XXL Nutrition

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoger in reps is wat meer nadruk op hypertrophy......kijk ff naar #1235 heb je beide ineen hoog en lage reps
Doe je die met hetzelfde gewicht of steeds ander gewicht? Ik doe nu regelmatig beginnen met 15 reps en dan steeds de reps verlagen terwijl ik het gewicht verhoog

Doe je die met hetzelfde gewicht of steeds ander gewicht? Ik doe nu regelmatig beginnen met 15 reps en dan steeds de reps verlagen terwijl ik het gewicht verhoog
steeds het gewicht aanpassen berekend naar je 1RM ...er zijn idd veel varianten reps omlaag en gewicht omhoog bedoel je

Ik denk dat de beste trainingsschema's een combinatie zijn van zwaar trainen en hypertrofie.
Ikzelf heb een half jaar een PPL-schema gevolgd dat ik 2 keer per week uitvoerde. De eerste helft van de week lag de focus op volume en de tweede helft van de week meer op gewicht.:D

@Aquaexplo

De getallen zij % bij 100kg 1RM BP

Bijlagen

OT :o sorry meis

True.. ik weet het ook niet..

Het voelt alsof ik weer stilsta in alles... :eyes: en voor mijn gevoel moet ik dan vanalles veranderen om weer progressie te maken en de boel weer goed op te pakken.

Nu twijfel ik weer :emo:

Het is ook niet mijn bedoeling om vanalles uit te gaan proberen. Ik heb nog 7,5 week tot bikinishape. Die tijd wil ik niet verdoen met het zoeken en proberen van vanalles.. dat kan na de tijd wel weer.

God, wat is vrouw zijn soms toch ingewikkeld.
No worries! Wat je ook gaat doen in de gym..je shape wordt er echt niet slechter op!

Zolang je maar niet besluit te stoppen met trainen is er niets aan de hand ;)

Hipthrusts 2 sets opwarmen en dan 5x5
Legpress 2 sets opwarmen 5x5
RDL 5x8
Legextensions 5x8
Bulgarian splitsquat 4x8 ( 1 x per week ipv lunges)
Weighted walking lunges (1x per week ipv splitsquats)

Op die manier wil ik iets zwaarder gaan trainen en iets minder fitgirlpompoefeningen en minder volume zodat ik misschien eens wat langer blessurevrij blijf?

Wat vinden jullie?

Ik zou zelf geen specifiek aantal opwarmsets doen. Opwarmen tot je warm bent/op werkgewicht zit. Verder vind ik een RDL meer geschikt voor 5x5 dan een legpress dus zou ik dat omdraaien en ik zou afwisselend de Hip thrust en dan dus de RDL op 3x5 doen om je glutes en onderrug wat te ontzien ( ik heb bij die combinatie altijd in no-time een volle onderrug ) Het volume wordt er niet hoger van maar als je alle sets ook echt op werkgewicht doet zal dit meer dan voldoende zijn. Mijn legdays zijn iig nog een stuk lager qua volume haha.

Jaa, goblet squat is wel een fijne! Die doe ik ook vaak zo als jij hem noemt. Ik heb alleen vaak het gevoel dat die oefening weinig doet, omdat je qua gewicht lang zoveel niet kunt vasthouden (ik kan het max 22kg, wil ik die db fatsoenlijk beet kunnen houden voor de duur van de oefening haha)

Al met een kettlebell geprobeerd? Hopelijk heeft de gym er een paar zware staan:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.252
Iedereen dank voor de input! :cheer:

Blijkbaar had ik de baas zijn plan verkeerd begrepen en had hij het al helemaal voor mij bepaald.. :roflol: Worries voor niets, sorry! Jullie input wordt wel gewaardeerd hoor :o

TRAINING

Hipthrusts

12x20

Helaas.. :( nog steeds last van het pijntje ergens in mijn glute / hamstring regio..

Legextensions
1x20x18
1x8x32
1x8x45
1x8x52
1x6x59

Goblet squat
1x10x20
4x10x26

Bulgarian splitsquat
1x10x11,6 (even aanvoelen, geen last! :D )
3x8x21,6

Laatste setje toch wel een zeurend pijntje ergens. Het voelt hetzelfde als je bijvoorbeeld een overbelast spiertje/peesje in je lies of adductor hebt ofzo.. Pijn is niet steeds aanwezig, maar in bepaalde houding / manier van bewegen is dat zo'n heel naar scherp pijntje.

Toen wilde ik nog hyperextensions doen, is dat apparaat kapot.. :barf: Super stom! Had erg veel zin om weer een goede been/biltraining neer te zetten en quite annoyed dat dat dan vanwege vanalles niet kan.

CARDIO
20 minuten crosstrainer, niveau 11

Jaja, 1 niveautje hoger... ik dacht dat ik dood ging. Dat zo'n kleine sprong in niveau zoveel verschil kan maken. Leverde ook 40 kcal extra op in dezelfde tijd, maar ik had af en toe wel het gevoel dat ik dood ging.

Verder ben ik mijn negatieve flow wel weer een beetje kwijt :roflol: thanks allemaal voor de motiverende woorden :D Heb er nu ook echt wel weer zin in.

Mijn voeding is dagelijks tussen de 1000 en 1250 kcal, de laatste 10 dagen ook dagelijks minimaal 200kcal verbrand met cardio. Dus dat gaat lekker!

Vandaag heb ik rust, echt helemaal rust. Ook geen cardio. Stiekem wil ik tijdens mijn lunch wel even een stuk wandelen en vanavond een uurtje met de hond, maaaaaaaar, ik denk dat na 10 dagen helemaal geen rust het misschien beter is om even een dagje niets te doen, zodat dat peesje/spiertje ook wat kan herstellen.

Morgen dan weer upperbody en cardio.

NOTE TO SELF: Komend weekend GEEN cheatmeal en gewoon conform schema max 1250kcal eten.

En dan was dit vanochtend (ja ik kan nog steeds niet goed en lijnen op buik en op benen tegelijk :P )

15F1D22C-FE77-491A-B1B7-DE3A6AA662B9.jpeg

Goed bezig hill! Bijna summer ready

Dat verdiend een pizza!

Blijkbaar had ik de baas zijn plan verkeerd begrepen en had hij het al helemaal voor mij bepaald.. :roflol: Worries voor niets, sorry! Jullie input wordt wel gewaardeerd hoor :o
Zei ik al :P

Miring the shape hoor. Streng zijn tegen jezelf betaalt zich wel uit :thumb:

Ziet er goed uit @HillR. Afzien maar dan heb je ook wat...

:heart:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.260
Goed bezig hill! Bijna summer ready

Nog 7,5 week bikkelen! Hopelijk red ik het :D

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, dan kom ike r nooit haahahah

Of een zak schepsnoep van Kruidvat :p

Awesome shape @HillR
I'm so jelly! :eek:

Thanks babe, jealous zijn is niet nodig, je hebt zelf een super fysiek!

Pfff, en snoep.. please stahhhp

Zei ik al :P

Miring the shape hoor. Streng zijn tegen jezelf betaalt zich wel uit :thumb:

Haha, voorspelbaar he..

Thanks!

Dit dus!

Of Jamin...kwaliteit!!

Je gaat lekker Hill! Ondanks die waareloze pijntjes..:thumbs:

Ik heb de afgelopen week eindeloos veel trek in muntdrop.. heel gek.. maar goh wat zou ik graag muntdrop willen..
Besprak dat gisteren nog met Pun.. zegt ie, nou je mag als beloning best twee muntdropjes in je schema verwerken...

pfffffffff, super lief bedoeld natuurlijk.. maar mijn innerfatty is echt niet tevreden met twee muntdropjes :roflol: I WANT THE WHOLE BAG GODDAMMIT!

Ziet er goed uit @HillR. Afzien maar dan heb je ook wat...

We zijn er nog niet, maar was blij verrast met de spiegel vanochtend :roflol:

:heart:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven