Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik vind slurpen erger :roflol:

en niet weer terug gaan roken hoor!!! Lekker opsparen die centjes en wat extra leuks doen samen (of op vakantie) :)

I'm gonna pass..

Ahhh... ik heb je gezien maar wist niet dat je er bij hoorde :roflol:

Achterbind?

Denk er maar om, voor je het weet cut hij al je carbs uit je schema

You are the sexiest person alive hoor! :heart:

haha :D

:roflol:

BRRRRRRRR

Sorry Bert, maar smakken is echt SUPERSMERIG.

WIE?!?!!

Thou shall not pass!!!!!!

Smakken, slurpen,... Ik krijg er overal de kriebels van.
Vorige zondag waren we iets gaan drinken, ouder koppel had net een tosti gegeten en leek daarna te herkauwen (heel de tijd smakken enzo).
We zijn gewoon vertrokken, we konden het beiden niet meer aan :eek2:

En echt niet weer gaan roken hoor Hill!
Gezonde longen zijn belangrijker dan een platte buik ;)
En sowieso bereik jij je doel wel, doe je altijd! Hoe dichter de vakantie komt, hoe meer dedication je krijgt :p

Volhouden hoor Hill, zowel cutten als niet roken :thumb:
Lord ik HAAT mensen die smakken. M'n vriendin deed 't in het begin ook. Ik stond serieus op het punt om d'r in het gezicht te stompen de 1e keer.
Er zijn werkelijk grotere problemen waar de mensheid tegenover staat :p

Nee überhaupt, voor een man! Hoe vaak ik niet al die afgezaagde luchtjes om me heen ruik zoals Jean Paul Gaultier :kots: of One Million :kots:
Toch vind ik Jean Paul wel lekker...alleen precies vanwege de massa koop ik ehm zelden. Af en toe een klein flesje voor de afwisseling..

@HillR nog 10 weken..GO GO GO!!

En als je parfum te duur vind kun je voor weinig geld (€22) https://www.douglas.nl/Geuren-Herengeuren-Geuren-Nikos-Sculpture-Homme_productbrand_1011202304.html kopen.
Reviews;
https://www.fragrantica.com/perfume/Nikos/Sculpture-pour-Homme-925.html

Goed, veilig, werkgeschikt en gebalanceerd geurtje dat goed toepasbaar op de meeste gelegenheden is.

Voor uitgaan e.d. gebruik ik vaak Dior Sauvage of Viktor & Rolf spicebomb.
Voor werk Nikos Sculpture, Davidoff Cool Water, Gucci Guilty, CK One en nog een paar die ik niet chill genoeg vond voor uitgaan :')
Verder zijn voor mannen D&G The One, Versace Blue en YSL La Nuit de L'homme ook erg fijn.
Als een vrouw Paco Rabanne Olympéa opheeft ben ik direct verliefd.

Ik ga volgende week weer 3 weken op oefening waar je de parfum belastingvrij kan kopen. Peuken en drank idem.

Hoor t wel als iemand wat wilt.

A44D9787-1567-4D92-828B-5CC30FACF273.jpeg

Op momenten dat ik trek had of het even niet trok dan nam ik een sigaretje..
En dan zeuren dat smakken smerig is... ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven