ScumbagAnnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.419
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maar ik heb geen moment van de dag overvol gezeten.
Overal een paar hapjes van hoor, niet alles op.. 
maar ik zou liever gewoon naar huis gaan en eten en dan op bed... 

Kijk, dit zijn die dingen die er toe doen. Een mini overwinning.Goodmorning folks!
Vanochtend wel een kleine win, overwogen om chocola mee te nemen naar mijn werk, en ik heb er daadwerkelijk 30 seconden mee in mijn handen gestaan, getwijfeld, terug in de la gelegd en gauw richting werk gegaan..![]()

Kijk, dit zijn die dingen die er toe doen. Een mini overwinning.
Nu niet aan die witte bolletjes meer denken. Anders app je je mental coach maar.
Dat is dan denk ik @Punjab, maar ik wil die rol ook wel op me nemen!
Hier gaat het lekker. Vanochtend weer op het fietsje gezeten, de zon schijnt en ik voel me fris en fruitig! Zaterdag staat mijn tweede checkup gepland, dus das wel spannend.![]()
Metingen zijn altijd leuk (als ze positief zijn, maar in jouw geval kan dat niet anders hoor!)We shall see he. Ben benieuwd naar de volgende progress picca's.Woahhh, so much positivity doet me altijd goed hihi!
Ik zag je op insta weer als een speer gaan inderdaad! Lekker! Het weer doet ook echt wel heel veel goed he!
Ik weet zeker dat je checkup positief gaat zijn.. lekker aftellen er naar toe!Metingen zijn altijd leuk (als ze positief zijn, maar in jouw geval kan dat niet anders hoor!)

Hahahaha. Help yeah! Hoe hou je de vrouw in controle.@HillR zou dan die witte bolletjes etc., moeten gaan stelen bij de Jumbo, want ik heb haar pinpas nog
![]()

Doe mij die m&m's maar ik heb echt sinds januari al geen echte cheat meer gehad.De snoepjes zijn mee met de baas naar het werk.. Ik ben meer van hartige dingen, dus die zak snoepjes komt alleen van pas tijden sugar dips. Ik heb nog nooit van mijn leven de urge gehad om snoepjes te moeten eten![]()
Verdomme zeg. Dit is wel echt een pro-tip!@HillR zou dan die witte bolletjes etc., moeten gaan stelen bij de Jumbo, want ik heb haar pinpas nog
![]()

Dat is de hoofdreden dat wij een gezamenlijke hebben voor vaste kosten. En allebei de eigen rekening voor leuke uitgaven. Dan kan je elkaar ook nog eens wat geven.Verdomme zeg. Dit is wel echt een pro-tip!
Ik zou dat bij mijn vrouw ook moeten doen..dan wordt er aanzienlijk minder geshopt![]()
Dat is de reden dat wij dat uberhaupt niet hebben. Eigenlijk boeit het me vrij weinig waar ze haar geld aan uitgeeft..Dat is de hoofdreden dat wij een gezamenlijke hebben voor vaste kosten. En allebei de eigen rekening voor leuke uitgaven. Dan kan je elkaar ook nog eens wat geven.
(ze stort maandelijks een soort van kostgeld naar mij
)Dat is de hoofdreden dat wij een gezamenlijke hebben voor vaste kosten. En allebei de eigen rekening voor leuke uitgaven. Dan kan je elkaar ook nog eens wat geven.
)Ik zou een andere coach zoeken!!Doe mij die m&m's maar ik heb echt sinds januari al geen echte cheat meer gehad.
Wij zijn zo autistisch dat wij regelmatig op de bankrekening kijken. En qua eigen rekening het is gewoon gemak. Beide hebben eigen uitjes en zelfs eigen vakanties ik vind niet dat zij mee hoeft te betalen aan mijn vakantie of andersom.Wij geven elkaar veel te veel, zou niet weten waarom daarvoor de rekeningen gescheiden zouden moeten zijn? (dat zijn ze overigens wel, maar toegang hebben we natuurlijk beiden overal)