XXL Nutrition

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je bent net uit je mandje...en dan gelijk ff n fotootje.....ochtenshape is de beste shape
Wat had je zoal gegeten?

Laatst bewerkt:
Knappieeee. :D
Wat staat er food-wise op het programma vandaag? Mag je eindelijk je witte bolletjes bikken? drool:

Kijk die abs dan! Damn!
Vandaag lekker eten wat je wil, toch?
En ook: Waar ben je vrijdag uit eten geweest en wat lag daar in je bordje? :)

Nette shape hoor!

Supershape! :wave:
Tof om zoveel DBB'ers tegen te komen op zo'n festival. Je zou bijna gaan denken dat het halve forum alleen maar traint om shirtless op festivals rond te kunnen lopen. :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.807
Je bent net uit je mandje...en dan gelijk ff n fotootje.....ochtenshape is de beste shape
Wat had je zoal gegeten?

Was er al wat langer uit hoor, had al een uur geposeerd toen ik dacht okayyyyy nu ben ik wel goed genoeg voor een foto.

Vrijdag heb ik als avondeten vooraf een carpaccio gehad, biefstuk als hoofdgerecht en een dame blanche als nagerecht!!

Stond daarna echt op knappen haha

Knappieeee. :D
Wat staat er food-wise op het programma vandaag? Mag je eindelijk je witte bolletjes bikken? drool:

Thanks babe!

Ik ben zo blij met mijn shape dat ik eigenlijk niet wil eten :roflol: maar ik heb me voorgenomen niet zo obsessief te doen en gewoon wat te eten.

Heb vanochtend een wit bolletje eiersalade op en zometeen nog een wit bolletje met eiersalade en een halve donut (zie verhaal insta :P )

Verder iig vanavond een schotel van de shoarmaboer met kipfilet, kofte en extra patat hnnnggggg

Kijk die abs dan! Damn!
Vandaag lekker eten wat je wil, toch?
En ook: Waar ben je vrijdag uit eten geweest en wat lag daar in je bordje? :)

Thanks meis! Zie mn posts hierboven hihi!

Dankdank!

Supershape! :wave:
Tof om zoveel DBB'ers tegen te komen op zo'n festival. Je zou bijna gaan denken dat het halve forum alleen maar traint om shirtless op festivals rond te kunnen lopen. :P

Thanks!! Ja erg leuk om mensen tegen te komen waar je regelmatig mee “praat” en dan een gezicht bij hebt!

We doen dit toch allemaal voor ons zelfvertrouwen en een in ons ogen sexy lijf? Iedereen die dusdanig met zijn fysiek bezig is doet het oa om aandacht van anderen.

Ik loop overigens niet shirtless rond op festivals.. was gisteren voor mijn doen zelfs erg decent gekleed :roflol:

Precies! Show them what u got right!

Was er al wat langer uit hoor, had al een uur geposeerd toen ik dacht okayyyyy nu ben ik wel goed genoeg voor een foto.

Vrijdag heb ik als avondeten vooraf een carpaccio gehad, biefstuk als hoofdgerecht en een dame blanche als nagerecht!!

Stond daarna echt op knappen haha

Een mooie foto maken is idd best moeilijk hoor.....maar doe je goed!!
Ik bedoel op het festival? Geen hongerklop? Misschien n paar lowcarb-reepjes?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.809
Een mooie foto maken is idd best moeilijk hoor.....maar doe je goed!!
Ik bedoel op het festival? Geen hongerklop? Misschien n paar lowcarb-reepjes?

Haha ja! Ik heb er wel 50 op staan die niet door de keuring kwamen :roflol:

Ohh, op het festival heb ik twee wijntjes op, verder niets.

Prefestival 2 witte bolletjes met kipfilet en een eiwitreep. Totaal 700kcal ongeveer denk ik.

Ik heb altijd een beetje festivalszenuwen waardoor ik geen trek heb :)

We doen dit toch allemaal voor ons zelfvertrouwen en een in ons ogen sexy lijf? Iedereen die dusdanig met zijn fysiek bezig is doet het oa om aandacht van anderen.
Haha. Ik doe het omdat ik het leuk vind en mij er goed bij voel. Met zelfvertrouwen heb je wellicht best een punt (geldt overigens ook niet iedereen), maar ik ben echt niet het type van de festivals en strandvakanties om aandacht van anderen te krijgen. Toen ik 18 was vond ik het leuk om naar hardcore-feestjes te gaan (vnl. vanwege de muziek) en wellicht mijn shirt uit te trekken. :P
Uiteindelijk moet iedereen doen waar ie zich goed bij voelt, maar ik denk dat niet iedereen hier met hetzelfde doel zit.

Lekker bezig hoor! Je mag trots zijn!

• Like
Waarderingen: Vonk
WOW je ziet er fantastisch uit - prachtige fotos!

• Like
Looking gooodddddd!!!:D

• Like
  • Like
Wouw!! Mooie shape!!!! :thumbs: Goeie buik ook.
Kun je prima op een festival mee rondlopen (en je kerel zal er denk ik trots naast lopen ;))

• Like
Je fysiek is prachtig! Dat wordt alleen maar beter de aankomende 14 dagen. Eerst vandaag nog even genieten.

Was erg leuk om jou en @Punjab te zien, geslaagd feestje :D
M'n vriendin zei nog later op de avond; die meid die heeft ook gespierde armen zeg, bij haar zie je echt goed dat ze sport.
Die kan je in je zak steken!

80CEAFE6-C418-4442-A370-FB9D52738D16.jpeg
A9EE2817-22ED-49C8-96A5-E3704E9781BD.jpeg

Post festivalshape, incl postfestivalhoofd :roflol:

Moet zeggen dat ik momenteel erg blij ben met mijn shape.. komt niet vaak voor :P

Gisteren heerlijk feestje gehad! Goede sfeer! Bizar wel hoeveel mensen pun aanspreken vanwege zijn fysiek :roflol: Heb denk ik wel 100x “woow kast!!!” Gehoord :P

Maar ook welgeteld 1 dude die een gesprek aanknoopte en zich tot mij wendde en zei: ooo en jij sport ook zie ik!

Awwwww stahp it uuuu :P

Super leuk om te meeten met @Zeenius en @ProudPizza en @hoxyz met zijn prethoofd haha! Nog een leuke foto gemaakt, maar die zal ik niet posten zonder toestemming van de rest :D

En wie we ook tegen kwamen :roflol: @Col_inc super grappig om die tegen het lijf te lopen, (althans hij herkende ons) super blije aardige dude en fysiek in real life is veel beter dan wat we van dbb kennen haha! Leuk je even gezien te hebben!

Ohhh, en @IkWilGrootWorde kwam ook nog even gedag zeggen! Leuk je gesproken te hebben, en tof dat je de moeite nam om ons aan te spreken!

Vind het altijd leuk om een gezicht bij de mededbbrs te hebben, al ben ik vaak wat te verlegen om meer te zeggen dan hoi alles goed :roflol:

Nu lekker dagje chillen, en morgen weer on track! De laatste 14 dagen zijn officieel aangebroken! :cheer:

Hahaha jaa ik keek naast mij zie ik jullie 2 opeens dacht neee wat krijgen we nou maar inderdaad je bent anders dan ik had verwacht verlegen best rustig.

En me shape pfff zag er niet uit maja

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven