AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Doe loggen dan, girlie. :heart:
How are you today?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Goodmorning folks!
Doe loggen dan, girlie. :heart:
How are you today?

:roflol:

Ik was begonnen met "Goodmorning Folks" en toen dacht ik mehhhhhhhhhhhhhh ik heb helemaal geen zin hier in..

I'm sorry babe, het is dinsdag you know.. :eyes:

Hoewel ik afgelopen weekend, inclusief gisteren, wel meer heb gegeten dan ik zou moeten doen heb ik niet het idee dat ik als een dik varken heb lopen schranzen.. alles wat ik heb gegeten bevat natuurlijk wel veel meer kcal dan mijn normale cracottes met kipfilet en komkommer :fluit: maar ik heb geen moment van de dag overvol gezeten.

Ja... misschien gisteravond na de frietjes met frikandel speciaal, bamischijf en vieze goulash kroket :gek: Overal een paar hapjes van hoor, niet alles op.. :shrug:

Vanavond moeten we weer sporten, benen en cardio :yawn: maar ik zou liever gewoon naar huis gaan en eten en dan op bed... :nut:

Vandaag ga ik mij proberen weer aan mijn voeding te houden, samen met alle vitamientjes moet ik de dag hopelijk wel doorkomen.. Al crave ik wel naar witte bolletjes met kaas en kipfilet.. dus ik hoop heel erg dat dat in mijn middagpauze niet meer zo is en ik niet naar de Jumbo hier om de hoek loop om dat te halen, zodat mijn innerdeprifatty niet haar zin krijgt..

Vanochtend wel een kleine win, overwogen om chocola mee te nemen naar mijn werk, en ik heb er daadwerkelijk 30 seconden mee in mijn handen gestaan, getwijfeld, terug in de la gelegd en gauw richting werk gegaan.. :menm:

Nu wel spijt van overigens :roflol:

Hoe is het met jou? :D

Goodmorning folks!

Vanochtend wel een kleine win, overwogen om chocola mee te nemen naar mijn werk, en ik heb er daadwerkelijk 30 seconden mee in mijn handen gestaan, getwijfeld, terug in de la gelegd en gauw richting werk gegaan.. :menm:
Kijk, dit zijn die dingen die er toe doen. Een mini overwinning. :cheer:

Nu niet aan die witte bolletjes meer denken. Anders app je je mental coach maar. :grinny:
Dat is dan denk ik @Punjab, maar ik wil die rol ook wel op me nemen! :lol:

Hier gaat het lekker. Vanochtend weer op het fietsje gezeten, de zon schijnt en ik voel me fris en fruitig! Zaterdag staat mijn tweede checkup gepland, dus das wel spannend. :D:D

• #1.044
Kijk, dit zijn die dingen die er toe doen. Een mini overwinning. :cheer:

Nu niet aan die witte bolletjes meer denken. Anders app je je mental coach maar. :grinny:
Dat is dan denk ik @Punjab, maar ik wil die rol ook wel op me nemen! :lol:

Hier gaat het lekker. Vanochtend weer op het fietsje gezeten, de zon schijnt en ik voel me fris en fruitig! Zaterdag staat mijn tweede checkup gepland, dus das wel spannend. :D:D

Woahhh, so much positivity doet me altijd goed hihi!

Ik zag je op insta weer als een speer gaan inderdaad! Lekker! Het weer doet ook echt wel heel veel goed he! :cheer:

Ik weet zeker dat je checkup positief gaat zijn.. lekker aftellen er naar toe! :D Metingen zijn altijd leuk (als ze positief zijn, maar in jouw geval kan dat niet anders hoor!)

Woahhh, so much positivity doet me altijd goed hihi!

Ik zag je op insta weer als een speer gaan inderdaad! Lekker! Het weer doet ook echt wel heel veel goed he! :cheer:

Ik weet zeker dat je checkup positief gaat zijn.. lekker aftellen er naar toe! :D Metingen zijn altijd leuk (als ze positief zijn, maar in jouw geval kan dat niet anders hoor!)
We shall see he. Ben benieuwd naar de volgende progress picca's.
Ik had gisterochtend wel effe een bewonderenswaardig momentje; ik keek in de spiegel en was tevreden. Tha f**k. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. :haar:

• #1.047
f**k!

:treuren:

Dat vind ik dus echt niet leuk :(

• #1.048
Ik heb mijn laatste 1 euro 50, die nog in mijn tas zat, ook uitgegeven aan de collectemeneer van het Reumafonds..

I should have never answered the door :treuren:

De snoepjes zijn mee met de baas naar het werk.. Ik ben meer van hartige dingen, dus die zak snoepjes komt alleen van pas tijden sugar dips. Ik heb nog nooit van mijn leven de urge gehad om snoepjes te moeten eten :)

De snoepjes zijn mee met de baas naar het werk.. Ik ben meer van hartige dingen, dus die zak snoepjes komt alleen van pas tijden sugar dips. Ik heb nog nooit van mijn leven de urge gehad om snoepjes te moeten eten :)
Doe mij die m&m's maar ik heb echt sinds januari al geen echte cheat meer gehad.

Verdomme zeg. Dit is wel echt een pro-tip!

Ik zou dat bij mijn vrouw ook moeten doen..dan wordt er aanzienlijk minder geshopt:roflol:
Dat is de hoofdreden dat wij een gezamenlijke hebben voor vaste kosten. En allebei de eigen rekening voor leuke uitgaven. Dan kan je elkaar ook nog eens wat geven.

Dat is de hoofdreden dat wij een gezamenlijke hebben voor vaste kosten. En allebei de eigen rekening voor leuke uitgaven. Dan kan je elkaar ook nog eens wat geven.
Dat is de reden dat wij dat uberhaupt niet hebben. Eigenlijk boeit het me vrij weinig waar ze haar geld aan uitgeeft.. ;) (ze stort maandelijks een soort van kostgeld naar mij:roflol:)

Wij geven elkaar veel te veel, zou niet weten waarom daarvoor de rekeningen gescheiden zouden moeten zijn? (dat zijn ze overigens wel, maar toegang hebben we natuurlijk beiden overal :haha: )

Wij geven elkaar veel te veel, zou niet weten waarom daarvoor de rekeningen gescheiden zouden moeten zijn? (dat zijn ze overigens wel, maar toegang hebben we natuurlijk beiden overal :haha: )
Wij zijn zo autistisch dat wij regelmatig op de bankrekening kijken. En qua eigen rekening het is gewoon gemak. Beide hebben eigen uitjes en zelfs eigen vakanties ik vind niet dat zij mee hoeft te betalen aan mijn vakantie of andersom.

Hmmm ja daar zit wat in natuurlijk.. Wij doen altijd alles samen geloof ik :D

• #1.060
Grappig wel..

Onze rekeningen zijn gewoon gescheiden maar alle vaste lasten en inkomsten zijn gewoon voor ons gezamenlijk..

Ik ben redelijk perfectionistisch voor wat betreft onze financiën en ik hou altijd precies bij wat onze inkomsten / vaste uitgaven zijn en welk bedrag er vervolgens beschikbaar is om te sparen c.q. uit te geven. Maar waar dat geld dan naar toe gaat houd ik niet bij

Waar dat dan aan wordt uitgegeven is altijd anders en ik hou niet bij hoeveel er naar pun gaat of naar mij...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven