- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
nooit zegt die tegen mij dat ik een cheatmeal ben. #spekkieNiks wat ze niet zou mogen als het goed is, vanavond mag ze namelijk een cheatmeal![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nooit zegt die tegen mij dat ik een cheatmeal ben. #spekkieNiks wat ze niet zou mogen als het goed is, vanavond mag ze namelijk een cheatmeal![]()
#foreverspekkie

Prop je maar lekker vol joh, wij accepteren je gewoon zoals je bent. #bodypositivity![]()

Akkoord!
Ik vind dat meisjes zoals @HillR en mezelf vaker mogen cheaten omdat we op weekdagen leven als monikken
Als je elke dag +2000kcal mag, dan verlies je alle recht om te klagen![]()
Grotendeels waar hoor. Ik gun het niemand om hun hele leven honger te moeten lijden om er een beetje slank uit te kunnen zien.
Grotendeels waar hoor. Ik gun het niemand om hun hele leven honger te moeten lijden om er een beetje slank uit te kunnen zien.
Niks van. Jullie wilden emancipatie. Geen speciale behandeling dus omdat jullie meisjes zijn.

Dus heb ik vandaag braaf:
Maar daarnaast /care.
toch?
Maar, eerlijkheid duurt het langst toch? Ik heb altijd zo'n hekel aan al die fitgirls waar alles geweldig bij gaat, die yearround sexy zijn, nooit troubles posten en altijd blij en gelukkig zijn.
Ik durf te wedden dat zij het geluk van schepsnoep niet kennen
NOU IK WEL!
Of mensen die vanaf werk meeloeren maar niet in willen loggen om betrapt te worden.![]()
Zelfs 3 gasten die benieuwd zijn of ik wel of niet voor het snoepjesmonster ben gezwicht![]()