Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Schrijf de oorzaak in je boekje meis....TEveel.....TE snel...:(

Bij laatstgenoemde setje legpress ineens een pijnscheut ergens in mijn hamstring.. RDL daarna ging niet meer, bukken, kracht zetten met linker been, alles was pijnlijk.. :treuren:
:sad: Vanmorgen wel weer minder last of?

Jij wandelt net als ik ook zeker ~7-8km/uur:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.187
TRAINING

Alleen rug, want ik had natuurlijk eergister schouders / armen gedaan naast een beetje legs. Dus alles was nog sore.. :rolleyes:

Plateloaded pulldown
1x10x40
1x8x60
1x8x80

DBB Challenge
dikke fail, te kleine handjes om de barbell vast te kunnen houden, plus dat ik het vereiste gewicht nooit met één hand kan tillen (+- 50kg)

DB Row
1x10x10
2x8x12

Seated row
1x10x18
3x10x25

Rope pulldown ofzo
3x10x14

Lat pulldown ofzo in cable station SS Cable flyes
4x10x9 / 4x10x9

Facepulls
1x8x23
1x8x27
1x8x32
1x8x39

BOR SS Shrugs
3x8x30

Dat was hem alweer. Voelde als een waardeloze training. Helemaal niet voldaan.

Bij thuiskomst nog 12 pakken laminaat á 15kg per stuk de trap opgesjouwd, cardio van ongeveer 5 minuten huehue. Nu allerlei zere spiertjes in mijn benen / billen :emo: Mijn lichaam is niet gemaakt voor beweging hoor...

Vanavond als het goed is weer naar de gym, cardio voor mij. :barf:

Verder de afgelopen dagen vrij veel moeite met mijn eten. Ik heb honger. Hoewel ik me goed aan mijn schema houd en hier en daar een cracotte met kipfilet skip, zodat ik bij het avondeten een paar krieltjes naar binnen kan werken heb ik vandaag echt al 10tallen gedachten gehad over dat ik heus wel wat brood kan gaan eten, lekker met kaas en sla ofzo.. of een pastasalade tussen de middag (wtf, die dingen vd supermarkt zijn zo 500kcal, not worth it hill!) of een paar schepsnoepjes.

:eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes:

Gaan we allemaal niet doen, want we gaan vanavond al lekker samen uit eten.. :heart: dus kan maar beter wat kcal opsparen ipv nu al uit te geven!

DBB Challenge
dikke fail, te kleine handjes om de barbell vast te kunnen houden, plus dat ik het vereiste gewicht nooit met één hand kan tillen (+- 50kg)

Regels zijn veranderd.
Voor de ladies is het nu 1/2 bw -10kg.
Dat kun jij wel met al die :flexbiceps: :D

Waar ga je eten vanavond? Wat ga je eten?
Ik ben zo het type die op voorhand al online het menu doorneemt en al dagen vooraf weet wat ik wil binnenwerken :o

• #1.192
Regels zijn veranderd.
Voor de ladies is het nu 1/2 bw -10kg.
Dat kun jij wel met al die :flexbiceps: :D

Waar ga je eten vanavond? Wat ga je eten?
Ik ben zo het type die op voorhand al online het menu doorneemt en al dagen vooraf weet wat ik wil binnenwerken :o

Oh nice! Heb ik me gisteren voor niets staan uitsloven :roflol:

Ik heb nog geen idee :bang:

@Punjab zou mij twee weken geleden mee uit eten nemen voor mijn verjaardag.. maar omdat ik toen zo ziek was is dat niet doorgegaan... Ik heb geen idee waar we heen gaan of wat we te eten krijgen.. Maar @Punjab kennende zal het wel super hnnnnnnnnng zijn :heart:

Ik ben normaliter dus ook zo hahahah! Maarja, nu even geen keus

Oh nice! Heb ik me gisteren voor niets staan uitsloven :roflol:

Ik heb nog geen idee :bang:

@Punjab zou mij twee weken geleden mee uit eten nemen voor mijn verjaardag.. maar omdat ik toen zo ziek was is dat niet doorgegaan... Ik heb geen idee waar we heen gaan of wat we te eten krijgen.. Maar @Punjab kennende zal het wel super hnnnnnnnnng zijn :heart:

Ik ben normaliter dus ook zo hahahah! Maarja, nu even geen keus

Een keertje verrast worden is leuk natuurlijk :D
Hopelijk heb je niet zo'n keuzestress als ik, want dan kan het wel even duren voor je weet wat je wilt :roflol:

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #1.196
Heee peeps!

Ik heb weinig te melden :roflol: behalve struggles. Daar leven jullie op toch?:windup:

TRAINING VRIJDAG

Goblet squat SS Lying legraises
1x10x18 / 1x8
1x10x20 / 1x8
1x10x22 / 1x8

Hyper extensions
6x10x10

One legged deadlift
Hoewel @Punjab :heart: nog tegen me had gezegd, laat je benen/billen met rust (vanwege mijn zere spier/pees door de legpress) dacht ik.. MWA, gaat toch goed?!?!!

1x1

:treuren:
Daar waar ik eerst pijnloos was schoot het bij de eerste rep al gelijk er in :eyes:

:sad::sad::sad::sad::sad::sad:

Toen maar cardio gedaan.

10 min loopband
10 min crosstrainer
5 min fiets

En toen lekker uit eten :cheer:

Carpaccio als voorgerecht, mixed grill als hoofdgerecht.. en ik zat te vol voor een toetje :treuren:

En daar ging het mis :eyes: Ik had een toetje gewild, dus de dagen erna vond ik dat ik recht op vanalles had, want ik had toch geen toetje gehad?

Zaterdag 45 minuten gewandeld en als avondeten ovenfriet en frikandellen. Zondag hebben we een uur gemountainbiked, op terras gezeten en een super lekkere burger met friet besteld. Dan hoeven we niet meer avondeten te regelen.

:emo:

Zondagavond als avondeten een HELE pizza van domino's opgegeten. Buikpijn natuurlijk. :eyes:

Dus, het is weer een grote kansloze bedoeling hier mensen! Ik kan het gewoon niet. Mijn mindset is ruk. Ik kan gewoon geen nee zeggen tegen mezelf op het gebied van eten. En voor Pun is het ook niet leuk om mij altijd maar eten te ontzeggen, dus als hij me dan een vinger geeft, grijp ik beide handen en als het kan de voeten er ook bij. :bang: Dan voel ik me weer kut, want ik kan toch zelf wel verantwoordelijkheid nemen en ik hoef toch niet altijd maar te schranzen en op Pun te leunen voor wat betreft progressie. Teleurstelling alom :(

Dus. Ik zeg het maar weer: Sinds gisteren weer strikt.. :fluit: Nu moet ik verdomme wel weer even een beetje doorzetten en een beetje ruggengraat tonen, want ik word niet goed van mijn smoesjes en het daarbij horende fysiek. :finger:

GISTER

Lunchcardio
30 minuten gewandeld, 3km

Training

Bodyweight squats
6x30 (10reps small, 10reps normaal, 10reps wide stance)

Decline crunches
4x10x10

Gezien ik vrijdag mijn been weer heb opgefucked veroordeeld tot cardio

Crosstrainer
20 minuten niveau 10

Loopband
10 minuten 5,5km pu en helling 5%

Vanavond upperbody en cardio.

Vanavond ga ik overigens ook onze vreetla opruimen en alles aan pun meegeven naar zijn werk. Morgen ben ik namelijk vrij. Dat wordt niks met al die open pakjes koekjes/oreo/chips enzovoort. :duh:

:roflol: Ik hoef die shit niet mee, ik moet ook op vakantie over een paar weken :roflol:

Geef het aan de eendjes, of de buren, of de daklozen, of anders de kliko :kiss:

Misschien moeten we een kluis kopen, alleen ik de code. Doen we daar al onze schatten in; Chocolade muntjes enzo :D

Even herpakken weer een doorbijten :mad:

Hahahaha..... wat een stel zijn jullie toch ook :p

mindf*ck :mad: over de knie jij!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven