Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Heb je spotify? Je kunt ook playlists offline zetten he!

:schoot:NO EXCUSES:army:

:engel:

Geen spotify :eyebrow: Gohhhhhhhhhh wat jammer...........

Damn meis wat een honger dieet. Geen wonder dat je trek krijgt in andere dingen.
Knap wanneer je dit nog weken vol gaat houden.

Ja... als je maag het niet accepteert kun je weinig anders op het moment.. Liever wat trek hebben nu dan continu het gevoel hebben dat het eten nog tegen je huig aan zit en steeds boeren en hevige maagkrampen...

Eet dit alleen deze week, omdat het hiermee goed gaat qua buikpijn e.d. Vanaf volgende week een ietwat fatsoenlijker dieet hoor :D Een dezer dagen trouwens maar even voor gaan zitten, wat het moet gaan worden.. merk wel weer nu dat ik heel goed reageer op het skippen van carbs.. dus carbcyclen kriebelt dan wel weer...

Fijn dat je je intussen toch wat beter voelt! Buikgriepje zou volgens mij niet zolang mogen aanhouden... Misschien een intolerantie aan iets?
Als je last blijft hebben zou ik toch even een bloedtest laten doen om allergenen te checken...

Nette training weer, zeker als je de laatste dagen amper hebt gegeten!
Ik ben nog van de oldschool mp3-speler, heb je dat GB probleem niet :P

Ik weet niet of het buikgriep is.. ik denk zelf eerder aan een bacteriële infectie in de maag ofzo? Intolerantie geloof ik niet zo in.. zou gek zijn als ik dat van de een op andere dag zou hebben terwijl ik niets anders dan anders eet.. Met het eten wat ik nu eet gaat het goed, dus als mijn maag straks volledig gekalmeerd en hersteld is zal het wel weer helemaal okay zijn allemaal.

Bohh, mp3speler! die moet ik ook weer eens hebben! Nadeel is dan weer dat je muziek moet downloaden e.d.

Ik zet altijd radio 538 nonstop aan, geen irritante reclames, en de nieuwste muziek :cheer:

Maar dan hebben we iets van 35 stukken taart, voor in totaal 15 mensen ofzo :roflol:

Zo gaat het ook altijd met de hapjes.. tientallen verschillende dingen.. en in the end blijft de helft over, omdat het veel te veel is... :haha: I never learn.
Zo gaat het bij ons ook altijd en uiteindelijk eet ik alles maar op omdat ik het anders zonde vind :o

Bohh, mp3speler! die moet ik ook weer eens hebben! Nadeel is dan weer dat je muziek moet downloaden e.d.
Ik zet altijd radio 538 nonstop aan, geen irritante reclames, en de nieuwste muziek :cheer:

Gewoon youtubelinks door een converter gooien en klaar :engel:
En geen excuses meer om geen cardio te doen :mad:

Met het eten wat ik nu eet gaat het goed, dus als mijn maag straks volledig gekalmeerd en hersteld is zal het wel weer helemaal okay zijn allemaal.

Er zit nog steeds een knoop in je maag....die komt wel los hoor als je geduldig bent / blijft.....niet te snel gaan :)

Chocoladetaart haha wat hebben die vrouwen toch met chocolade :p

• #1.108
Zo gaat het bij ons ook altijd en uiteindelijk eet ik alles maar op omdat ik het anders zonde vind :o

Haha.. jaa.. same... maar 15 stukjes opeten is ook weer zulk iets.......

Jammer dat jullie nog in de voorbereiding zitten, anders zou ik zeggen kom een stukje halen op de heen/terugweg van jullie checkup!

Je maakt het me niet makkelijk he... ik ben blij dat ik dit pas aangaf toen ik al op mijn werk was... :P

Echt he... ongelooflijk! Maar hoewel ik altijd erg lui ben in mijn log heb ik maandag wel een uur cardio gedaan, gisteren 20 minuten, dus het is nog niet heel dramatisch gesteld met mij, toch.. :fluit:

Er zit nog steeds een knoop in je maag....die komt wel los hoor als je geduldig bent / blijft.....niet te snel gaan :)

Chocoladetaart haha wat hebben die vrouwen toch met chocolade :p

hahaha.. ik weet het niet.. maar ik zag hem twee weken geleden staan bij de supermarkt.. Zag er echt SUPER GOED uit! Heb 'm nog nooit gehad.. maar lijkt me wel de moeite waard :roflol:

Haha.. jaa.. same... maar 15 stukjes opeten is ook weer zulk iets.......

hahaha.. ik weet het niet.. maar ik zag hem twee weken geleden staan bij de supermarkt.. Zag er echt SUPER GOED uit! Heb 'm nog nooit gehad.. maar lijkt me wel de moeite waard :roflol:

Je hebt me zien staan aan de supermarkt.

Ik weet niet of het buikgriep is.. ik denk zelf eerder aan een bacteriële infectie in de maag ofzo? Intolerantie geloof ik niet zo in.. zou gek zijn als ik dat van de een op andere dag zou hebben terwijl ik niets anders dan anders eet.. Met het eten wat ik nu eet gaat het goed, dus als mijn maag straks volledig gekalmeerd en hersteld is zal het wel weer helemaal okay zijn allemaal.

Ik zet altijd radio 538 nonstop aan, geen irritante reclames, en de nieuwste muziek
Ik heb gewoon een iPod touch gekocht aangezien ik spotify heb, werkt perfect!

Even ter aanvulling.

Basic Fit app downloaden want da heb je gratis WiFi.

Via soundcloud of YouTube mixtapes afspelen of gewoon liedjes.

Spotify muziek streamen of Netflix app downloaden en lekker series kijken tijdens cardio.

Succes @HillR

Echt he... ongelooflijk! Maar hoewel ik altijd erg lui ben in mijn log heb ik maandag wel een uur cardio gedaan, gisteren 20 minuten, dus het is nog niet heel dramatisch gesteld met mij, toch.. :fluit:
Nee, dat is best netjes :thumb:
Over wie hebben jullie het nou?
OK, over jou :P

Nee ik ben niet zo van de zoetigheid, fl**ker het gewoon weg na 2 dagen, in mijn huis (ahum) ons huis worden geen hele taarten verorberd(!)

• #1.118

:yawn:

Ik heb gewoon een iPod touch gekocht aangezien ik spotify heb, werkt perfect!

Even ter aanvulling.

Basic Fit app downloaden want da heb je gratis WiFi.

Via soundcloud of YouTube mixtapes afspelen of gewoon liedjes.

Spotify muziek streamen of Netflix app downloaden en lekker series kijken tijdens cardio.

Succes @HillR

het werkt trouwens ook voor KT, dus niet alleen voor cardio:emo:

:fu: Het is echt allemaal super goed bedoeld.. maar ga wegggggg met die cardiotips.. :kiss: Ik wil het niehieeettt!

Nee, dat is best netjes :thumb:

Over wie hebben jullie het nou?

OK, over jou :P

huh huh huh

Maar Pun eet toch vast 1 hele taart op, kan ie best hebben!:yes:

Haha, zou je denken he.. Speciaal voor Pun maak ik voor hem alleen een heel pizza plukbrood :heart: daar houdt hij veel meer van..

Daar ga je idd aardig van opzwellen :p

Ik denk niet dat de taart de oorzaak is van de zwellingen huehue.

Nee ik ben niet zo van de zoetigheid, fl**ker het gewoon weg na 2 dagen, in mijn huis (ahum) ons huis worden geen hele taarten verorberd(!)

:heart: Helemaal niet nu ik zo goed qua gewicht ga... als ik morgenochtend een beetje fatsoenlijk er uit zie zal ik weer eens een foto updaten... want ben best wel hyped dat het weer de goede kant op gaat hihi :kiss:

@HillR ach, je hebt zoveel soorten. Dan eet je toch gewoon twee verschillende helften op? :burns:

:roflol:

Ik denk dat ik die chocoladetaart toch maar niet haal..

Een groot deel vd visite heeft opeens bedacht dat het ze toch niet goed uitkomt.. :eyes: dus die komen zaterdag opeens niet meer, maar zondagochtend even.. Denk dat ik ze dan maar leftovercake geef.. if they don't think i'm important i'll return the favor right..

Vanochtend was ik overigens weer 56,3, dus dat is mooi steady :cheer:

Vanavond ga ik benen en billen trainen.. :flexbiceps: en dan is het WEEKENDDDDDDD

Eens, is toch jouw eigen familie maar :dunno:

Sowieso is verjaardag vieren overrated. Of het komt omdat niemand mij belangrijk genoeg vind.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven