Iedereen dank voor de input!
Blijkbaar had ik de baas zijn plan verkeerd begrepen en had hij het al helemaal voor mij bepaald..

Worries voor niets, sorry! Jullie input wordt wel gewaardeerd hoor
TRAINING
Hipthrusts
12x20
Helaas..

nog steeds last van het pijntje ergens in mijn glute / hamstring regio..
Legextensions
1x20x18
1x8x32
1x8x45
1x8x52
1x6x59
Goblet squat
1x10x20
4x10x26
Bulgarian splitsquat
1x10x11,6 (even aanvoelen, geen last!

)
3x8x21,6
Laatste setje toch wel een zeurend pijntje ergens. Het voelt hetzelfde als je bijvoorbeeld een overbelast spiertje/peesje in je lies of adductor hebt ofzo.. Pijn is niet steeds aanwezig, maar in bepaalde houding / manier van bewegen is dat zo'n heel naar scherp pijntje.
Toen wilde ik nog hyperextensions doen, is dat apparaat kapot..

Super stom! Had erg veel zin om weer een goede been/biltraining neer te zetten en quite annoyed dat dat dan vanwege vanalles niet kan.
CARDIO
20 minuten crosstrainer, niveau
11
Jaja, 1 niveautje hoger... ik dacht dat ik dood ging. Dat zo'n kleine sprong in niveau zoveel verschil kan maken. Leverde ook 40 kcal extra op in dezelfde tijd, maar ik had af en toe wel het gevoel dat ik dood ging.
Verder ben ik mijn negatieve flow wel weer een beetje kwijt

thanks allemaal voor de motiverende woorden

Heb er nu ook echt wel weer zin in.
Mijn voeding is dagelijks tussen de 1000 en 1250 kcal, de laatste 10 dagen ook dagelijks minimaal 200kcal verbrand met cardio. Dus dat gaat lekker!
Vandaag heb ik rust, echt helemaal rust. Ook geen cardio. Stiekem wil ik tijdens mijn lunch wel even een stuk wandelen en vanavond een uurtje met de hond, maaaaaaaar, ik denk dat na 10 dagen helemaal geen rust het misschien beter is om even een dagje niets te doen, zodat dat peesje/spiertje ook wat kan herstellen.
Morgen dan weer upperbody en cardio.
NOTE TO SELF: Komend weekend GEEN cheatmeal en gewoon conform schema max 1250kcal eten.
En dan was dit vanochtend (ja ik kan nog steeds niet goed en lijnen op buik en op benen tegelijk

)