MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Prop je maar lekker vol joh, wij accepteren je gewoon zoals je bent. #bodypositivity :p

:roflol:

Maar jij eet het 3 voudige van @HillR :rolleyes: Dan verdien je dat niet... :fluit:

• Like
Waarderingen: Bubs
Akkoord!
Ik vind dat meisjes zoals @HillR en mezelf vaker mogen cheaten omdat we op weekdagen leven als monikken :)
Als je elke dag +2000kcal mag, dan verlies je alle recht om te klagen :p

Niks van. Jullie wilden emancipatie. Geen speciale behandeling dus omdat jullie meisjes zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Sorry jongens, ik ben even afwezig due to carbcoma

• Like
Waarderingen: Bubs
hE8121D2E.jpg

Niks van. Jullie wilden emancipatie. Geen speciale behandeling dus omdat jullie meisjes zijn.

Niet iedereen over dezelfde kam scheren hé! :grumble:
Ik vind het fijn dat mijn plekje in de keuken is, en ik doe met plezier het huishouden.
Dus ik mag vaker cheaten :grinny:

Grotendeels waar hoor. Ik gun het niemand om hun hele leven honger te moeten lijden om er een beetje slank uit te kunnen zien.

Je bent een trapje gestegen in mijn achting :thumb:

Sorry jongens, ik ben even afwezig due to carbcoma

Mijn inner fatty zegt: :clap:

• Topic Starter Topic Starter
:haha:

Just kidding boys and girls...

Pun heeft mij een cheatmeal beloofd :cheer: Dus heb ik vandaag braaf:

1 ei
1 pastasalade met kip
1 eiwitreep
6 paaseitjes
+- 100gr schepsnoep op

Misschien niet helemaal braaf.. maar ook al geeft mijn fysiek mij heel veel voldoening e.d. heb ik soms zulk iets nodig om mijn hormonen en derhalve ongefundeerde verdriet te kalmeren.

Nou, dat is gelukt. Nu voel ik me weer rot omdat ik niet sterk genoeg was :roflol: :emo: Maar daarnaast /care.

Ik doe al twee weken elke dag cardio, die 750kcal extra (dat zal het ongeveer zijn?) zal mij heus niet gelijk een dikke zeekoe maken, en anders maar wel, doe ik volgende week weer extra extra mijn best.

:dunno: toch?

Misschien skipped Pun mijn cheatmeal nu wel.. :bang: Maar, eerlijkheid duurt het langst toch? Ik heb altijd zo'n hekel aan al die fitgirls waar alles geweldig bij gaat, die yearround sexy zijn, nooit troubles posten en altijd blij en gelukkig zijn. :barf: Ik durf te wedden dat zij het geluk van schepsnoep niet kennen :meal: NOU IK WEL!

You bad girl.... Dat wordt voor straf extra cardio met @Punjab :haha:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven