- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal vanavond even aanvoelen en in ieder geval quads doen. Die kunnen wel wat hebben.

Uiteindelijk luister je toch alleen naar je personal trainer

Bulgarian splitsquats zijn top.
Ik vind het er best pittig uit zien, maar dat zal aan het aantal sets liggen.
Als je minder verschillende oefeningen gaat doen kunt je dit makkelijk aan denk ik
Ook beter om te focussen op de dingen die je pijnvrij kunt doen, dan kun je tenminste blijven doortrainen i.p.v. telkens verplicht rust te moeten nemen door een sh*tload aan fitgirldingen.
Zou het in jou plaats zeker proberen en even kijken hoe het gaat. Het zijn alleszins goeie bootygrowers![]()
dan wel vaak 3x8.. dus ik vind dit er echt knap waardeloos uit zien.. alsof ik van plan ben niks te doen
vandaar ook de RDL op 5x8, zodat het tenminste nog wel wat lijkt... maar dat is dus misschien alleen maar mijn gedachte?Pittige been treen....je kan nog afwisselen met 3x10 ipv 5x5...ook met legg press en SQ varieëren
met SQ pak je ook meteen je glutes mee

Uiteindelijk luister je toch alleen naar je personal trainer
Maar split squat is een mooie oefening als je het evenwicht dingetje onder de knie krijgt, en een bankje/steun van juiste hoogte kan vinden.

Hipthrusts 2 sets opwarmen en dan 5x5
Legpress 2 sets opwarmen 5x5
RDL 5x8
Legextensions 5x8
Bulgarian splitsquat 4x8 ( 1 x per week ipv lunges)
Weighted walking lunges (1x per week ipv splitsquats)
Ik keur het goed.Bulgarian splitsquats zijn top.
RDL zou je nog eventueel kunnen verlagen naar 5x5 of 4x8. In een cut kan 5x8 best zwaar zijn, vermoed ik. Althans, als ik deads op 5x5 doe en daar nog de rest van de training achteraan plak, ben ik aan het eind wel altijd al een zombie.
I foresee a big booty.![]()
Ja.. die RDL ga ik nooit redden denk ik
maar het lijkt allemaal zo weinig
Heb nu vaak al moeite met 3x8 als tweede oefening.. waarom ik nu dan opeens denk dat ik het wel 5x8 kan 
en of het me uberhaupt lukt. Er is geen tijd meer voor pussytrainingen..Ik wil eigenlijk wat zwaarder gaan trainen, met 3x10 reps lukt dat niet, dat doe ik nu al jaren... vandaar de keuze voor 5x5. Doel je met SQ op de splitsquat die in het schema staat? Een gewone squat ga ik niet doen, en legpress skippen/wijzigen voor andere oefening doe ik ook niet.. Legpress is één van de weinige beenoefeningen die ik echt leuk vind om te doen...![]()
er zijn veel Booty oefeningen kijken welke echt branden das wel persoonlijk en die je weighted kan uitvoerenMet een basic SQ ga je idd ook wat algemene kracht ontwikkelen en aan je booty werken haha SQ is wel een FB exercise...als je hem niet leuk vind of klachten krijgt is legg Press wel een mooi alternatief....kijk hoe het gaat 5x5? ik zou dan wel meer gaan eten...Oooops!!er zijn veel Booty oefeningen kijken welke echt branden das wel persoonlijk en die je weighted kan uitvoeren
Maar, ik weet van de squat en regelmatig (zwaar) deadliften dat het sowieso raak is, dus die doe ik niet meer, althans niet wanneer ik nog zo weinig tijd heb voor progressie!Ben ik de enige die het idee krijgt dat juist 5x5 en ongelofelijk zwaar trainen eerder zorgt voor blessures..?Op die manier wil ik iets zwaarder gaan trainen en iets minder fitgirlpompoefeningen en minder volume zodat ik misschien eens wat langer blessurevrij blijf?
ahhh ok snap je ....weet je die SQ en DL zijn juist de exercises om kracht te bouwen en 5x5 ..dan zou ik die anderen gewoon op hypertrophy aanpakken 3-4x8-10 en je booty's op 10-15 reps...ff wat filteren meis...kom je vast wel uit toch?Basic squat kan ik zelden doen zonder dat ik instant zenuwpijn veroorzaak. Dat is het me echt niet meer waard. Het is nu nog steeds veel schipperen met wat ik wel en niet kan..
Op één of andere manier vergeet ik ook altijd weer wat nu weer een oorzaak isMaar, ik weet van de squat en regelmatig (zwaar) deadliften dat het sowieso raak is, dus die doe ik niet meer, althans niet wanneer ik nog zo weinig tijd heb voor progressie!
ik denk het wel haha genoeg powerlady's hier die al jaren op die manier trenenBen ik de enige die het idee krijgt dat juist 5x5 en ongelofelijk zwaar trainen eerder zorgt voor blessures..?
Dat klopt...die hebben alleen niet zo vaak zenuwpijn e.d als Hillik denk het wel haha genoeg powerlady's hier die al jaren op die manier trenen
Ik bedenk me net dat goblet squats misschien ook een mooie oefening zouden zijn. Ik doe ze iets verhoogd, voor extra diepte en met een hip circle for extra burns. Misschien dat het op deze manier nog wel gaat met je zenuwpijn. Hoewel het een soortgelijke beweging is, merk ik dat ik de spieren op een andere manier gebruik.Basic squat kan ik zelden doen zonder dat ik instant zenuwpijn veroorzaak. Dat is het me echt niet meer waard. Het is nu nog steeds veel schipperen met wat ik wel en niet kan..
Op één of andere manier vergeet ik ook altijd weer wat nu weer een oorzaak isMaar, ik weet van de squat en regelmatig (zwaar) deadliften dat het sowieso raak is, dus die doe ik niet meer, althans niet wanneer ik nog zo weinig tijd heb voor progressie!
Ben ik de enige die het idee krijgt dat juist 5x5 en ongelofelijk zwaar trainen eerder zorgt voor blessures..?
Maar door per set wat minder reps te maken kan ik wel iets zwaarder trainen lijkt mij? ahhh ok snap je ....weet je die SQ en DL zijn juist de exercises om kracht te bouwen en 5x5 ..dan zou ik die anderen gewoon op hypertrophy aanpakken 3-4x8-10 en je booty's op 10-15 reps...ff wat filteren meis...kom je vast wel uit toch?
ik denk het wel haha genoeg powerlady's hier die al jaren op die manier trenen
Dat klopt...die hebben alleen niet zo vaak zenuwpijn e.d als Hill
Edit: Sluit niet uit om het gewoon te proberen. Kwaad kan het vast niet!
en voor mijn gevoel moet ik dan vanalles veranderen om weer progressie te maken en de boel weer goed op te pakken.
Ik bedenk me net dat goblet squats misschien ook een mooie oefening zouden zijn. Ik doe ze iets verhoogd, voor extra diepte en met een hip circle for extra burns. Misschien dat het op deze manier nog wel gaat met je zenuwpijn. Hoewel het een soortgelijke beweging is, merk ik dat ik de spieren op een andere manier gebruik.
Fixed.

Hmm.. ik vind dat squat en deadlift voor mijn doelen overrated zijn. Wat is de reden achter je advies om mijn glutes op 10-15 reps te trainen? Die kun je toch evengoed zwaar aanpakken met minder reps op hoog gewicht?