AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:D mag ik een verslag op Insta verwachten van de foodies?
Sor, deze cuttende keto chick kijkt graag naar andermans koolhydraten:emo:

Nee daar doen wij niet aan, tijd voor elkaar etc. Die telefoon zit tegenwoordig al minimaal 2u per dag aan de handpalm geplakt, eigenlijk echt super kansloos hoe die wereld een deel van ons leven heeft ingepikt.

awwww gefeliciteerd met jullie jubileum! :heart: daar gaan we morgen wat dansjes op doen! :cheer:

Ennnnnn, gisteren was het 5 jaar geleden dat Pun en ik elkaar voor het eerst zagen :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Dus die neemt me vanavond zomaar opeens mee uit eten.. en ik mag alles eten :D :D als zijnde refeed :D :D :D

giphy-gif.gif

Morgen wel meten en weer foto's maken :roflol: dus moet maar niet al te gek gaan he....
Oe nice!! Gefeliciteerd!!

• Like
Waarderingen: Vonk
Congratz julie!! :)
en enjoy dinner!!!

• Like
Waarderingen: Vonk
Nee daar doen wij niet aan, tijd voor elkaar etc. Die telefoon zit tegenwoordig al minimaal 2u per dag aan de handpalm geplakt, eigenlijk echt super kansloos hoe die wereld een deel van ons leven heeft ingepikt.

Terecht!
Bij ons ook geen telefoon als we uit eten gaan of dergelijke (vandaar ook geen foto's van het eten in Italië).
We verbazen ons steeds weer hoe vaak koppels gewoon op die smartphone tokkelen i.p.v. met elkaar bezig te zijn.
Echt overal! Onlangs naar Brussel geweest, wandelen in een gigantisch park en 95% van de mensen was met hun telefoon bezig :eek:
We voelden ons bijna freaks omdat wij dan gewoon met elkaar praten :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.786
Ahw wat leuk zeg! Heel veel plezier vanavond, lekker smullen samen :D

Tot morgennn

:D mag ik een verslag op Insta verwachten van de foodies?
Sor, deze cuttende keto chick kijkt graag naar andermans koolhydraten:emo:

:kiss:

Haha echt he... :eek:

awwww gefeliciteerd met jullie jubileum! :heart: daar gaan we morgen wat dansjes op doen! :cheer:

Thanks babe! GEZELLIG!!!!! IK HEB ER ZO'N ZIN IN!!!!

Dankjewellll:D

Congratz julie!! :)
en enjoy dinner!!!

Thanks, dat gaat wel goed komen!

Terecht!
Bij ons ook geen telefoon als we uit eten gaan of dergelijke (vandaar ook geen foto's van het eten in Italië).
We verbazen ons steeds weer hoe vaak koppels gewoon op die smartphone tokkelen i.p.v. met elkaar bezig te zijn.
Echt overal! Onlangs naar Brussel geweest, wandelen in een gigantisch park en 95% van de mensen was met hun telefoon bezig :eek:
We voelden ons bijna freaks omdat wij dan gewoon met elkaar praten :roflol:

Erg is dat he!

Ik zie het ook altijd als wij met elkaar uit eten zijn. Ook al zijn wij al 5 jaar samen zitten we dagelijks 2 uur met elkaar in de auto, sporten we samen, en brengen we de overige vrije tijd zowat ook altijd met elkaar door, wij hebben als we dan aan tafel zitten eigenlijk altijd nog wel van alles te bekletsen.. hebben ook helemaal geen telefoon nodig om de tijd tot het eten door te komen. Terwijl je stelletjes om ons heen dan een beetje om zich heen ziet kijken, of inderdaad op de telefoon bezig.

Ik vind dat zo bizar..

Maar daarnaast denk ik dat Pun en ik gewoon ook heel goed bij elkaar passen :heart: :heart: Hij verveelt mij iig na 5 jaar nog steeds niet en hij laat mijn hart nog altijd sneller kloppen als ik hem zie :heart: Klinkt allemaal super zoetsappig, maar het is wel waar :roflol:

Ik schrijf na 5 jaar ook nog elke dag lieve dingen op het aluminiumfolie dat ik om zijn brood doe.. en daar meen ik elke dag every single word van... :D Vraag me af of hij het überhaupt nog leest, of alleen kijkt naar de regel waar staat wat er op zijn brood zit :roflol:

Tuuuuuuuuuuuuuuuurlijk lees ik dat :heart: :$

Jezus zeg, chloor, gif, branden.... wees blij met een beetje natuur. Ook leuk als je nog eens een vogeltje in je tuin zou krijgen :)

Eet smakelijk power couple! Dat gaat een mooie refeed worden denk ik :eating:

Ik schrijf na 5 jaar ook nog elke dag lieve dingen op het aluminiumfolie dat ik om zijn brood doe.. en daar meen ik elke dag every single word van... :D Vraag me af of hij het überhaupt nog leest, of alleen kijkt naar de regel waar staat wat er op zijn brood zit :roflol:
:roflol:

Wel superlief! Het zijn de kleine dingen die het ehm doen!:thumbs:

Ohh, nee dat heb ik niet geprobeerd! Misschien wel een goede @ brandertje.... alleen zul je zien dat ik gelijk de hele straat in de fik zet :roflol: En heb het nu toch ook gefixed met de stofzuiger.. :roflol:

Het is niet zo zeer mos dat op de tegels groeit, maar vanaf het dak loslaat en der tussen valt e.d. Onze straat staat vol met bomen ook, dus er ligt echt vanalles tussen, eikels, van die helikopterdingetjes enz.

En niet te vergeten 138047129834729035729034720 MILJARD spinnen, oorkruipers, pissebedden.. :barf::barf::barf::barf::barf::barf:

Wij hebben ook worteldoek en heb verder helemaal geen last van onkruid ofzo, had eigenlijk even een voor- en nafoto moeten maken.. voor schouderklopjes enzo :roflol:
Schoonmaakazijn werkt ideaal voor mos en onkruid.. ook nog betaalbaar:)

Die pun boft met jou zeg, ik doe dat soort dingen nooit XD Maar goed, als ik een keer zoiets doe dan is het wel extra speciaal:p

Die pun boft met jou zeg, ik doe dat soort dingen nooit XD Maar goed, als ik een keer zoiets doe dan is het wel extra speciaal:p

Je moet eens weten wat ze allemaal nog meer doet :eyebrow: Dan kan elke man die tuin gestolen worden hoor :D

• #1.795
Jezus zeg, chloor, gif, branden.... wees blij met een beetje natuur. Ook leuk als je nog eens een vogeltje in je tuin zou krijgen :)

Eet smakelijk power couple! Dat gaat een mooie refeed worden denk ik :eating:

Agreed Neet! Ik zou ook nooit schoonmaakmiddelen in de tuin gebruiken, ik ben erg begaan met de dieren en natuur en hou er ontzettend van. Hoewel ik een gruwelijk hekel aan insecten, spinnen etc. heb, heb ik ze gisteren met opzet niet opgezogen, even though I could (ik voelde me best machtig), maar heb ik ze gewoon laten rennen. :eyebrow:

Wel superlief! Het zijn de kleine dingen die het ehm doen!:thumbs:

:P Ja toch! Op naar de volgende 5 jaar :D

dat zit wel goed, dacht ik :eyebrow:

Schoonmaakazijn is idd wel ideaal voor dat soort dingen. Ik heb een keer de schutting gedaan toen we net in ons nieuwe huis kwamen wonen, per ongeluk ook het mooie japanse boompje van de buren geraakt, die was binnen enkele weken morsdood :roflol:

629.jpg
Oepsie.....

Je moet eens weten wat ze allemaal nog meer doet :eyebrow: Dan kan elke man die tuin gestolen worden hoor :D

:heart: je verdiend het toch allemaal :eyebrow:

Het is maar goed dat ik andere "kwaliteiten" heb, aangezien ik niet heel romantisch ben:D

haha! Je moet gewoon lekker jezelf zijn vind ik!

Ik haal zelf heel veel vreugde uit het pleasen van anderen (in het bijzonder Pun) dus vind het geen moeite om dat soort dingen te doen, gaat vanzelf.

Je moet niet romantisch zijn voor de andere dingen hoor. Integendeel :p

Oh, enlighten us?

Ik las met dierlijke insecten :roflol:

• #1.800
80CEAFE6-C418-4442-A370-FB9D52738D16.jpeg
A9EE2817-22ED-49C8-96A5-E3704E9781BD.jpeg

Post festivalshape, incl postfestivalhoofd :roflol:

Moet zeggen dat ik momenteel erg blij ben met mijn shape.. komt niet vaak voor :P

Gisteren heerlijk feestje gehad! Goede sfeer! Bizar wel hoeveel mensen pun aanspreken vanwege zijn fysiek :roflol: Heb denk ik wel 100x “woow kast!!!” Gehoord :P

Maar ook welgeteld 1 dude die een gesprek aanknoopte en zich tot mij wendde en zei: ooo en jij sport ook zie ik!

Awwwww stahp it uuuu :P

Super leuk om te meeten met @Zeenius en @ProudPizza en @hoxyz met zijn prethoofd haha! Nog een leuke foto gemaakt, maar die zal ik niet posten zonder toestemming van de rest :D

En wie we ook tegen kwamen :roflol: @Col_inc super grappig om die tegen het lijf te lopen, (althans hij herkende ons) super blije aardige dude en fysiek in real life is veel beter dan wat we van dbb kennen haha! Leuk je even gezien te hebben!

Ohhh, en @IkWilGrootWorde kwam ook nog even gedag zeggen! Leuk je gesproken te hebben, en tof dat je de moeite nam om ons aan te spreken!

Vind het altijd leuk om een gezicht bij de mededbbrs te hebben, al ben ik vaak wat te verlegen om meer te zeggen dan hoi alles goed :roflol:

Nu lekker dagje chillen, en morgen weer on track! De laatste 14 dagen zijn officieel aangebroken! :cheer:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven