MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik vind je shape echt prachtig! Lijnen op je buik zijn al mooi aanwezig en alles ziet er goed in verhouding uit, voor zover ik kan zien :)

Vind je die 20 gram olijfolie niet zonde van de kcals? Of zit daar een reden achter?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.562
Die beslissing zal morgenavond vallen :p

Ik ben blij dat het gefixed is! Heel veel plezier alvast!

Oeps dat wist ik niet. Dan ben je iig al op de goede weg! Succes.

Jaa, beetje nadenken voor je wat zegt he!!! :p

Veeg me op:roflol: Dan had je hem zeker gecompenseerd..

Het is weer maandag..dus kijken hoelang ik het deze week volhoud..ik schat een uur of 4:roflol:

Haha :roflol: echt he.. Ik vind tompouce niet eens lekker :roflol: Maar nu zou ik best graag één willen :P

En, hoe lang heb je het volgehouden?

Goede shape al. En nette pullups, zou die lekker weer opbouwen goede massabouwer voor de rug

Thanks!

Pullups vind ik vooral leuk om te doen :roflol: Kijk mij eens mezelf optrekken.. :eyebrow: Alhoewel dat niet echt impressive is voor een klein meisje.. het ziet er meer impressive uit wanneer @Punjab zijn hele lijf omhoog sjort.. maar ach. Ik weet niet of ik mijn rug veel groter wil hebben dan op mijn avatar..

De ene dag denk ik: jeutje, ik was daar echt wel een beetje much, en de andere dag denk ik weer dat ik het nog beter wil! :rolleyes:

Ik vind je shape echt prachtig! Lijnen op je buik zijn al mooi aanwezig en alles ziet er goed in verhouding uit, voor zover ik kan zien :)

Vind je die 20 gram olijfolie niet zonde van de kcals? Of zit daar een reden achter?

Thanks babe! Ben benieuwd als er straks nog wat meer vet af is wat er overblijft.. Het gaat opzich wel goed, hou alleen zoveel vocht vast :( Besloten om niet meer op de weegschaal te gaan :roflol: was vanochtend weer 0,4kg zwaarder dan zondag :barf: Dus nu ga ik gewoon alleen meten en progressiepics maken op zaterdag ofzo, anders heb ik heel snel "nou f**k 't maar dan, kan ik ook wel een kilo snoep eten" instelling.. :gek:

De precieze reden achter mijn olijfolie weet ik niet :roflol: Ik doe gewoon wat @Punjab me zegt.. Works everytime. Maar, @Punjab kan ons vast vertellen hoe en wat.

Ik denk dat het komt omdat ik aan mijn vetten moet komen? En, ik mag geen ketjap of chilisaus bij mijn roerbakgroente en zonder olijfolie is het droge meuk... Moet eerlijk bekennen dat ik die 20ml eens zou moeten afmeten.. ik denk namelijk dat ik er wel 30 of 40 ml doorheen gooi :roflol:

Pullups vind ik vooral leuk om te doen :roflol: Kijk mij eens mezelf optrekken.. :eyebrow: Alhoewel dat niet echt impressive is voor een klein meisje..

Is echt een eye catcher bij een vrouw hoor, vind ik ook echt heel :cool:.....die pubers keken ook altijd heel jaloers naar mij BW 15 reppies

Moet eerlijk bekennen dat ik die 20ml eens zou moeten afmeten.. ik denk namelijk dat ik er wel 30 of 40 ml doorheen gooi :roflol:

je eet nagenoeg geen carbs....je moet ergens je energie vandaan halen, en het vertraagd je opname dus ook je honger....ik ook elke dag 3 el...ook goed voor je :heart: en bloedvaatjes...luister naar je menneke :)

Thanks babe! Ben benieuwd als er straks nog wat meer vet af is wat er overblijft.. Het gaat opzich wel goed, hou alleen zoveel vocht vast :( Besloten om niet meer op de weegschaal te gaan :roflol: was vanochtend weer 0,4kg zwaarder dan zondag :barf: Dus nu ga ik gewoon alleen meten en progressiepics maken op zaterdag ofzo, anders heb ik heel snel "nou f**k 't maar dan, kan ik ook wel een kilo snoep eten" instelling.. :gek:

De precieze reden achter mijn olijfolie weet ik niet :roflol: Ik doe gewoon wat @Punjab me zegt.. Works everytime. Maar, @Punjab kan ons vast vertellen hoe en wat.

Ik denk dat het komt omdat ik aan mijn vetten moet komen? En, ik mag geen ketjap of chilisaus bij mijn roerbakgroente en zonder olijfolie is het droge meuk... Moet eerlijk bekennen dat ik die 20ml eens zou moeten afmeten.. ik denk namelijk dat ik er wel 30 of 40 ml doorheen gooi :roflol:

Gewicht kan mentaal inderdaad met je fucken... Als je daar niet goed tegen kan geven spiegel/foto's, hoe kleding zit en omtrekken al ruim voldoende informatie ja.

@Punjab enlighten us :p het is namelijk bijna net zoveel vetten als ik eet in m'n cut (53 gr) en haal persoonlijk meer energie rondom trainingen vanuit carbs. Ben niewsgierig :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.566
Een uur of 8 gerekend vanaf het opstaan..circa 14:00uur stond ik weer biggetjes te vreten:piggy:

:roflol:

Heb je momenteel ook nog een doel ofzo?

Gewicht kan mentaal inderdaad met je fucken... Als je daar niet goed tegen kan geven spiegel/foto's, hoe kleding zit en omtrekken al ruim voldoende informatie ja.

@Punjab enlighten us :p het is namelijk bijna net zoveel vetten als ik eet in m'n cut (53 gr) en haal persoonlijk meer energie rondom trainingen vanuit carbs. Ben niewsgierig :)

Ja.. ik stond vanochtend op met het idee "ik heb gister superveel gedronken, super vaak naar wc geweest, dus zal wel weer afgevallen zijn!" :emo: Not.

Het enige wat ik altijd uit carbs haal is "honger". Ik merk dat nooit zo dat ik er energie van krijg, super gek is dat... Nu ik alweer een tijdje zo goed als carbloos eet is het ook super makkelijk om mij daar aan te houden en heb ik geen cravings.. dat is wel megachill..

Je hebt ook nauwelijks carbs nodig voor strength training. Is meer een placebo effect dan dat het echt veel verschil maakt. Sinds ik dat ontdekt heb, en ook de voordelen van meer vet, heb ik vet aanzienlijk verhoogd.

• Like
Waarderingen: Vonk
en carbs zijn de boosdoener ?

• Like
Waarderingen: Vonk

Voeding is heel persoonlijk en dan met name hoe je reageert op bepaalde voedingsstoffen. Wetende dat @HillR slecht reageert op carbs als in cravings etc., gaan we die zoveel mogelijk uit de weg. Eiwitten krijgt ze genoeg binnen en gezonde vetten kunnen daar mooi een gaatje opvullen :) Geen rocket science verder, maar meer maatwerk zodat het voor de client in zijn of haar geval zo goed en zo makkelijk mogelijk vol te houden is. In the end ben je de winnaar als je het ook echt voor langere tijd vol kunt houden. Onze sport is er 1 van de doorzetters, maar dat wil niet zeggen dat je het dan niet zo makkelijk mogelijk moet maken waar er ruimte voor is. Daarbij hou je natuurlijk rekening van iemand zijn of haar doelen.

Carbs hebben natuurlijk altijd een plek in een gevarieerd dieet, voor iedereen. Maar dat wil niet zeggen dat je daarom soms niet voor een andere opzet kiest en dus andere keuzes maakt.
ik begrijp de keuze in het geval van buff smurfin hill.
Je hebt ook nauwelijks carbs nodig voor strength training. Is meer een placebo effect dan dat het echt veel verschil maakt. Sinds ik dat ontdekt heb, en ook de voordelen van meer vet, heb ik vet aanzienlijk verhoogd.
ging mij meer hier om , mensen als bill star ( strenght coach tot en met ) zegt toch wat anders . Met betrekking to carbs , zegt hij min of meer eiwit is overschat en carbs underrated .
meerdere wegen leiden natuurlijk naar Rome . ga door interessante discussie

Wellicht dat er toch een verschil is voor vrouwen en de gewichten die zij willen verzetten en in relatie tot het endocriene systeem van vrouwen? Zonder daarbij denigrerend te willen zijn richting vrouwen. Ik kan het me moeilijk voorstellen hoor, maar wie ben ik :)

Dus ik ben het in principe met je eens, zeker als je progressie wil boeken ga je toch in elk geval de basis aan carbs nodig hebben. Waar en of er een point of deminishing returns is, daarvoor heb ik niet geleerd.

had ik maar geleerd :P owwww shit burn ik nou mezelf :P BURRRRRRRRRRRRRRRRRNNNN

Als het puur voor kcals in vetten is, zou ik toch walnoot olie overwegen. De verhoudingen omega 3 & 6 zijn beter tov olijf olie.

Denk niet dat ze dat lekker vindt :p

En olijf olie wel ???

Ik vind alle olie smerig - en zonde van mn calorieën

Smaakt het naar walnoot?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven