Heee peeps!
Ik heb weinig te melden

behalve struggles. Daar leven jullie op toch?
TRAINING VRIJDAG
Goblet squat SS Lying legraises
1x10x18 / 1x8
1x10x20 / 1x8
1x10x22 / 1x8
Hyper extensions
6x10x10
One legged deadlift
Hoewel
@Punjab 
nog tegen me had gezegd, laat je benen/billen met rust (vanwege mijn zere spier/pees door de legpress) dacht ik.. MWA, gaat toch goed?!?!!
1x1

Daar waar ik eerst pijnloos was schoot het bij de eerste rep al gelijk er in

Toen maar cardio gedaan.
10 min loopband
10 min crosstrainer
5 min fiets
En toen lekker uit eten
Carpaccio als voorgerecht, mixed grill als hoofdgerecht.. en ik zat te vol voor een toetje
En daar ging het mis

Ik had een toetje gewild, dus de dagen erna vond ik dat ik recht op vanalles had, want ik had toch geen toetje gehad?
Zaterdag 45 minuten gewandeld en als avondeten ovenfriet en frikandellen. Zondag hebben we een uur gemountainbiked, op terras gezeten en een super lekkere burger met friet besteld. Dan hoeven we niet meer avondeten te regelen.
Zondagavond als avondeten een HELE pizza van domino's opgegeten. Buikpijn natuurlijk.
Dus, het is weer een grote kansloze bedoeling hier mensen! Ik kan het gewoon niet. Mijn mindset is ruk. Ik kan gewoon geen nee zeggen tegen mezelf op het gebied van eten. En voor Pun is het ook niet leuk om mij altijd maar eten te ontzeggen, dus als hij me dan een vinger geeft, grijp ik beide handen en als het kan de voeten er ook bij.

Dan voel ik me weer kut, want ik kan toch zelf wel verantwoordelijkheid nemen en ik hoef toch niet altijd maar te schranzen en op Pun te leunen voor wat betreft progressie. Teleurstelling alom
Dus. Ik zeg het maar weer: Sinds gisteren weer strikt..

Nu moet ik verdomme wel weer even een beetje doorzetten en een beetje ruggengraat tonen, want ik word niet goed van mijn smoesjes en het daarbij horende fysiek.
GISTER
Lunchcardio
30 minuten gewandeld, 3km
Training
Bodyweight squats
6x30 (10reps small, 10reps normaal, 10reps wide stance)
Decline crunches
4x10x10
Gezien ik vrijdag mijn been weer heb opgefucked veroordeeld tot cardio
Crosstrainer
20 minuten niveau 10
Loopband
10 minuten 5,5km pu en helling 5%
Vanavond upperbody en cardio.
Vanavond ga ik overigens ook onze vreetla opruimen en alles aan pun meegeven naar zijn werk. Morgen ben ik namelijk vrij. Dat wordt niks met al die open pakjes koekjes/oreo/chips enzovoort.