- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Heb je spotify? Je kunt ook playlists offline zetten he!
NO EXCUSES
![]()
Geen spotify
Gohhhhhhhhhh wat jammer........... Damn meis wat een honger dieet. Geen wonder dat je trek krijgt in andere dingen.
Knap wanneer je dit nog weken vol gaat houden.
Ja... als je maag het niet accepteert kun je weinig anders op het moment.. Liever wat trek hebben nu dan continu het gevoel hebben dat het eten nog tegen je huig aan zit en steeds boeren en hevige maagkrampen...
Eet dit alleen deze week, omdat het hiermee goed gaat qua buikpijn e.d. Vanaf volgende week een ietwat fatsoenlijker dieet hoor
Een dezer dagen trouwens maar even voor gaan zitten, wat het moet gaan worden.. merk wel weer nu dat ik heel goed reageer op het skippen van carbs.. dus carbcyclen kriebelt dan wel weer...Fijn dat je je intussen toch wat beter voelt! Buikgriepje zou volgens mij niet zolang mogen aanhouden... Misschien een intolerantie aan iets?
Als je last blijft hebben zou ik toch even een bloedtest laten doen om allergenen te checken...
Nette training weer, zeker als je de laatste dagen amper hebt gegeten!
Ik ben nog van de oldschool mp3-speler, heb je dat GB probleem niet![]()
Ik weet niet of het buikgriep is.. ik denk zelf eerder aan een bacteriële infectie in de maag ofzo? Intolerantie geloof ik niet zo in.. zou gek zijn als ik dat van de een op andere dag zou hebben terwijl ik niets anders dan anders eet.. Met het eten wat ik nu eet gaat het goed, dus als mijn maag straks volledig gekalmeerd en hersteld is zal het wel weer helemaal okay zijn allemaal.
Bohh, mp3speler! die moet ik ook weer eens hebben! Nadeel is dan weer dat je muziek moet downloaden e.d.
Ik zet altijd radio 538 nonstop aan, geen irritante reclames, en de nieuwste muziek

NO EXCUSES

I never learn.

Het is echt allemaal super goed bedoeld.. maar ga wegggggg met die cardiotips..
Ik wil het niehieeettt!
daar houdt hij veel meer van..
dus die komen zaterdag opeens niet meer, maar zondagochtend even.. Denk dat ik ze dan maar leftovercake geef.. if they don't think i'm important i'll return the favor right..
en dan is het WEEKENDDDDDDD