Ik hoef die shit niet mee, ik moet ook op vakantie over een paar weken
Geef het aan de eendjes, of de buren, of de daklozen, of anders de kliko
Misschien moeten we een kluis kopen, alleen ik de code. Doen we daar al onze schatten in; Chocolade muntjes enzo
Even herpakken weer een doorbijten
Dat is ook zo.. ik zal ook wat strenger zijn voor jou nu!!!
Hahahaha..... wat een stel zijn jullie toch ook
Haha...
mindf*ck

over de knie jij!!
Hier sluit ik me bij aan, hoor!
Kom op Hill! Channel your inner shred queen. Je hebt nog eventjes te gaan en kunt nu nog topprestaties neerzetten.
Gooi die mooie schouders van je eronder en knallen maar!
Echt he, waar is die stomme trutqueen gebleven...

Gister was ik erg gemotiveerd, nu nog wel, maar nu heb ik best wel honger.. dus ben ik gaan winkelen...

helemaal niks leuks kunnen vinden in de action, en ik heb een cadeaubon. Super stom

Dus toen doorgelopen naar de Jumbo en me daar staan verlekkeren aan vanalles. Ik wilde aardbeien, maar die krengen kosten 4 euro voor 400gr, daaaaaaag. Dus alleen cola cherry light gehaald..
Ik denk dat ik weer even door die carbafkick heen moet..

Dan zit ik continu in mijn hoofd.. IK HAAT HET, vuile gevreet, ik wil dat echt niet meer ik wil afvallen bah!!! En daartegenover staat dan dat ik graag snoepjes, koekjes en chocola wil om me beter te voelen.
Ik ben niet goed hoor.
Idd, weg die troep. Alleen nog worteltjes en snoeptomaatjes als 'traktatie' in huis halen
Iewwww
Stop je
@HillR er ook in?
Neejoh, dan word ik nooit slank
Ah, trek het je niet teveel aan.
Je ziet er sowieso al fantastisch uit!

Pijntjes helpen natuurlijk ook niet om je aan een bepaald schema te houden qua voeding...
Misschien toch wat meer variatie proberen dan enkel sla/tomaat/tonijn of crackers/kipfilet?
Je hoeft er heus niet altijd uren voor in de keuken te staan hoor

Als ik dichterbij woonde prepte ik gewoon voor twee en kwam je telkens een portie brengen
Lief! Maar niet fantastisch genoeg... en ik ben echt zo'n wijf die daar over klaagt en het zelf helemaal naar de gallemiezen helpt

Sorry daarvoor haha!
Dat is idd ook wel een dingetje... het voelt alsof ik de afgelopen weken/maanden nooit een fatsoenlijke training heb kunnen doen zonder dat ik ergens iets aan mankeer. De hooikoorts en het daardoor slechte slapen helpt ook niet echt.

Ik ben echt een aansteller haha.
Tsjaaaa, variatie... ik vind dat moeilijk. Ik heb geen goede inspiratie om dingen te bedenken om te varieren. En ik vind dat wat ik eet op zich best wel lekker. Zou oprecht niet weten wat ik anders moet eten wat evenveel kcal oplevert..
Bohh, waar woon je.. ik ben best bereid om te verhuizen