MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
1.jpg

Zelfs 3 gasten die benieuwd zijn of ik wel of niet voor het snoepjesmonster ben gezwicht :roflol:
gewoon doen , ik zit nu op het moment met mijn dochtertjes een zak zoute rijen te eten , Dat mag als mamma niet thuis is . heb bewust de dames ook gegeven , ze kan me niet kwalijk nemen dat ik met de kids mee doe :p

Misschien niet helemaal braaf.. maar ook al geeft mijn fysiek mij heel veel voldoening e.d. heb ik soms zulk iets nodig om mijn hormonen en derhalve ongefundeerde verdriet te kalmeren.

Nou, dat is gelukt. Nu voel ik me weer rot omdat ik niet sterk genoeg was :roflol: :emo: Maar daarnaast /care.

Ik doe al twee weken elke dag cardio, die 750kcal extra (dat zal het ongeveer zijn?) zal mij heus niet gelijk een dikke zeekoe maken, en anders maar wel, doe ik volgende week weer extra extra mijn best.

:dunno: toch?

Misschien skipped Pun mijn cheatmeal nu wel.. :bang: Maar, eerlijkheid duurt het langst toch? Ik heb altijd zo'n hekel aan al die fitgirls waar alles geweldig bij gaat, die yearround sexy zijn, nooit troubles posten en altijd blij en gelukkig zijn. :barf: Ik durf te wedden dat zij het geluk van schepsnoep niet kennen :meal: NOU IK WEL!

Ah, tuurlijk niet!
Food makes happy, zo is het nu eenmaal.
En als je al een hele week strikt bent en let op wat je eet, dan moet het af en toe kunnen om je eens (een beetje) te laten gaan.
Zolang het geen dagelijkse gewoonte wordt en je blijft sporten, word je niet dik :)
Hoogstens de dag erna een wat hoger cijfertje op de weegschaal door het vocht en een volle maag, experience speaking :D
En voor de rest idd /care.

Idem voor dat type fitgirls, en meiden die kunnen vreten wat ze willen, niets sporten en nog geen gram vet aanzetten :fire:

gewoon doen , ik zit nu op het moment met mijn dochtertjes een zak zoute rijen te eten , Dat mag als mamma niet thuis is . heb bewust de dames ook gegeven , ze kan me niet kwalijk nemen dat ik met de kids mee doe :p

Ohhh nostalgie die dingen :D

:roflol: ik weet wel beter :D

Die waren er al in januari :emo:

Ik vind je dedication knap hoor, maar snap niet dat je zo door Pun laat leiden wat je wel/niet mag eten. Je bent toch een volwassen vrouw? (Retorisch) :P
Als het overigens werkt om je aan je schema te houden en niet te gaan cheaten is het natuurlijk helemaal prima. :thumbs:

Is een vrijwillige keus :p Sommige mensen gaan beter onder begeleiding qua voeding en training, als je dat van jezelf weet, zou je juist gek zijn om dan je eigen plan te trekken :)

Is een vrijwillige keus :p Sommige mensen gaan beter onder begeleiding qua voeding en training, als je dat van jezelf weet, zou je juist gek zijn om dan je eigen plan te trekken :)
Eens, daarom mijn tweede zin. :D Ik kan zelf prima zonder cheats enzo, maar een coach kan inderdaad een goede stok achter de deur zijn. Ik heb ook ervaren dat een wedstrijd of contest een extra motivatie geeft om 100% strikt te blijven. :)

• Topic Starter Topic Starter
Omdat je zo eerlijk bent mag je nog steeds een cheatmeal :heart:

Misschien :burns:

:heart:

The only way I cheat is on my food hihihihihi

You bad girl.... Dat wordt voor straf extra cardio met @Punjab :haha:

:roflol: Check :eyebrow:

Of mensen die vanaf werk meeloeren maar niet in willen loggen om betrapt te worden. :p

Oooooo is dat het!

Lekker op zijn brede rug klimmen grrrrrr.:rolleyes:

Dan zit ik aan de verkeerde kant gekkie

hahah, heel goed! Sharing is caring!

Ah, tuurlijk niet!
Food makes happy, zo is het nu eenmaal.
En als je al een hele week strikt bent en let op wat je eet, dan moet het af en toe kunnen om je eens (een beetje) te laten gaan.
Zolang het geen dagelijkse gewoonte wordt en je blijft sporten, word je niet dik :)
Hoogstens de dag erna een wat hoger cijfertje op de weegschaal door het vocht en een volle maag, experience speaking :D
En voor de rest idd /care.

Idem voor dat type fitgirls, en meiden die kunnen vreten wat ze willen, niets sporten en nog geen gram vet aanzetten :fire:

:heart: Ja toch! Ik ga er nu weer lekker tegenaan, vandaag iets compenseren.

Heb dit weekend (bewust) rust genomen van zowel m'n voeding en cardio. Mijn pijntjes blijven nu zo lang aanhouden dat ik iets MOET doen.. en dat is niets :roflol:

Heeft wel geholpen, heb op het moment *klopt af* geen pijnlijke zenuw en ook mijn rug lijkt okay.

Aangezien ik toch niet stil kan zitten afgelopen weekend naar m'n ouders gereden (heel slecht voor de cut... lees: zwitserse roomvlaai mmm) en zondag besloten om onze kledingkamer opnieuw te verven, inclusief de vieze bruine deurposten... vanavond nog een tweede keer voor de deurpost en dus geen training :D

Morgen weer benen :cheer:

Volgens mij kick je wel een beetje op al die aandacht hier.:rolleyes:

We weten inmiddels allemaal wel dat ik de grootste aandachtsh**r van DBB ben. Take it or leave it... ;)

Zal ik er eens een straf van maken dan.

Heel hartelijk bedankt.

Dat lust jij helemaal niet?!?!?!!

Nee hoor.

noem je haar nu een aandachtsh**r? @Punjab ingrijpen!!

Ik kan mijn eigen vrouwtje wel staan hoor hihi.

Ohja?

He.... zijn er al weer paaseitjes?
(of mis ik het punt van deze log?) :D

Ja, al veel te lang. MAAR. Onthoud, paaseitjes zijn eigenlijk helemaal niet lekker... Ik heb ze achtergelaten in Friesland zaterdag :eyebrow: laat ze daar maar dik worden hehehhe

:heart:

Maar ik ben de grootste!!! Ondanks m'n 1.50cm

Ik vind je dedication knap hoor, maar snap niet dat je zo door Pun laat leiden wat je wel/niet mag eten. Je bent toch een volwassen vrouw? (Retorisch) :P
Als het overigens werkt om je aan je schema te houden en niet te gaan cheaten is het natuurlijk helemaal prima. :thumbs:

Het is grotendeels maar geouwehoer hoor.. Het is niet zo dat Pun volledig leidend is, maar Pun weet altijd wel heel goed in te schatten of ik wel of niet kan cheaten qua fysiek. Als het aan mij zou liggen vind ik dat iedere week wel een cheatdag gerechtvaardigd is :roflol: Pun kan dan beter inschatten of dat daadwerkelijk kan, zonder dat mijn hele week cutten naar de gallemiezen is.

Dat is waar.. alleen zou ik het nooit redden :roflol:

UPDATE

Weinig boeiends te vermelden.. al een hele tijd geen gym van binnen gezien.. :eek!: Can't even remember the last time.

Gewicht vanochtend was 57,2. Dus gaat nog gestaag naar beneden. Afgelopen maandag en dinsdag wel cardio gedaan en verder braaf aan mijn voeding gehouden.

Ik lijk helaas toch niet zo goed meer te reageren op mijn carbcycling.. ben na het eten van alleen eiwitten (eiwitshake, eiwitreep, eieren, kipfilet) echt gigantisch misselijk. Het enige wat vervolgens helpt is iets van carbs eten waarna alles weer een beetje rustig wordt in mijn maag.

Daar zit ik deze week (nouja, sinds vandaag :roflol: ) wat mee te klooien. Ik voel me beter bij carbcycling, mentaal dan. Maar ik moet het maar wat omgooien ben ik bang.

De hele dag misselijk op werk zitten is ook niks en dan presteer ik ook lang zo goed niet.

Dus vandaag de dag gestart met twee boterhammen met kaas... :emo: Verdere eten zal cracottes (maar 26 per cracker :eyebrow: ) met kipfilet zijn en optimel yoghurt.. Vanavond weer pangasius filet met spruitjes :cheer:

Ik at laatst ook crackers. Because afwisseling. Eindstand 4 crackers waren 600kcal

Ik at laatst ook crackers. Because afwisseling. Eindstand 4 crackers waren 600kcal

Wat heb jij er dan allemaal opgegooid :roflol:

De ene cracker is de andere ook niet he.. Cracottes van Lu zijn voornamelijk lucht :roflol: Met een plakje kipfilet erop, 50 kcal ongeveer :cheer:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven