MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het loopt hier weer snel uit de hand... :p OUT]

Hoe gaat het intussen met de buikpijn eigenlijk?
Je gaat vanavond benen trainen, dus beter vermoed ik?

Feestjes geef ik ook niet.
Ik ga gezellig met mijn mannetje uit eten, of een dagje weg.
Gewoon met ons twee leuke dingen doen en lekker eten :)
Word je niet teleurgesteld door een hoop mensen die last minute afzeggen :fire:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.145
d'aww. :( Dat vind ik oprecht echt supernaar voor je, meissie.

Dat is overigens ook de reden dat ik geen verjaardagspartijtje heb gehouden de afgelopen paar jaren. Nadat ik elke keer zo werd teleurgesteld, was ik er echt klaar mee. Had drie jaar terug ofzo een stuk of 15 mensen uitgenodigd die allemaal gezegd hadden dat ze konden komen. Uiteindelijk kwamen er maar twee mensen opdagen. Nu ga ik veel liever iets leuks doen en iets lekkers vreten op mijn verjaardag en dan heb ik het eigenlijk ook weer gehad.

Lief!

Ik heb wel een leuke en gezellige verjaardag gehad desondanks. :D

Blijkbaar ben ik dus niet de enige die kampt met dat probleem :roflol:

Ik vind het gewoon zo leuk om dan allerlei lekkere dingen klaar te maken, en gezellig met z'n allen te zitten, en iedereen allerlei eten voor te schotelen en samen te drinken.. weet niet waarom ik daar zoveel waarde aan hecht..

Dit,

ik vind het alleen erg voor mijn kinderen dat er soms mensen zijn die "vergeten " dat ze jarig zijn

Ja, voor kinderen is dat helemaal lullig... kan ik me goed voorstellen!

Ik moet verjaardagscadeautjes voor mezelf kopen :(

Je kunt van mij wel een cadeautje krijgen,

is 21 cm met aders :eyebrow:

Is ie ook dik? Anders geen interesse.

:fa:

Of als ze allemaal op een andere dag willen komen .... :D

stom!

Hoe gaat het intussen met de buikpijn eigenlijk?
Je gaat vanavond benen trainen, dus beter vermoed ik?

Feestjes geef ik ook niet.
Ik ga gezellig met mijn mannetje uit eten, of een dagje weg.
Gewoon met ons twee leuke dingen doen en lekker eten :)
Word je niet teleurgesteld door een hoop mensen die last minute afzeggen :fire:

Mijn buikpijn is weer helemaal over! Zal toch iets van een bacteriele infectie ofzo hebben gehad.. maar ik ben weer helemaal alive and kicking!

Benen trainen ging ook goed, viel wel zwaar en heb nog spierpijn :roflol: Maar ach, vanavond hopelijk weer benen, anders morgen.. Ligt er even aan of we uberhaupt gaan gymmen vandaag.. Ik ga iig in mijn lunchpauze een half uur wandelen, en of benen trainen vanavond, of uurtje wandelen.. Heb wat te compenseren :roflol:

De taart was wel lekker :eyebrow:

Ben eigenlijk best beschaafd geweest, volgens mij.

1 punt bokkepootjestaart
1 punt appeltaart (zaterdag een halve en zondag een halve)
1 punt monchoutaart

Kan zomaar zo zijn dat ik nog ergens een punt taart ben vergeten, maar ik geloof het niet...

en volgens mij nog een paar keer een random hapje bokkepootjestaart als ik in de koelkast kwam :piggy:

Qua hapjes waren de mensen op één of andere manier niet zo hongerig, dus heb ik mijn pizzabrood niet nog een keer gemaakt.. :( de ingrediënten liggen nu te verschimmelen :eyes: want om dat alleen voor mezelf te maken is ook zo zonde...

Heb een paar stukjes wrap, wat stokbrood met smeerseltjes en wat fruit op.. :emo:

Zaterdag als avondeten hebben we eten besteld voor de visite.. iedereen aan de friet, kapsalon enz. en ik heb super braaf een spaghetti bolognese besteld en maar half op gegeten.

Allemaal schouderklopjes voor mijzelf :D Gisteravond de resterende taart weggegooid, want ik weet zeker dat ik anders vanochtend/vanavond niet bestand zou zijn tegen mijn vraatzucht.

Gisteravond avondeten geskipped ter compensatie.

WANT LIEVE MENSEN!!!!!

De abs komen langzaam aan weer in beeld! Dat betekent dat de motivatie om niet te veel te eten wat hoger ligt :cheer:
Moet eerlijk bekennen dat ik nu wel weer honger heb, en "spijt" heb dat ik niet wat meer van alles heb gegeten :roflol: "had ik nog maar een kinderbueno gegeten, of nog wat meer paaseitjes, of bolletjes met eiersalade" :gek:

Tot slot nog even wat cijfertjes van de afgelopen zaterdag meting.. dan weten we ook weer hoe dat er voor staat:

B03342F7-C460-4099-9870-7E1F91CFE92D.jpeg

Nu maar even doorzetten! Nog een kilootje of 2 / 3?

Ben eigenlijk best beschaafd geweest, volgens mij.

1 punt bokkepootjestaart
1 punt appeltaart (zaterdag een halve en zondag een halve)
1 punt monchoutaart

Kan zomaar zo zijn dat ik nog ergens een punt taart ben vergeten, maar ik geloof het niet...
:roflol: die laatste zin

• Like
Waarderingen: Bubs
Kuiten zijn niet interessant? Of is dit pun zijn lijstje

netjes bezig^^

Het gaat elk jaar beter en vlotter...je hebt het spelletje al aardig door
Wie schrijft die blijft....

Heb je nou een six-pack? Of is het zonder streepje... dat durf ik niet te typen. :P

Doe nou niet Bert. :D

• #1.154

Het gaat elk jaar beter en vlotter...je hebt het spelletje al aardig door
Wie schrijft die blijft....

Goed he! Ik begin eindelijk een beetje door te krijgen hoe en wat..

Ik zal dat maar spoedig ook eens naar binnen werken, want wat een shape:clap: Je gaat als een speer!

:cheer: echt he haha!

Thanks!! :D

Heb je nou een six-pack? Of is het zonder streepje... dat durf ik niet te typen. :P

:roflol:

Nog geen sixpack Bert, maar mijn tweepack komt al aardig door, het zijn vooralsnog vooral mooie lijntjes

:roflol:

Heus, laat die jongen.. hier kan alles gezegd worden @Bert

• #1.155
Oh, btw. Gisteren niet gaan sporten.

Wel tijdens de lunch 3,5km gewandeld in 30 minuten en in de avond nog 5km gewandeld in 45 minuten.

Qua voeding gisteren gecompenseerd voor het weekend (900kcal gegeten, 500kcal verbrand met cardio). Vandaag nog een 900kcal compensatiedagje, en vanavond benen trainen. En dan morgen weer terug naar 1250 kcal.

De laatste weken is ons trainen niet constant en ik hoop dat we dat nu wel weer gewoon kunnen oppakken zodat ik 2x per week benen kan trainen en 1x per week upperbody. Daarnaast wil ik na iedere training proberen om 15-20 min cardio te doen, al zal ik mijn trainingen dan wel moeten gaan supersetten denk ik.

Daarnaast wil ik dan 3 of 4 x cardio doen (wandelen met de hond) op de dagen dat ik niet sport.

Kom maar door met die abs :hedbang:

Oh, btw. Gisteren niet gaan sporten.

Wel tijdens de lunch 3,5km gewandeld in 30 minuten en in de avond nog 5km gewandeld in 45 minuten.

Qua voeding gisteren gecompenseerd voor het weekend (900kcal gegeten, 500kcal verbrand met cardio). Vandaag nog een 900kcal compensatiedagje, en vanavond benen trainen. En dan morgen weer terug naar 1250 kcal.

De laatste weken is ons trainen niet constant en ik hoop dat we dat nu wel weer gewoon kunnen oppakken zodat ik 2x per week benen kan trainen en 1x per week upperbody. Daarnaast wil ik na iedere training proberen om 15-20 min cardio te doen, al zal ik mijn trainingen dan wel moeten gaan supersetten denk ik.

Daarnaast wil ik dan 3 of 4 x cardio doen (wandelen met de hond) op de dagen dat ik niet sport.

Kom maar door met die abs :hedbang:

Wellicht moet je op dagen dat ik niet ga trainen wel gewoon gaan trainen als je merkt dat je daar behoefte aan hebt. Deze oude man gaat er niet fitter op worden qua rug en merk dat het onregelmatige trainen mij juist goed doet en ik veel minder last heb van ongemakken in de rug. Met die wetenschap misschien toch anders naar gaan kijken? :kiss:

• #1.157
Wellicht moet je op dagen dat ik niet ga trainen wel gewoon gaan trainen als je merkt dat je daar behoefte aan hebt. Deze oude man gaat er niet fitter op worden qua rug en merk dat het onregelmatige trainen mij juist goed doet en ik veel minder last heb van ongemakken in de rug. Met die wetenschap misschien toch anders naar gaan kijken? :kiss:

Het is meer dat de autistische versie van mij die tijdens cutten baat heeft bij regelmaat. No worries :heart:

Ik vind het wel super fijn dat jij en je rug zoveel baat hebben bij het onregelmatige trainen :heart:

Alleen trainen als vrouw zijnde is denk ik ook veel lastiger.

• #1.160
Alleen trainen als vrouw zijnde is denk ik ook veel lastiger.

Mwa, ik vind het prima om alleen te trainen, alleen moet ik mij daar dan wel vtv op instellen :roflol: Vorige zomer ook veel gedaan toen Pun niet kon.

Neemt niet weg dat ik het leuker en gezelliger vind om samen met Pun te gaan en dat geldt ook voor de mogelijkheid om samen op de bank kunnen ploffen voor wat quality time.. dus als die kans zich dan voordoet doe ik dat liever dan dat ik uit het werk eerst naar huis rijd om vervolgens weer naar de gym te rijden.. Ik ben nogal van tijdsefficiency.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven