XXL Nutrition

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gefeliciteerd! Hoe Pun je vandaag in de watten heeft gelegd en wat voor een enorm sexy en lief beestje hij wel niet is, lees ik morgen wel :)

Op de valreep maar daarom niet minder gemeend :hb:

• Like
Waarderingen: Bubs
zit ik 1 dag niet op het forum, mis ik de verjaardag van hillr..... Een verlaatte maar niet minder gemeende gefeliciteerd!!:hb:

Gefeliciteerd, hopelijk heeft pun ook een treesome ipv de poesjes. :)

Nog van harte ook van de Peul!:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.087
How is @HillR ?

Congratz meid! Maak er een top dag van! :) :hb::hb:

C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_2wlp0790gmkz.jpg
Gefeliciteerd!
Geniet van je dag en de heerlijke appeltaart die je gaat maken :D

JAAAAAAAA-RIG!

:birthday: Gefeliciteerd!

Van harte gefeliciteerd! :birthday::hb:
@Punjab : vertroetel @HillR vandaag maar even extra. ;)

Happy B-day Hill!! Vandaag genieten, het is jouw dag!:birthday:
Dankjulliewel!!! :D :D :D
What's that coming over the hill, is it your birthday, is it your birthday?:tanden::rocknana:

Gefeliciteerd met je verjaardag lieve Hill! Dat er nog mega veel mooie fitdagen mogen komen. :heart::birthday:

:roflol: hahaha, hardoplachs! Dankjewel schat! :heart:

Dankjewel!

Gefeliciteerd! Fijne avond nog, zag via @RockOfAges al dat je heerlijke taart gemaakt had! Een goed en mooi jaar wens ik je :).

Lief! Dankje!

Dankjewel!

Gefeliciteerd! Hoe Pun je vandaag in de watten heeft gelegd en wat voor een enorm sexy en lief beestje hij wel niet is, lees ik morgen wel :)

Ik hou het deze keer lekker voor mezelf.. but it was GOOOOOOOOOOOOOD

dankjewel!

Op de valreep maar daarom niet minder gemeend :hb:

zit ik 1 dag niet op het forum, mis ik de verjaardag van hillr..... Een verlaatte maar niet minder gemeende gefeliciteerd!!:hb:

Thanks!! :D

Gefeliciteerd, hopelijk heeft pun ook een treesome ipv de poesjes. :)

Wat een smeerpijp is die kat he...

Waarom zou Pun een threesome voor mijn verjaardag krijgen...:scratch: Ik hoor een threesome te krijgen!

Nog van harte ook van de Peul!:)

Dankjewell peultje!! :D

UPDATE

ziek
Sinds vorige week dinsdagavond opeens ziek.. Werd rond een uurtje of 11 wakker en was echt hondsberoerd.. Die nacht nog weinig geslapen omdat ik zo'n buikpijn had en zo misselijk was.

In de ochtend toch maar opgestaan om naar m'n werk te gaan, gedouched, aangekleed... Vervolgens m'n haren geföhnd en oh boy... ik heb me toen toch moeten overgeven... :help: Ik wist echt niet waar ik het zoeken moest.

Toch maar thuis gebleven.. Woensdag en donderdag eigenlijk geen eten binnen kunnen houden..

Het is net alsof mijn maag niets met het eten doet. Het wordt gewoon niet verteerd en zit continu achter in m'n keel te duwen ofzo..

Vrijdag toch braaf wezen werken, want ik kan echt niet zo lang wegblijven op mijn werk zonder dat ik daar gestrest van raak. Ze kunnen heus wel zonder me, maar ik zou een heel onrustig weekend hebben gehad als ik niet was gegaan.

Nu gaat het eigenlijk nog steeds niet zo.. Zodra ik wat meer eet (lees: gisteren een boterham met ham, een boterham ei, twee boterhammen carpaccio met sla en een mini stukje appeltaart) is mijn maag gelijk overstuur.

Ik lieg niet wanneer ik zeg dat het lijkt alsof ik een half jaar zwanger ben. Ik heb echt een hele grote harde opgezette pens. VERSCHRIKKELIJK!

En het ERGSTE van alles, is dat je dan denkt "nouja.. goed voor de cut! als ik zo weinig eet"

Ga ik op de weegschaal staan, ben ik een halve kilo zwaarder :hamer: dat is ook echt weer een prestatie die alleen ik kan leveren he

Ik heb een fijne verjaardag gehad :D Van Pun heb ik een salontafel cadeau gehad en twee Fitjeans pants :eyebrow: Die broeken pas ik atm niet vanwege mijn dikke opgezette pens, ik krijg serieus de knoop niet dicht :roflol:

Pun zou me als verrassing mee uit eten nemen, maarja, dat kon niet doorgaan vanwege mijn gesteldheid.. zaterdagavond gezellig wat vrienden over de vloer gehad.. Die hebben lekker appeltaart en brownie gehad. Mijn zelfgemaakte appeltaart (niet uit een pakje) is altijd een groot succes.. Kan ook niet anders, het is zo'n 700 kcal per punt.. Heerlijk om andere mensen dat op te zien eten :burns:

Ik had ook nog een super lekker pizzabrood gemaakt :eyebrow: Vergeten om een foto te maken toen ie uit de oven kwam, dat zag er natuurlijk veel smakelijker uit..

food
52808EE5-393E-4CD3-B4E5-3851DC5EDF55.jpeg
4031D98E-3DFF-4470-82FC-0A3C227FECAD.jpeg

Gisteren toch maar even gesport.. Pfoe, dat viel me goed zwaar zeg.. Ik was me een partij slapjes, niet te geloven!

Plateloaded pulldown
1x8x40
2x8x60 (op het nippertje.. pfff)

RDL
3x8x25

Sideraises
1x8x5
2x8x6

Bulgarian splitsquats
3x10

Seated rows
3x8x18

Cable pushdown
3x?x?

Military press
3x10x10

Walking lunges
3x30

Droog al aardig op..
916369DC-BB8B-4348-9F5A-8257D2051872.jpeg

Ennnn, dan tot slot nog even een kleine shoutout naar @ScumbagAnnie

Daar hebben we een week geleden natuurlijk mee getraind, maar heb ik niet gelogd... It was super awesome tho en deze foto wilde ik jullie niet onthouden :D

Hoe gaat het nu met het ziek zijn dan? Zou me over dat gewicht niet druk maken, wanneer je zo ziek bent of geweest gaat je cortisol door het dak. Zeker wanneer je daar ook nog wat extra van gaat stressen..Wel raar dat je buik ineens zo opgezet is. Niks gegeten of gedronken wat je nog nooit op hebt? Het lijkt me namelijk vreemd dat je ineens een allergie of intolerantie hebt ontwikkeld.

Die appeltaart ziet er wel serieus goed uit! En ben stiekem wel benieuwd naar het recept van dat pizza brood, want kan me voorstellen dat ook die serieus lekker is!

Qua trainen en werken gewoon weer rustig oppakken wanneer het kan. Je bent hoe dan ook goed bezig.

• Like
Waarderingen: Vonk
Rustig uitzieken... Gewicht kan sowieso raar doen met ziek zijn (ook zonder ziekzijn :rolleyes: ). Maar stress doet veel en inderdaad met cortisol etc.. Vocht vasthouden en weet ik veel wat. Als je ziek bent gewoon niet wegen ;) Even eten wat er binnen blijft en waar je dan ook het gevoel van hebt dat het niet in je keel blijft hangen.
Ik had vroeger altijd als ik ziek was dat ik alleen maar zoute haring wegkreeg :D Dus ach... KOmt vast goed!

Foodzzz zien er weer super uit! I wish dat ik een keer mee kon eten.... maar appeltaart is nu net iets wat ik en mijn man echt niet lusten en nooit gelust hebben. :o (buiten allergie geblaat...)

Eerste train na ziekte is altijd baggerde bagger... Dus gewoon rustig aan weer opbouwen. Je bent dan zo weer terug! enne.. nice pica's! :D

Nog gefeliciteerd, maar wat een zielige verjaardag...... Snel beterschap en dan een keer een appeltaart voor jezelf gaan bakken als de schijnzwangerschap over is! :eating:
Ik heb het tegenovergestelde de laatste paar dagen, 1.5 kg lichter en zo slap als een gelatine pudding :o

:heart: Snel weer eens samen trainen. :D

En zoals ik je al zei; het feit dat je zwaarder bent, heeft waarschijnlijk met vocht te maken. Zodra ik een opgeblazen PDS-pens heb, ben ik niet eens 0,5kg zwaarder. Dan moet je echt eerder denken aan 2kg ofzo.
Dus lijkt me niet echt iets waarover je je zorgen moet maken. Maak jij je maar zorgen over beter worden!

Appeltaart ziet er trouwens brutally lekker uit hoor. dayum.drool:

Beetje laat, maar nog gefeliciteerd:)
Damn, die appeltaart ziet er goed uitdrool:

• #1.093
Hoe gaat het nu met het ziek zijn dan? Zou me over dat gewicht niet druk maken, wanneer je zo ziek bent of geweest gaat je cortisol door het dak. Zeker wanneer je daar ook nog wat extra van gaat stressen..Wel raar dat je buik ineens zo opgezet is. Niks gegeten of gedronken wat je nog nooit op hebt? Het lijkt me namelijk vreemd dat je ineens een allergie of intolerantie hebt ontwikkeld.

Die appeltaart ziet er wel serieus goed uit! En ben stiekem wel benieuwd naar het recept van dat pizza brood, want kan me voorstellen dat ook die serieus lekker is!

Qua trainen en werken gewoon weer rustig oppakken wanneer het kan. Je bent hoe dan ook goed bezig.

Vandaag gaat het weer slecht.. Gisteren ging het eigenlijk best goed, tot ik dat stukje appeltaart nam als avondeten. Sindsdien echt wel weer last. Ook koffie van vanochtend wordt nog niet gewaardeerd.. Loop nu weer met een harde buik en continu boeren..

Ik weet niet waar mijn maag door van streek is, begrijp het echt niet. Was gewoon een normale avondmaaltijd van vlees/aardappelen/groente vorige week dinsdag waarna ik dus zo moest overgeven. Pun had ook geen last na die maaltijd.

Pizzabrood
Afgebakken rond brood (ik gebruik liefde&passiebrood wit van AH)
Pizzasaus 200gr
Lenteuitjes
Salami 100gr
Mozarella bol

Snij het brood verticaal en horizontaal in (niet helemaal door, je wilt dat het brood heel blijft.. het is een "pluk"brood)
Pizzasaus verdelen tussen de insnijdingen
Vervolgens de lente uitjes en salami er tussen proppen
Dan de mozarella er in / op proppen

20 minuutjes in de oven en klaar..

Ik had het brood al eerder volgepropt met alles, dus als visite komt is het dan gewoon een kwestie van in de oven schuiven.. ideaal :D

Rustig uitzieken... Gewicht kan sowieso raar doen met ziek zijn (ook zonder ziekzijn :rolleyes: ). Maar stress doet veel en inderdaad met cortisol etc.. Vocht vasthouden en weet ik veel wat. Als je ziek bent gewoon niet wegen ;) Even eten wat er binnen blijft en waar je dan ook het gevoel van hebt dat het niet in je keel blijft hangen.
Ik had vroeger altijd als ik ziek was dat ik alleen maar zoute haring wegkreeg :D Dus ach... KOmt vast goed!

Foodzzz zien er weer super uit! I wish dat ik een keer mee kon eten.... maar appeltaart is nu net iets wat ik en mijn man echt niet lusten en nooit gelust hebben. :o (buiten allergie geblaat...)

Eerste train na ziekte is altijd baggerde bagger... Dus gewoon rustig aan weer opbouwen. Je bent dan zo weer terug! enne.. nice pica's! :D

Ik heb niet echt stress hoor, ik maak me ook niet druk om het gewicht.. was alleen natuurlijk benieuwd na twee dagen niet eten en overgeven.. dan is het wel een domper dat je zwaarder bent dan daarvoor :roflol:

Het lullige is vooral dat als ik me weer goed voel en denk dat ik dan nu wel weer wat "gewoons" kan eten het blijkbaar nog niet kan... Zal vandaag en morgen iig geen hele maaltijden eten.. hopelijk daarna weer wat beter..

Ik heb vooral heel veel zin in zuivel.. maar overal staat dat je dat juist moet vermijden.. :roflol: Dus vooralsnog alleen maar cracottes met kaas of kipfilet en wat fruit op siroop.

Ze raden ook aan veel te drinken, maar dat lukt gewoon niet, waardeert m'n maag helemaal niet.. -_-

Nog gefeliciteerd, maar wat een zielige verjaardag...... Snel beterschap en dan een keer een appeltaart voor jezelf gaan bakken als de schijnzwangerschap over is! :eating:
Ik heb het tegenovergestelde de laatste paar dagen, 1.5 kg lichter en zo slap als een gelatine pudding :o

Haha echt he.. heb me ook wel even zielig gevoeld. Ik kijk altijd heel erg uit naar mijn verjaardag :roflol: Gelukkig zondag nog even lekker in het zonnetje kunnen lunchen met Pun :heart: dat was wel echt even gezellig :D

a.s. zaterdag komt de tweede lichting verjaardagsvisite :cheer: dan maak ik opnieuw een appeltaart en een bokkepootjestaart en een monchoutaart.. :heart:

:heart: Snel weer eens samen trainen. :D

En zoals ik je al zei; het feit dat je zwaarder bent, heeft waarschijnlijk met vocht te maken. Zodra ik een opgeblazen PDS-pens heb, ben ik niet eens 0,5kg zwaarder. Dan moet je echt eerder denken aan 2kg ofzo.
Dus lijkt me niet echt iets waarover je je zorgen moet maken. Maak jij je maar zorgen over beter worden!

Appeltaart ziet er trouwens brutally lekker uit hoor. dayum.drool:

Gaan we zeker doen babe!

Ja... ik maak me ook niet druk hoor, maar vond het wel weer typisch.. PDS is echt super kut, ik weet nog dat ik daar 6 á 7 jaar geleden veel last van heb gehad, vooral vet eten kon ik toen niet verdragen, dan zat ik geheid de rest van de dag op de wc.. Tegenwoordig heb ik daar geen last meer van gelukkig.. hoop dat het bij jou ook voorgoed eens over gaat!

Het gekke is nu dat ik dus helemaal niet last heb gehad van diarree ofzo, ook niet last van mijn darmen, echt puur mijn maag die pijn doet..

Beetje laat, maar nog gefeliciteerd:)
Damn, die appeltaart ziet er goed uitdrool:

wellicht een beetje gemakkelijk voedsel eten....wit brood....witterijst...banaantje...drinken....kleine porties en niet teveel vezels en kijken hoe je er op reageert
ik denk aan een buikgriepje....wat denk jij? worstel je er maar doorheen meis :)

Wat naar zeg :( beterschap!

Die taarten, hngggg. Met een rammelende maag naar bed nu

• #1.097
wellicht een beetje gemakkelijk voedsel eten....wit brood....witterijst...banaantje...drinken....kleine porties en niet teveel vezels en kijken hoe je er op reageert
ik denk aan een buikgriepje....wat denk jij? worstel je er maar doorheen meis :)

Dank voor de tips bosco!

Kan inderdaad maar zo een buik griepje zijn.. we weten het niet, en om naar de dokter te gaan zie ik ook weer niet zitten... maar even doorzetten.. komt wel goed!

Ik wil ook een stukje bokkenpoot taart. Hnggg

Je bent welkom om een stukje te halen hoor!

Wat naar zeg :( beterschap!

Die taarten, hngggg. Met een rammelende maag naar bed nu

Thanks babe!

Jaa klinkt goed heh... ik heb die bokkepootjestaart nog nooit gemaakt.. dus ben erg benieuwd.. :eyebrow:

Grote kans dat ik een shitload aan taart overhoud, er komen niet zo veel mensen :roflol: Maar ik heb liever wat keuze dan dat iedereen het moet stellen met een stukje van dezelfde taart...:eyes: Pun wilde graag nog een zwitserse roomvlaai, dus die bestel ik bij limburgia...

En ik wil heel graag deze nog:

2204600000004_2d_0001-1aff4c43.png

Christoffel taart... :heart:

Maar dan hebben we iets van 35 stukken taart, voor in totaal 15 mensen ofzo :roflol:

Zo gaat het ook altijd met de hapjes.. tientallen verschillende dingen.. en in the end blijft de helft over, omdat het veel te veel is... :haha: I never learn.

TRAINING / UPDATE
Gelet op de buikpijn maar even op een strikt regime

Per dag: 4 cracottes met kipfilet en komkommer, 150gr fruit op siroop, 200gr roerbakgroente met 150gr kipfilet als lunch en 200gr roerbakgroente met 150gr kipfilet als avondeten.

Dan heb ik helemaal geen buikpijn :cheer: dus dat deze week maar even aanhouden.. Voordeel is door de oprispingen en harde maag dat ik ook niet echt trek heb.. Al merk ik wel dat trek wat meer terug begint te komen. Moet me dan echt inhouden niet weer andere dingen erbij te eten, want daar ging het van het weekend dus ook weer mis.. Even volhouden, mijn buik is al minder hard en opgezet, dus het gaat hopelijk de goede kant op.

GEWICHT
Vanochtend woog ik 56,3 (tegenover 57,8 toen ik dus 2 dagen niet gegeten had en had overgegeven) dussss, what you see here is a happy camper :cheer: In totaal ben ik nu 3,5kg kwijt sinds begin januari.

Nog zo'n 3kg te gaan denk ik, dan sta ik op hetzelfde gewicht als met de contest vorig jaar.. als ik wat spiermassa aan heb gezet in mijn minibulk (lol, jaja) dan zou ik er nog iets droger bij moeten staan.

Nog 8,5 week te gaan voordat onze vakantie aanbreekt. En ik wil eigenlijk wel een week voor de vakantie "klaar" zijn om te shinen.. Dus laten we zeggen nog 7,5 week voor 3 kilo aan vette ellende. Moet kunnen als ik er hard tegenaan ga.. Tijd begint nu wel te dringen, dus de urge om me aan mijn eten te houden (zeg ik nu ik net ontbeten heb.. lord help me) is er wel. Maarja, aankomend weekend verjaardag met eindeloos lekkernijen... grote kans dat mijn urge dan vervlogen is.

Verder wil ik net als met de contest vorig jaar wat meer cardio doen. Toen fietste ik regelmatig en wandelde ik veel.. dus eigenlijk moet ik dat fietsen oppakken.. maar ik hoef maar eens per 2 weken met de trein, dus dat zet ook geen zoden aan de dijk :roflol:

Ik zou vanochtend ook willen fietsen, maar ik zit dus over mijn 10gb internetbundel heen (wtf ....) en dan heb ik geen muziek.. echt super erg, maar dan ga ik dus niet een uur fietsen.. :flipoff:

Training

Plateloaded pulldown
1x10x40
1x8x60
1x8x70
1x8x90 (waarvan 2? assist van Pun)

BOR
4x8x30

Small grip lat pully
1x8x18
2x8x25 (snel afgeraffeld want de cable station kwam vrij :emo:)

Facepulls SS Standing rope lattpulldown ofzo
1x8x23 / 1x10x9
1x8x27 / 1x10x9
2x8x32 / 2x8x14

Cable crunches
1x12x27

Toen wilde Pun de cable graag :heart:

Decline crunches
3x10

Cardio
15 minuten, niveau 10, +- 150kcal verbrand

Donderdag weer sporten, dan lowerbody.

Heb afgelopen maandag uurtje met Jack gewandeld sinds lange tijd... :thumbd: Die was al onze training weer vergeten omdat ik hem zo verzaakt heb :( dus dat was een gevecht van een uur om hem fatsoenlijk naast mij te laten lopen.. dus om die reden alleen rug getraind gisteren, mijn schouders zijn namelijk nog een beetje kapot.

:hello::hello::hello:

Heb je spotify? Je kunt ook playlists offline zetten he!

:schoot:NO EXCUSES:army:

:engel:

Damn meis wat een honger dieet. Geen wonder dat je trek krijgt in andere dingen.
Knap wanneer je dit nog weken vol gaat houden.

Fijn dat je je intussen toch wat beter voelt! Buikgriepje zou volgens mij niet zolang mogen aanhouden... Misschien een intolerantie aan iets?
Als je last blijft hebben zou ik toch even een bloedtest laten doen om allergenen te checken...

Nette training weer, zeker als je de laatste dagen amper hebt gegeten!
Ik ben nog van de oldschool mp3-speler, heb je dat GB probleem niet :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven