Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd!![]()
Geniet van je dag en de heerlijke appeltaart die je gaat maken![]()
Dankjulliewel!!!Happy B-day Hill!! Vandaag genieten, het is jouw dag!![]()

What's that coming over the hill, is it your birthday, is it your birthday?
Gefeliciteerd met je verjaardag lieve Hill! Dat er nog mega veel mooie fitdagen mogen komen.![]()
hahaha, hardoplachs! Dankjewel schat! 
Gefeliciteerd! Fijne avond nog, zag via @RockOfAges al dat je heerlijke taart gemaakt had! Een goed en mooi jaar wens ik je.
Gefeliciteerd! Hoe Pun je vandaag in de watten heeft gelegd en wat voor een enorm sexy en lief beestje hij wel niet is, lees ik morgen wel![]()
zit ik 1 dag niet op het forum, mis ik de verjaardag van hillr..... Een verlaatte maar niet minder gemeende gefeliciteerd!!![]()

Gefeliciteerd, hopelijk heeft pun ook een treesome ipv de poesjes.![]()
Ik hoor een threesome te krijgen!
Ik wist echt niet waar ik het zoeken moest.
dat is ook echt weer een prestatie die alleen ik kan leveren he
Van Pun heb ik een salontafel cadeau gehad en twee Fitjeans pants
Die broeken pas ik atm niet vanwege mijn dikke opgezette pens, ik krijg serieus de knoop niet dicht 

Vergeten om een foto te maken toen ie uit de oven kwam, dat zag er natuurlijk veel smakelijker uit..
). Maar stress doet veel en inderdaad met cortisol etc.. Vocht vasthouden en weet ik veel wat. Als je ziek bent gewoon niet wegen
Even eten wat er binnen blijft en waar je dan ook het gevoel van hebt dat het niet in je keel blijft hangen.
Dus ach... KOmt vast goed!
(buiten allergie geblaat...)
Snel weer eens samen trainen. 

Hoe gaat het nu met het ziek zijn dan? Zou me over dat gewicht niet druk maken, wanneer je zo ziek bent of geweest gaat je cortisol door het dak. Zeker wanneer je daar ook nog wat extra van gaat stressen..Wel raar dat je buik ineens zo opgezet is. Niks gegeten of gedronken wat je nog nooit op hebt? Het lijkt me namelijk vreemd dat je ineens een allergie of intolerantie hebt ontwikkeld.
Die appeltaart ziet er wel serieus goed uit! En ben stiekem wel benieuwd naar het recept van dat pizza brood, want kan me voorstellen dat ook die serieus lekker is!
Qua trainen en werken gewoon weer rustig oppakken wanneer het kan. Je bent hoe dan ook goed bezig.
Rustig uitzieken... Gewicht kan sowieso raar doen met ziek zijn (ook zonder ziekzijn). Maar stress doet veel en inderdaad met cortisol etc.. Vocht vasthouden en weet ik veel wat. Als je ziek bent gewoon niet wegen
Even eten wat er binnen blijft en waar je dan ook het gevoel van hebt dat het niet in je keel blijft hangen.
Ik had vroeger altijd als ik ziek was dat ik alleen maar zoute haring wegkreegDus ach... KOmt vast goed!
Foodzzz zien er weer super uit! I wish dat ik een keer mee kon eten.... maar appeltaart is nu net iets wat ik en mijn man echt niet lusten en nooit gelust hebben.(buiten allergie geblaat...)
Eerste train na ziekte is altijd baggerde bagger... Dus gewoon rustig aan weer opbouwen. Je bent dan zo weer terug! enne.. nice pica's!![]()

Dus vooralsnog alleen maar cracottes met kaas of kipfilet en wat fruit op siroop. Nog gefeliciteerd, maar wat een zielige verjaardag...... Snel beterschap en dan een keer een appeltaart voor jezelf gaan bakken als de schijnzwangerschap over is!
Ik heb het tegenovergestelde de laatste paar dagen, 1.5 kg lichter en zo slap als een gelatine pudding![]()
Gelukkig zondag nog even lekker in het zonnetje kunnen lunchen met Pun
dat was wel echt even gezellig
dan maak ik opnieuw een appeltaart en een bokkepootjestaart en een monchoutaart..
Snel weer eens samen trainen.
En zoals ik je al zei; het feit dat je zwaarder bent, heeft waarschijnlijk met vocht te maken. Zodra ik een opgeblazen PDS-pens heb, ben ik niet eens 0,5kg zwaarder. Dan moet je echt eerder denken aan 2kg ofzo.
Dus lijkt me niet echt iets waarover je je zorgen moet maken. Maak jij je maar zorgen over beter worden!
Appeltaart ziet er trouwens brutally lekker uit hoor. dayum.![]()
Beetje laat, maar nog gefeliciteerd
Damn, die appeltaart ziet er goed uit![]()

wellicht een beetje gemakkelijk voedsel eten....wit brood....witterijst...banaantje...drinken....kleine porties en niet teveel vezels en kijken hoe je er op reageert
ik denk aan een buikgriepje....wat denk jij? worstel je er maar doorheen meis![]()
Wat naar zegbeterschap!
Die taarten, hngggg. Met een rammelende maag naar bed nu
Maar ik heb liever wat keuze dan dat iedereen het moet stellen met een stukje van dezelfde taart...
Pun wilde graag nog een zwitserse roomvlaai, dus die bestel ik bij limburgia...

I never learn.
dus dat deze week maar even aanhouden.. Voordeel is door de oprispingen en harde maag dat ik ook niet echt trek heb.. Al merk ik wel dat trek wat meer terug begint te komen. Moet me dan echt inhouden niet weer andere dingen erbij te eten, want daar ging het van het weekend dus ook weer mis.. Even volhouden, mijn buik is al minder hard en opgezet, dus het gaat hopelijk de goede kant op.
In totaal ben ik nu 3,5kg kwijt sinds begin januari.

)
dus dat was een gevecht van een uur om hem fatsoenlijk naast mij te laten lopen.. dus om die reden alleen rug getraind gisteren, mijn schouders zijn namelijk nog een beetje kapot.