MuscleMeat

Here goes HillR again (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Je moet me nemen zoals ik ben :(
 
Oh echt!!! Ik vroeg me nog af of je gekomen was.. want ik weet niet wie je bent en heb je dus niet "bewust" gezien haha!
jaa ik was er gewoon! ik was die gozer met dat grijze nike shirt, maar ik weet niet of je me gezien hebt. ik ging vlak voor jullie weg gingen net op de bank zitten dus Vonk heeft zich nog wel even voorgesteld maar jij was nog met iemand aan het praten:emo:
 
Ook leuk om jou even gesproken te hebben!

Ik heb Pun speciaal gezegd dat ie nog moest wachten voordat we gingen, ik wilde je dat eerst nog zien doen :roflol: als bewijs dat ik deze challenge gewoon skip hahaha :P

Leuk om dit te horen :roflol:
 
Iets zegt mij dat iemand deze al hier had gepost...maar deze kwam net voorbij op mn FB en ik moest even aan je denken :)
FB_IMG_1552482692502.jpg
 
Jongens als jullie ruzie gaan maken dan neemt johnyjordaan het wel over. Die doet zo wel pun als hill.

I'm gonna pass..

jaa ik was er gewoon! ik was die gozer met dat grijze nike shirt, maar ik weet niet of je me gezien hebt. ik ging vlak voor jullie weg gingen net op de bank zitten dus Vonk heeft zich nog wel even voorgesteld maar jij was nog met iemand aan het praten:emo:

Ahhh... ik heb je gezien maar wist niet dat je er bij hoorde :roflol:


Achterbind?

Nee gewoon minder eten Spekkie! :D

Denk er maar om, voor je het weet cut hij al je carbs uit je schema


You are the sexiest person alive hoor! :heart:

Leuk om dit te horen :roflol:

haha :D

Iets zegt mij dat iemand deze al hier had gepost...maar deze kwam net voorbij op mn FB en ik moest even aan je denken :)
Bekijk bijlage 442484

:roflol:

BRRRRRRRR

Ik smak regelmatig, maar heb nergens last van. Behalve collega's die commentaar hebben. :P

Sorry Bert, maar smakken is echt SUPERSMERIG.


WIE?!?!!
 
A44D9787-1567-4D92-828B-5CC30FACF273.jpeg


Cut gaat best wel goed :D Duurt altijd best wel lang voordat mijn sleutelbeentjes weer tevoorschijn komen, dus best blij mee :eyebrow:

Moet alleen nog een pak vet van mijn bovenbenen en buik af..

Ik ben er ook achter waarom ik nu zoveel meer moeite heb met cutten.. ik rook immers niet meer. Op momenten dat ik trek had of het even niet trok dan nam ik een sigaretje.. Dat is nu weggevallen...

Als ik me dat dan weer bedenk overweeg ik serieus om weer te gaan roken :roflol: Doen we natuurlijk niet.. maar pfff.. zou het leven wel makkelijker maken.

Nog 10 weken te gaan tot vakantie, dus ik moet er wat harder aan gaan trekken wil ik er net zo goed bij staan als tijdens de contest vorig jaar... :fire:
 
NIET GAAN ROKEN HILL!!!

Je bent nu al zover gekomen. Kom op! You can do this without smoking. :flexing:
Met tien weken over moet je doel wel haalbaar zijn, toch? :D
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
I'm gonna pass..



Ahhh... ik heb je gezien maar wist niet dat je er bij hoorde :roflol:



Achterbind?



Denk er maar om, voor je het weet cut hij al je carbs uit je schema



You are the sexiest person alive hoor! :heart:



haha :D



:roflol:

BRRRRRRRR



Sorry Bert, maar smakken is echt SUPERSMERIG.



WIE?!?!!
Het smakken, Bert dus :p
 
:roflol:

Ik vind met de mond open eten veel erger, of niet de hand voor de mond bij het niezen of hoesten :mad:
 
L'eau D'Issey voor mannen - is best ok :)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven