Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:roflol: Ik hoef die shit niet mee, ik moet ook op vakantie over een paar weken :roflol:

Geef het aan de eendjes, of de buren, of de daklozen, of anders de kliko :kiss:

Misschien moeten we een kluis kopen, alleen ik de code. Doen we daar al onze schatten in; Chocolade muntjes enzo :D

Even herpakken weer een doorbijten :mad:
Idd, weg die troep. Alleen nog worteltjes en snoeptomaatjes als 'traktatie' in huis halen :D

:roflol: Ik hoef die shit niet mee, ik moet ook op vakantie over een paar weken :roflol:

Misschien moeten we een kluis kopen, alleen ik de code. Doen we daar al onze schatten in; Chocolade muntjes enzo :D

Stop je @HillR er ook in? :p

Ah, trek het je niet teveel aan.
Je ziet er sowieso al fantastisch uit! :kiss:
Pijntjes helpen natuurlijk ook niet om je aan een bepaald schema te houden qua voeding...
Misschien toch wat meer variatie proberen dan enkel sla/tomaat/tonijn of crackers/kipfilet?
Je hoeft er heus niet altijd uren voor in de keuken te staan hoor ;)
Als ik dichterbij woonde prepte ik gewoon voor twee en kwam je telkens een portie brengen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.204

:roflol:

Dat is ook zo.. ik zal ook wat strenger zijn voor jou nu!!! :eyebrow:

Hahahaha..... wat een stel zijn jullie toch ook :p

Haha... :laugh:

:haha:

Hier sluit ik me bij aan, hoor!

Kom op Hill! Channel your inner shred queen. Je hebt nog eventjes te gaan en kunt nu nog topprestaties neerzetten.
Gooi die mooie schouders van je eronder en knallen maar! :wl:

Echt he, waar is die stomme trutqueen gebleven... :fire: Gister was ik erg gemotiveerd, nu nog wel, maar nu heb ik best wel honger.. dus ben ik gaan winkelen...:eyes: helemaal niks leuks kunnen vinden in de action, en ik heb een cadeaubon. Super stom :grumble: Dus toen doorgelopen naar de Jumbo en me daar staan verlekkeren aan vanalles. Ik wilde aardbeien, maar die krengen kosten 4 euro voor 400gr, daaaaaaag. Dus alleen cola cherry light gehaald..

Ik denk dat ik weer even door die carbafkick heen moet.. :bang: Dan zit ik continu in mijn hoofd.. IK HAAT HET, vuile gevreet, ik wil dat echt niet meer ik wil afvallen bah!!! En daartegenover staat dan dat ik graag snoepjes, koekjes en chocola wil om me beter te voelen.

Ik ben niet goed hoor.:emo:

Idd, weg die troep. Alleen nog worteltjes en snoeptomaatjes als 'traktatie' in huis halen :D

Iewwww

Neejoh, dan word ik nooit slank :roflol:

Ah, trek het je niet teveel aan.
Je ziet er sowieso al fantastisch uit! :kiss:
Pijntjes helpen natuurlijk ook niet om je aan een bepaald schema te houden qua voeding...
Misschien toch wat meer variatie proberen dan enkel sla/tomaat/tonijn of crackers/kipfilet?
Je hoeft er heus niet altijd uren voor in de keuken te staan hoor ;)
Als ik dichterbij woonde prepte ik gewoon voor twee en kwam je telkens een portie brengen :roflol:

Lief! Maar niet fantastisch genoeg... en ik ben echt zo'n wijf die daar over klaagt en het zelf helemaal naar de gallemiezen helpt :roflol: Sorry daarvoor haha!

Dat is idd ook wel een dingetje... het voelt alsof ik de afgelopen weken/maanden nooit een fatsoenlijke training heb kunnen doen zonder dat ik ergens iets aan mankeer. De hooikoorts en het daardoor slechte slapen helpt ook niet echt.

:lol: Ik ben echt een aansteller haha.

Tsjaaaa, variatie... ik vind dat moeilijk. Ik heb geen goede inspiratie om dingen te bedenken om te varieren. En ik vind dat wat ik eet op zich best wel lekker. Zou oprecht niet weten wat ik anders moet eten wat evenveel kcal oplevert..

Bohh, waar woon je.. ik ben best bereid om te verhuizen :roflol:

Kom op he. GEWOON DOORKNALLEN.
f**k variatie, gewoon bikken. Je hebt serieus nog maar een paar weekjes over. Dat gaat je heus wel lukken hoor!

Ik moet al minstens twee uur rijden om in Breda te komen, hierheen ga je echt niet verhuizen :P
Misschien moeten we een postduif trainen die bakkies kan overvliegen...

Ik moet al minstens twee uur rijden om in Breda te komen, hierheen ga je echt niet verhuizen :P
Misschien moeten we een postduif trainen die bakkies kan overvliegen...
Of je begint een maaltijd service (eigen bedrijfje ZZP) en verstuurt het a la MM :roflol:

Ik vrees dat ik daar geen tijd voor zal vinden :p
Misschien weet @HillR mijn Vlaamse kookkunsten ook niet te appreciëren :dunno:
Vlaams konijn
vlaamse stoverij
waterzooi
Steak tartaar / broodje martino
Vol au vent
Mosselen
Biertje erbij... Hnggg... ik zou het wel weten. :D

• #1.212
Kom op he. GEWOON DOORKNALLEN.
f**k variatie, gewoon bikken. Je hebt serieus nog maar een paar weekjes over. Dat gaat je heus wel lukken hoor!

WHATEVERRR ITT TAKKKESSSS!

Was ik maar zo'n bikkel als jij! Ik had me voorgenomen om ook net zoveel cardio te doen, tot nu toe wel elke dag cardio gedaan (vr. za. zo. ma) maar ik ben er nu al zat van :roflol: En dan doe ik maar 20 minuten ipv 45 /fail

Heb voor morgen alvast een wandeldate geprikt met Jackson, ik denk als ik alvast een tijdstip vastleg dat ik 'm kom halen dan kom ik er niet onderuit :roflol:

WHATEVERRR ITT TAKKKESSSS!

Was ik maar zo'n bikkel als jij! Ik had me voorgenomen om ook net zoveel cardio te doen, tot nu toe wel elke dag cardio gedaan (vr. za. zo. ma) maar ik ben er nu al zat van :roflol: En dan doe ik maar 20 minuten ipv 45 /fail

Heb voor morgen alvast een wandeldate geprikt met Jackson, ik denk als ik alvast een tijdstip vastleg dat ik 'm kom halen dan kom ik er niet onderuit :roflol:
seriously, als je dichter in de buurt zou wonen, was ik je van de bank komen sleuren voor cardiosessies. :lol:

Ruilen? Jij mijn cardio doen en ik wat spekkies van jou! :p :o

• #1.215
seriously, als je dichter in de buurt zou wonen, was ik je van de bank komen sleuren voor cardiosessies. :lol:

In het geval van Bubs haar aanbieding zeg ik : wat jammer dat je zo ver weg woont!

voor wat betreft de jouwe: THANK GODDDDDDDD DAT JE ZOVER WEG WOONT!!! :flipoff::flipoff::flipoff:

:roflol: grapjeeeee

In het geval van Bubs haar aanbieding zeg ik : wat jammer dat je zo ver weg woont!

voor wat betreft de jouwe: THANK GODDDDDDDD DAT JE ZOVER WEG WOONT!!! :flipoff::flipoff::flipoff:

Hahaha :roflol:

Vlaams konijn
vlaamse stoverij
waterzooi
Steak tartaar / broodje martino
Vol au vent
Mosselen
Biertje erbij... Hnggg... ik zou het wel weten. :D

Konijn, waterzooi en mosselen vind ik :kots:
Stoverij maak ik met trappist van 12graden, dus die is sowieso heerlijk :D
Maar ik kook niet zo vaak "typisch Vlaams" eigenlijk.
Hou vooral van de Aziatische en Italiaanse keuken :heart:
Binnen paar weken maar stoppen met carb cyclen zodat ik weer pasta en rijst kan eten drool:

Lekker gevoel na zo'n Vlaamse cheatmeal

110512.gif

Laatst bewerkt:

je lijkt mijn vrouw wel :P snoepkast is hiert meestal op slot als zij niet thuis is :P pech dat ik slot constructies kan dromen :P

De volgende keer dat we samen trainen, sleur ik je de loopband op. :schoot:

love you too he:roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven