Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik wil liever gewoon super sexy zijn zonder al te veel moeite, kan dat ook? :roflol:
Maar het is toch veel leuker om te zeggen dat dit resultaat je bloed, zweet en tranen heeft gekost.
Stel je voor, je bent zonder er ook maar iets voor te doen in een topshape en iemand vraagt ernaar. Wat antwoord je dan? "Uh, ja. Ik ben eigenlijk gewoon een luiaard en ik vreet heel veel chips. Geen idee hoe ik aan dit lichaam kom." :roflol:

Dat is toch de ultieme anticlimax? :emo:

Maar het is toch veel leuker om te zeggen dat dit resultaat je bloed, zweet en tranen heeft gekost.
Stel je voor, je bent zonder er ook maar iets voor te doen in een topshape en iemand vraagt ernaar. Wat antwoord je dan? "Uh, ja. Ik ben eigenlijk gewoon een luiaard en ik vreet heel veel chips. Geen idee hoe ik aan dit lichaam kom." :roflol:

Mannen kunnen het eenvoudig huren toch? :rolleyes:

Lijkt me fantastisch!

Hou zeeën van tijd over ook. Omdat alles me toch aan komt waaien..hoef ik ook niet meer naar de gym! Alleen om af en toe te pompen wanneer ik daar zin in heb:woot:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.868
Ha ha, hillarisch :D Er is altijd pijn lijden nodig.....

:roflol:

:sad:

Hmm... jaa.. okay, in dat geval is het leuk dat je kunt zeggen wat het je allemaal gekost heeft.. maar toch had ik liever gehad dat het wat makkelijker ging :roflol: Ik weet niet eens meer hoe chips proeft :treuren:

Nee gekkigheid, je hebt gelijk natuurlijk, maar ik ben van binnen wel een echte liever lui dan moe persoon..

Niet?

Mannen kunnen het eenvoudig huren toch? :rolleyes:

Nou he! Jij hebt zeker de presentatie van dat onderzoek van @Galen gekeken!

Juist, de spuit erin en je kunt alleen maar chips vreten en op de bank hangen, ideaal.

De eeuwige discussie :roflol:

Lijkt me fantastisch!

Hou zeeën van tijd over ook. Omdat alles me toch aan komt waaien..hoef ik ook niet meer naar de gym! Alleen om af en toe te pompen wanneer ik daar zin in heb:woot:

Kijk, met jou kan ik praten!

Zou toch fucking ideaal zijn? All the things we could do with our lives!

ja hoor geen probleem,enigste wat je hoeft te doen is naast mij lopen ,hihihi
~

Dat de één niet moeders mooiste is wil niet zeggen dat dat de schoonheid in een ander omhoog haalt....

Jaaaa-haaaa pompen kan je thuis ook :D ik heb een homegym

TRAINING DINSDAG

Hoewel we allebei niet heel veel zin hadden toch maar naar de gym gegaan, vanwege files uitgeweken naar de basic fit in Wageningen.. Dan gaat mijn autistenradar altijd wel een beetje aan... ik wil benen trainen.. maar oeee andere gym.. dat kan niet...

Hyperextensions glutefocused
4x8x10

Bulgarian splitsquat in smith
1x10x7,5
1x10x17,5
1x8x27,5
2x8x37,5

Decline crunches
4x10x10

RDL
1x15x20
4x6x60

Goodmornings SS wide stance squat
4x8x20 / 4x8x20

Glute Pullthrough SS Goblet squat
3x8x45 / 3x8x10

Cable crunches
4x10x? gewichten niet bijgehouden

Toen zat het er weer op. Gisteren in totaal anderhalf uur cardio gedaan (wandelen)

CARDIO WOENSDAG
30 min mountainbiken, vanmiddag weer 30 min terug.

STRUGGLES
Hoewel ik iedere dag hetzelfde eet, dagelijks een uur cardio doe voelt het vandaag een beetje alsof ik stil sta / niet goed genoeg mijn best doe?
Mijn fietscardio wordt iedere week slechter, ik ga minder snel, verbrand minder kcal volgens mijn app, terwijl ik de longen uit mijn lijf trap. Hoewel ik wel voel dat het gewoon heel zwaar is voor mijn benen en ik eigenlijk niet zo snel ga, kost het me voor mijn gevoel wel veel meer moeite. :eyes: En toch red ik het niet om een betere tijd neer te zetten.

Gisteren heb ik bij het avondeten veel te veel chilisaus gegeten, maar ik had voor mijn gevoel gewoon even wat "smaak" nodig, anders had ik geen trek meer.. :eyes: Ik was ook al erg gul geweest met de olijfolie...

Vanochtend heb ik boter op mijn brood met kipfilet gedaan, dat deed ik afgelopen weken ook niet. Dus al met al smokkel ik overal een paar kcal bij en nu heb ik daar een beetje spijt van. Het is nog maar anderhalve week... waarom begin ik dan nu opeens een beetje de smokkelaar uit te hangen :yell:

Ik heb ook al een hele tijd geen echte cardio in de gym gedaan, meer dan 30 min crosstrainer ofzo.

Misschien dat ik vandaag een beetje mijn dip heb en het daarom zo voelt. Maar ik moet er gewoon wat harder aan trekken. Ik wil echt nog wel wat vet kwijt voor ik op vakantie ga... :haar:

:wave::wave::wave::wave:

Vanochtend heb ik boter op mijn brood met kipfilet gedaan, dat deed ik afgelopen weken ook niet. Dus al met al smokkel ik overal een paar kcal bij en nu heb ik daar een beetje spijt van. Het is nog maar anderhalve week... waarom begin ik dan nu opeens een beetje de smokkelaar uit te hangen :yell:
Beetje boter (vetten) is weer goed voor de hormonen productie.
Als je eruit ziet als de laatste foto is dat toch echt beter dan 99.2% van alle vrouwen hoor. Beetje tevreden zijn met jezelf nou!

• Like
Waarderingen: Vonk
STRUGGLES
Hoewel ik iedere dag hetzelfde eet
, dagelijks een uur cardio doe voelt het vandaag een beetje alsof ik stil sta / niet goed genoeg mijn best doe?
Mijn fietscardio wordt iedere week slechter, ik ga minder snel, verbrand minder kcal volgens mijn app, terwijl ik de longen uit mijn lijf trap. Hoewel ik wel voel dat het gewoon heel zwaar is voor mijn benen en ik eigenlijk niet zo snel ga, kost het me voor mijn gevoel wel veel meer moeite. :eyes: En toch red ik het niet om een betere tijd neer te zetten.

Gisteren heb ik bij het avondeten veel te veel chilisaus gegeten, maar ik had voor mijn gevoel gewoon even wat "smaak" nodig, anders had ik geen trek meer.. :eyes: Ik was ook al erg gul geweest met de olijfolie...

Ik heb ook al een hele tijd geen echte cardio in de gym gedaan, meer dan 30 min crosstrainer ofzo.

Misschien dat ik vandaag een beetje mijn dip heb en het daarom zo voelt. Maar ik moet er gewoon wat harder aan trekken. Ik wil echt nog wel wat vet kwijt voor ik op vakantie ga... :haar:

:wave::wave::wave::wave:

Komt wel goed :heart: Je staat er fantastisch bij :kiss:

• #1.871
Beetje boter (vetten) is weer goed voor de hormonen productie.
Als je eruit ziet als de laatste foto is dat toch echt beter dan 99.2% van alle vrouwen hoor. Beetje tevreden zijn met jezelf nou!

True, maar aangezien ik lowcarb eet krijg ik al genoeg vetten binnen als ik niet overal nog wat extra vetten bij doe :roflol:

Dankjewel hoor!

Komt wel goed :heart: Je staat er fantastisch bij :kiss:

Hihi, beetje tegenstrijdig he... :emo: Ik moet weer elke dag even invullen op myfitnesspal, iets autistischer doen, misschien dat ik me er dan beter bij voel.

Je bent lief :heart:

• #1.872
@Punjab :heart:

Mijn eten voor vandaag komt dan op 1385kcal (2 boterhammen met kipfilet, 2x tonijn met sla, 200gr aardbeien, barebells, 200gr kip + 400gr roerbak en 10gr olijfolie)

Moet ik 1x tonijn skippen misschien? :heart:

@Punjab :heart:

Mijn eten voor vandaag komt dan op 1385kcal (2 boterhammen met kipfilet, 2x tonijn met sla, 200gr aardbeien, barebells, 200gr kip + 400gr roerbak en 10gr olijfolie)

Moet ik 1x tonijn skippen misschien? :heart:

Nee hoeft niet, je fietst vandaag 60 minuten, maar dan moet je wel even extra je best doen op de terugweg vanmiddag en een nieuwe PR neerzetten voor een terugfietsroute. Dus daar kun je dan met je voedingsinname rekening mee houden qua timing.

Nee hoeft niet, je fietst vandaag 60 minuten, maar dan moet je wel even extra je best doen op de terugweg vanmiddag en een nieuwe PR neerzetten voor een terugfietsroute. Dus daar kun je dan met je voedingsinname rekening mee houden qua timing.
Nou, je weet wat je te doen staat. FIETSEN, TRUT. :lol:

• #1.875

giphy.gif

hihi okay :heart:

Ik dacht meer aan zoiets... :rolleyes:

tenor.gif

Mag wel gewoon met wielen btw :kiss:

• #1.877
Het is waarschijnlijk gewoon zo'n dag Hill, hebben we allemaal wel eens.
Morgen gaat het vast weer beter :)

Je hebt gisteren alvast een goede training neergezet, en ook al gaat het fietsen misschien niet zo snel als je wil: je doet het wel!
Dus niet zo streng zijn voor jezelf, je doet meer dan je best :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven