- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Haha. Ik doe het omdat ik het leuk vind en mij er goed bij voel. Met zelfvertrouwen heb je wellicht best een punt (geldt overigens ook niet iedereen), maar ik ben echt niet het type van de festivals en strandvakanties om aandacht van anderen te krijgen. Toen ik 18 was vond ik het leuk om naar hardcore-feestjes te gaan (vnl. vanwege de muziek) en wellicht mijn shirt uit te trekken.
Uiteindelijk moet iedereen doen waar ie zich goed bij voelt, maar ik denk dat niet iedereen hier met hetzelfde doel zit.
Natuurlijk doen mensen het grotendeels omdat ze het leuk vinden en zich er goed bij voelen (like duh). Onderdeel daarvan is de positieve aandacht die een dergelijk fysiek creëert. Het is toch hetzelfde met wedstrijden doen, dan zoek je toch een soort van bevestiging?
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar ik heb je al meerdere keren het "grapje" zien maken over bodybuilders en shirtless op festivals en ik vind dat zo kortzichtig
Alsof mensen die naar festivals gaan en bodybuilden dat alleen doen voor aandacht?Ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die daadwerkelijk bodybuilden om op festivals en strandvakanties aandacht van anderen te krijgen. Het feit dat je daar wel aandacht krijgt vanwege je fysiek is toch leuk meegenomen? Ook het shirt uittrekken punt..
Dus omdat je een goed fysiek hebt moet je je shirt maar aanhouden, omdat je anders op zoek bent naar aandacht? Zaterdag was het 22 graden, bloedheet en er werd het vetst gedraaid in een tent. Je bent drijfnat van het zweet, maar je kunt je shirt niet uitdoen omdat je dan aandacht wilt trekken omdat je toevallig een goed fysiek hebt? Misschien voel ik me aangesproken, maar ik ben blij dat Pun zijn shirt dan uittrekt om een beetje af te koelen, ik ben altijd doodsbang dat hij het begeeft als het zo warm is.
Wij gaan overigens ook naar de feestjes voor de muziek en niet voor de aandacht
Je zal toch wel niet goed zijn als je zo'n 250€ uitgeeft om wat aandacht te krijgen van anderen.. daar hoeven wij helemaal geen geld voor uit te geven, dat krijgen we hier wel 
Dankjewel Leon! Ben ergens ook wel trots, hoewel het nooit goed genoeg is.. had gehoopt dat ik al wat droger stond...

Ik denk dat dat niet heel bevorderlijk voor de gezondheid is Lief, dankjewel!
thanks babe!
HNNNNNNG
Jelly as f**k!
Goede shape hoor en heel herkenbaar post festival gezicht![]()
Dankk!! Haha.. echt he.. had toch wel een goede nacht geslapen, dus dat is echt wel fijn
Wouw!! Mooie shape!!!!Goeie buik ook.
Kun je prima op een festival mee rondlopen (en je kerel zal er denk ik trots naast lopen)
Dankjewel Loesje!
Had misschien wel gekund, maar ik ben eigenlijk best wel onzeker haha! Had me afgelopen zaterdag decent ingepakt zodat ik me geen zorgen hoefde te maken om mijn fysiek..

Je fysiek is prachtig! Dat wordt alleen maar beter de aankomende 14 dagen. Eerst vandaag nog even genieten.
Was erg leuk om jou en @Punjab te zien, geslaagd feestje
M'n vriendin zei nog later op de avond; die meid die heeft ook gespierde armen zeg, bij haar zie je echt goed dat ze sport.
Die kan je in je zak steken!
PIZZAAAAAAAAAAAAA
Was echt super leuk dat je er ook was! Leuke vriendin had je ook mee! Die ene foto waarin ik met mijn mond open sta
is omdat ik zo om haar moest lachen, weet alleen niet meer wat ze zei
Dank voor het compliment, erg lief!
Hahaha jaa ik keek naast mij zie ik jullie 2 opeens dacht neee wat krijgen we nou maar inderdaad je bent anders dan ik had verwacht verlegen best rustig.
En me shape pfff zag er niet uit maja
Haha! Nou echt super leuk dat je even hoi zei! Ik was er niet helemaal meer bij, dus het duurde even voordat tot mij doordrong wie je was
En ik ben in real life best rustig en verlegen idd.. hier doe ik net alsof ik superstoer ben
UPDATE
Ik heb me afgelopen weekend niet gewogen en gemeten. Ik had er geen zin in, ik wilde geen tegenvallers zien die mijn humeur konden beïnvloeden, dus dat hebben we lekker overgeslagen

Ik heb echt ontzettend genoten zaterdag op Soenda.. echt voor herhaling vatbaar dat feestje! Was op één of andere manier wel iets onzekerder dan anders. Had misschien toch een andere outfit aan moeten trekken, voelde me een dikke rolmops..
Zondag lekker hele dag geluierd met de liefste en lekker gegeten:
1 bolletje eiersalade
1 bolletje eiersalade en halve donut
150gr straciatellakwark + 3 blokjes milka oreo + slagroom + 100gr aardbeien
halve donut
friet met kipfilet, halve pita met shoarma en een halve kofte (iewww was niet goed gaar, maar daar kwam ik pas na de helft achter
) 200ml ben en jerry's (4 verschillende potjes met 100ml, gedeeld met Pun
) 
CARDIO MAANDAG
1 uur wandelen op nuchtere maag, 6,5km
zit het eerste uur er maar weer op! Vanavond rust van gymmen, morgen weer!

)
wat weet 

).
@myself Over die zin omtrent 'uit je hol komen en activiteiten doen' heeft bij mij ook z'n oorzaken/redenen, maar daar ga ik nu niet dit topic verder mee vervuilen.
Foto's zijn welkom, zonder shirt ook.