XXL Nutrition

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goeie shape :thumb::flexbiceps:

SHAPEUPDATE

Om maar weer eens fatsoenlijk wat progressie te laten zien vanochtend maar weer gewogen, gemeten en een fotootje gemaakt.

Weight: 57,8kg (-0,8 tegenover 2 weken geleden)
Taille: 67cm
Biceps: 30cm
Buik: 79cm
Benen: 58cm
Billen: 94

Qua cm's stond ik er vorig jaar rond mei ongeveer ook zo bij, dus op zich best tevreden! Nu lekker rustig doorcutten, over 2 weken weer een nieuwe meting.

Mooi! :heart:

Ziet er echt top uit :)

Mijn benen zijn denk ik kleiner (niet gemeten though). :(
Top fysiek! :D

Allo Hill. Ik zei het al op insta, but I'll say it again. You like damn fine girl. :eyebrow:

Wij waren vandaag in de BasicFit in Nijmegen te vinden. Waarschijnlijk waar jullie ook trainen. Ik was nog op zoek naar een buffe stier en een meiske met dikke bicepsen, maar kon jullie niet vinden.??????

Allo Hill. Ik zei het al op insta, but I'll say it again. You like damn fine girl. :eyebrow:

Wij waren vandaag in de BasicFit in Nijmegen te vinden. Waarschijnlijk waar jullie ook trainen. Ik was nog op zoek naar een buffe stier en een meiske met dikke jetsers, maar kon jullie niet vinden.??????

Fixed :)

Looking damn fine girl :heart:
Je shape is echt super!

SHAPEUPDATE

Om maar weer eens fatsoenlijk wat progressie te laten zien vanochtend maar weer gewogen, gemeten en een fotootje gemaakt.

Weight: 57,8kg (-0,8 tegenover 2 weken geleden)
Taille: 67cm
Biceps: 30cm
Buik: 79cm
Benen: 58cm
Billen: 94

Qua cm's stond ik er vorig jaar rond mei ongeveer ook zo bij, dus op zich best tevreden! Nu lekker rustig doorcutten, over 2 weken weer een nieuwe meting.

Looking goooddd!!

Dat gaat hartstikke goed hier, je ziet er super uit!

• Topic Starter Topic Starter

Thanks all :heart:

Mijn benen zijn denk ik kleiner (niet gemeten though). :(
Top fysiek! :D

Oeiiiii, tijd voor de spuit dan hoor!! :P

Wij waren vandaag in de BasicFit in Nijmegen te vinden. Waarschijnlijk waar jullie ook trainen. Ik was nog op zoek naar een buffe stier en een meiske met dikke bicepsen, maar kon jullie niet vinden.??????

Thanks Annie :D :kiss: Pun was wel wezen trainen, hij was denk ik net weg toen jullie kwamen, maar ik helaas nog verplichte rust.. Mijn pijntjes schieten nog niet heel erg op. Heb echt ontzettend last van m'n glutezenuw, maar hopelijk vanavond weer een beetje trainen! :cheer: En in ieder geval cardio :hamer:

:flipoff:

Looking damn fine girl :heart:
Je shape is echt super!

Dat gaat hartstikke goed hier, je ziet er super uit!

Thanks girls :heart:

Lieve berichtjes allemaal!!

Zoals hierboven beschreven nog steeds niet terug in de gym... Ik wil m'n benen trainen :punch: Wel veel gewandeld, vrijdag 4,5km, zaterdag 5km en zondag 6,5km.. Dus dat is wel nice!

Wel wat teveel gegeten in het weekend (o.a. spareribs met frietjes :eyebrow: ) maar ik hoop dat de vele cardio dat een beetje heeft gecompenseerd, vandaag ook weer laag in kcal en wat extra cardio in de gym en dan heb ik het wel weer rechtgetrokken denk ik :D

Het was een algemeen vreetweekend denk ik, hier ook veel teveel gegeten.
De aanhoudende rugpijn en slechte slaap gaven me naar de avond toe steeds een "Je m'en fous" gevoel.
Resultaat is +1,8kg in vergelijking met vrijdag. Shame on me :(
Hopelijk vooral vocht en maaginhoud. Nu net als jij weer back on track!

De aanhoudende rugpijn en slechte slaap gaven me naar de avond toe steeds een "Je m'en fous" gevoel.

Denk goed om jezelf he... herstel na een ongeval is ZO belangrijk! Juist heel erg rust in acht nemen is belangrijk voor een algeheel herstel.. ook wandelen / lopen enzovoort zou ik voor je eigen bestwil even skippen.

Eventueel aangekomen vet omdat je minder beweegt voor langere tijd heb je er immers "zo" weer afgetraind. Dat is iets wat omkeerbaar is, blijvende klachten omdat je lichaam niet voldoende rust heeft gehad na zulke zware impact is niet omkeerbaar en kan levenslang blijven... maak alsjeblieft die afweging bubs.. het is zo zonde en onnodig om blijvende klachten over te houden. Daar wordt je uiteindelijk ongelukkiger van dan wanneer je een paar maanden je lopen / training niet doet.

ik bedoel het goed :kiss:

Die 1,8kg is sws inhoud hoor, geloof er niets van dat je bijna 18.000 kcal extra hebt gegeten ;) (de gemiddelde hoeveelheid kcal om 2kg extra vet aan te zetten)

Ik heb me niet gewogen :roflol: ik doe mij die teleurstelling niet aan hoor haha. Het is sowieso logisch dat ik na zo'n weekend zwaarder ben, dat hoeft die stomme weegschaal me niet te vertellen... I can't handle that shit hahah!

• Like
Waarderingen: Bubs
Dat is sowieso niet 1,8kg sjpekkies hoor.
Stiekem vind ik dat dan wel weer een voordeel van je niet mogen wegen. Als ik komende zondag/maandag wat rotzooi naar binnen heb gewerkt, mag ik me ook niet wegen. Dan hoef ik de schade ten minste ook niet te aanschouwen.

Oplossing: niet wegen :D
For real tho, als je er elke keer zo mee zit, is het misschien wel een optie om je niet na gecheat te wegen.

• Like
Waarderingen: Bubs
Denk goed om jezelf he... herstel na een ongeval is ZO belangrijk! Juist heel erg rust in acht nemen is belangrijk voor een algeheel herstel.. ook wandelen / lopen enzovoort zou ik voor je eigen bestwil even skippen.

Eventueel aangekomen vet omdat je minder beweegt voor langere tijd heb je er immers "zo" weer afgetraind. Dat is iets wat omkeerbaar is, blijvende klachten omdat je lichaam niet voldoende rust heeft gehad na zulke zware impact is niet omkeerbaar en kan levenslang blijven... maak alsjeblieft die afweging bubs.. het is zo zonde en onnodig om blijvende klachten over te houden. Daar wordt je uiteindelijk ongelukkiger van dan wanneer je een paar maanden je lopen / training niet doet.

ik bedoel het goed :kiss:

Die 1,8kg is sws inhoud hoor, geloof er niets van dat je bijna 18.000 kcal extra hebt gegeten ;) (de gemiddelde hoeveelheid kcal om 2kg extra vet aan te zetten)

Ik heb me niet gewogen :roflol: ik doe mij die teleurstelling niet aan hoor haha. Het is sowieso logisch dat ik na zo'n weekend zwaarder ben, dat hoeft die stomme weegschaal me niet te vertellen... I can't handle that shit hahah!

Lopen doe ik nu inderdaad niet, hoewel het verleidelijk was omdat ik om 5u30 spontaan wakker ben geworden.
Ben maar netjes nog een uurtje in bed gebleven :)
Voor de rest is rust nemen niet mijn beste kant, maar als de pijn volgende week nog steeds aanhoudt zal ik inderdaad niet anders kunnen vrees ik.
Vraag ik mijn vriend even om een ketting aan mijn been te leggen ofzo :roflol:
Wandelen mag (en moet) eigenlijk wel, maar misschien geen 6km aan een stuk :o

18000 kcal extra heb ik gelukkig niet binnen gewerkt, stel je voor :eek2:
Zal eerder een 1000/dag extra geweest zijn denk ik.

Nouja, ik ben nu overgestapt op weekgemiddeldes dus "moet" ik me dagelijks wegen.
Gelukkig heb ik inmiddels wel het verstand om niet helemaal te flippen, denk gewoon even "oh jee :eyes:".

Dat is sowieso niet 1,8kg sjpekkies hoor.
Stiekem vind ik dat dan wel weer een voordeel van je niet mogen wegen. Als ik komende zondag/maandag wat rotzooi naar binnen heb gewerkt, mag ik me ook niet wegen. Dan hoef ik de schade ten minste ook niet te aanschouwen.

For real tho, als je er elke keer zo mee zit, is het misschien wel een optie om je niet na gecheat te wegen.

Vroeger woog ik me nooit op maandag, wel terug op woensdag als alles al wat "weggezakt" was haha :D

Je shape is echt damn goed. Alle moeite, energie, zweet en misschien wel tranen zijn allemaal niet voor niets geweest, de spiegel laat zien dat het voor een goed doel is en daar mag je echt wel mega trots op zijn. Stiekem ben ik ook wel trots op @Punjab dat ie je zo in het gareel kan houden :roflol:

Mirin benen
Bijna groter dan die van pun

[/QUOTE]

:roflol: zo ben ik ook... struisvogelpolitiek for the win!

Nee zonder gekheid, het heeft (voor mij) geen toegevoegde waarde om me te wegen na een bult eten.. ik weet zelf goed genoeg dat het dan meer gaat zijn en het is gewoon niet realistisch, het is niet zo dat ik het gelijk uitpoep of dat mijn lichaam het gelijk die nacht in een extra vetkwab heeft omgezet.

Soms zou het voor mij wel goed zijn om te doen zodat ik de volgende dag niet alles nog in mijn mond stop, maarja... he.... :lol:

Lopen doe ik nu inderdaad niet, hoewel het verleidelijk was omdat ik om 5u30 spontaan wakker ben geworden.
Ben maar netjes nog een uurtje in bed gebleven :)
Voor de rest is rust nemen niet mijn beste kant, maar als de pijn volgende week nog steeds aanhoudt zal ik inderdaad niet anders kunnen vrees ik.
Vraag ik mijn vriend even om een ketting aan mijn been te leggen ofzo :roflol:
Wandelen mag (en moet) eigenlijk wel, maar misschien geen 6km aan een stuk :o

18000 kcal extra heb ik gelukkig niet binnen gewerkt, stel je voor :eek2:
Zal eerder een 1000/dag extra geweest zijn denk ik.

Nouja, ik ben nu overgestapt op weekgemiddeldes dus "moet" ik me dagelijks wegen.
Gelukkig heb ik inmiddels wel het verstand om niet helemaal te flippen, denk gewoon even "oh jee :eyes:".

Vroeger woog ik me nooit op maandag, wel terug op woensdag als alles al wat "weggezakt" was haha :D

:heart:

hahahaha @ woensdag, dat doe ik dan ook :roflol: Dat is ook veel realistischer dan gelijk de dag erna wanneer je darmen nog alles aan het processen zijn.

Van die 1000 extra per dag ben je sowieso neit aangekomen. Je deficit van de afgelopen week is daarmee misschien gelijk getrokken, maar dat is ook geen ramp :kiss:

Je shape is echt damn goed. Alle moeite, energie, zweet en misschien wel tranen zijn allemaal niet voor niets geweest, de spiegel laat zien dat het voor een goed doel is en daar mag je echt wel mega trots op zijn. Stiekem ben ik ook wel trots op @Punjab dat ie je zo in het gareel kan houden :roflol:

Thanks Visser! Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat ik zonder Pun nooit zoveel progressie zou maken :roflol: Hij is de ideale man voor Hill met haar grijpgrage handjes!

Hoewel ik me best schaam voor dit voorbeeld, is het gewoon ook hilarisch :roflol: Want zo ben ik nou eenmaal. Ik had vorige week speciaal voor Pun spiegeleitjes (snoepjes) gekocht, want hij had eerder die week gezegd dat hij die het lekkerst vond van een bepaalde snoepmix. Dat zakje was open, dus ik denk ik doe dat bij de andere snoepjes in de pot.

Pun liep ondertussen uit de keuken richting de woonkamer.

Dus ik doe deksel van de snoeppot, pak er twee snoepjes uit, voor mezelf :eyebrow: en doe vervolgens de nieuwe snoepjes in de pot.. :emo:

So far so good.

Staat pun om het hoekje van de keuken "Wat doe jij daar?!"

Ik schrik me een ongeluk.. en zeg nog niks (het deksel moest nog terug op de pot, dus efficient als ik ben, gooi tegelijkertijd met deksel de snoepjes terug in de pot :tanden:

"Wat??"

Ik zag wel dat je twee snoepjes pakte hoor!!!

Ik mijn twee lege handen laten zien :emo: ECHT NIET!!!!

Daarna hebben we er samen hard om gelachen... ik wel met het schaamrood op mijn kaken :roflol: Pun gaf ook nog de tip om dan voortaan eerst te kijken of hij niet staat te gluren... :haha:

Maargoed, zo is ons leven dus een beetje... :emo:

Mirin benen
Bijna groter dan die van pun

:haha: Gelukkig niet zeg, dat zou super awkward staan denk ik, thanks tho :D

:haha: Gelukkig niet zeg, dat zou super awkward staan denk ik, thanks tho :D[/QUOTE]

Mocht iets anders groter zijn dan dat Pun zou nog meer awkward zijn :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven