- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Waardeloze vuist dus.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waardeloze vuist dus.
wat weet @Bert nou over aandacht krijgen? Hij kent alleen de keerzijde van die munt en dat komt door zijn eigen instelling en houding. Daar oordelen wij niet over, dus jammer dat @Bert wel zo nodig moet oordelen over mensen met een degelijk fysiek die hun shirt uittrekken, ongeacht met welke reden.
Ik moet eens een thermometer mee naar binnen smokkelen, volgens mij kook ik soms inderdaad behoorlijkGelukkig hadden ze Desperados en niet alleen maar dat piswater Heineken.
Was overigens wel echt heel veel jong volk (ja ja ik word oud) en weinig mensen die een gym weleens van binnen hebben gezien. Sfeer was wel uitstekend, idem het weer, de locatie, de organisatieVoor herhaling vatbaar
Oh ik denk wel dat je gelijk hebt @ outfit, als jij je meer sexy kleed dan heb je nooit dat je daarmee zit, als je iets aan trekt om iets te bedekken (srslywhy) dan ga je met eenzelfde instelling dat festival op. Lesson learned my dear?
![]()
Ik snap je punt wel hoor, maar dat geldt niet voor iedereen.Ik was vroeger van mijzelf uit vrij onzeker en had altijd bevestiging nodig, dus herken echt wel wat je zegt. Gelukkig heb ik nu meer zoiets van 'van andere vinden of denken moeten zij zelf weten'. Positieve aandacht is nooit verkeerd, maar daar is het niet iedereen om te doen. Bij sommige sporten krijg je immers helemaal geen positieve aandacht en daar creëe rje helemaal geen goeie fysiek mee; ik heb bijvoorbeld de marathon gelopen. Weinig positieve aandacht als ik door weer en wind 30 km aan het rennen was. De meeste opmerkingen die ik kreeg waren 'ze hebben 'm al hoor!' of 'als je moet rennen ben je te laat vertrokken'.
Zoiets doe je toch ook voor jezelf. Bovendien doet dat hardlopen je fysiek geen goed; ik zag er uit alsof ik uit Auschwitz was ontsnapt.
Ik ga bovendien ook niet ontkennen dat ik positieve aandacht niet verkeerd vind, maar er zijn hier ook mensen die enkel in hun homegym trainen en niet van de strandvakanties zijn. Die mensen hebben dan ook een instrinsieke motivatie, zonder dat aandacht van anderen daarbij komt kijken. Overigens is het meeste wat ik op mijn werk e.d. hoor 'komt hij weer met z'n havermout en z'n kip met rijst'. Goeie positieve aandacht.
Daarmee doel ik ook echt niet op jou/jullie hoor, absoluut niet.Maar je wilt niet weten hoeveel dudes er bij de Basic Fit en Fit-4-Free rondlopen die daadwerkelijk alleen maar trainen om op festivals en tijdens hun strandvakantie er zo bij te kunnen lopen. Die types lopen bij jullie in de gym ook vast rond; in zo'n halve stringer constant zichzelf in de spiegel bewonderen en foto's maken. Meestal met lange broek en geen benen trainen en halve reps op de biceps curl doen om 'm zo zwaar mogelijk te kunnen pakken. Gewichten niet opruimen en hard neergooien, zodat iedereen kan zien hoeveel kg zij wel niet hebben gecurld. En als je dan netjes zegt dat een strikte uitvoering met iets minder gewicht wellicht effectiever is en gewichten opruimen ook toegestaan is, is de wereld te klein.
Neem het niet zo serieus joh.Al ga je in je zwembroek rondlopen, van mij mag je.
Draaien ze daar ook goeie muziek dan? Nee joh, j/k. Snap ik prima, vroeger ging ik ook wel eens naar feestjes omdat ik de muziek relaxed vond.En ja, toen heb ik mijn shirt ook wel eens uitgetrokken... zodat iedereen kon zien dat ik een skinny ecto was.
Misschien is het wel gewoon afgunst en ben ik jaloers op hoe goed jullie er bij staan. Als ik jouw fysiek had zou ik nooit meer een shirt aandoen.Wacht maar, er komt een dag dat ook ik buff ben... hoop ik.
![]()
Als je al uren aan het dansen bent, waarbij de meerderheid iets anders op heeft dan een glaasje cola, het zweet uit je lijf gutst en je temperatuur hoger is dan normaal, dan kan ik me goed voorstellen dat je je shirt uit wilt trekken, zodat je 1. een beetje af kunt koelen en 2. niet in een vies nat shirt de dag door moet brengen. Ahh lief van je! Ik heb deze post even naar haar doorgezonden
Ik vind die foto zo leuk en spontaan omdat iedereen in een deuk ligt en jij er echt uitspringt mer die open mond haha!
Succes met de (maan)dag
"Die gasten, die zijn ook allemaal echt kasten"![]()
Ik sta zelden zo spontaan op de foto
Het komt vast goeddd...
Is voor jou vlakbij toch??
Ik voel me zelf altijd bezwaard t shirts smaller dan xxl te dragen of shirts die strak horen te zitten, om zonder shirt rond te lopen al helemaal. Liefst draag ik een trui of vest.
Iedereen moet lekker doen waar die zich goed bij voelt en dragen wat die zelf wil. En iedereen die meningen daar over geeft kan de cholera krijgen

Ik draag tegenwoordig meestal XL of in sommige gevallen XXL op 111 kg. Heb je er op 1.73m geen last van dat het een jurk is?

Je hebt jezelf toch goed ingehouden vind ik, zelfs geen snoep zo te zien!
Shape is super btw, ik ben nog steed jealous as f*ck
Wij hadden gisteren ook een luie zondagnamiddag, samen bankhangen met een film (wel zonder ijs enzo).
Af en toe is dat echt heerlijk![]()
Had echt heel erg honger gisteren, maar heb het beperkt weten te houden... Nu op het moment wel erg moeite om me in te houden straks niet naar de kruidvat te gaan voor schepsnoep, ik moet er heen voor tandpasta, dus ik ben er...................................... 
En samen eten vind ik dan nog veel leuker..
ik at dan eerst de ene helft van het bakje en gaf die dan door aan Pun,
ik hou van samen eten 
Oke, bedankt voor de feedback. Ik ben oprecht blij en vind het tof dat je zo eerlijk naar mij toe bent, want zonder feedback en kritiek, word ik hier immers niet attent op gemaakt.Ik zal voortaan iets minder snel oordelen en dit meenemen. Ik denk dat het ook een beetje met mijn eigen tekortkomingen en frustraties te maken heeft en moet dit niet op anderen afreageren.
@myself Over die zin omtrent 'uit je hol komen en activiteiten doen' heeft bij mij ook z'n oorzaken/redenen, maar daar ga ik nu niet dit topic verder mee vervuilen.
Dus hierbij @HillR & @Punjab : mijn oprechte excuses. Ik ken serieus geen BB-koppel dat zo goed bij elkaar past en elkaar motiveert en begrijpt. Ik zou enorm blij zijn als ik ooit ook zo'n relatie zou hebben.![]()
dat is namelijk niet waar ik hier voor zit. Een kritisch geluid is altijd goed en welkom, maar onterechte oordelen zijn zo onaardig... 
Ik heb het alleen over t-shirts. Meestal koop ik bij the sting of online waar de shirts een goede taille-borst verhouding hebben en dan kom ik nog wel eens weg met XL. De laatste keer dat ik ging winkelen werd het ook grotendeels XXL. Probleem daaraan is vaak dat het ook echt voor dikke mensen bedoeld is en het dan zo extreem wijd bij je taille is en dat vind ik niet uitzien.
Qua aggressie e.d. zal het bij mij wel meevallen, maar ik weet wat van nature mijn zwakke punten/gedragskenmerken zijn en denk dat deze door test wel versterkt zullen worden of de natuurlijk rem die ik normaal zelf heb minder zal zijn. Nou ben ik van mijzelf al vrij spontaan, dus wellicht moet ik wat vaker tot 10 tellen voordat ik reageer. Bovendien moet ik zeggen dat ik nu nog niet superveel merk, behalve dat ik vanochtend wakker werd met een erg stijf been, en dan bedoel ik niet mijn been waarin ik heb geïnjecteerd.![]()

Helaas wel. Alle kleding trouwens. Broeken vinden is nog veel problematischer. Gelukkig heb ik mijn favoriete winkels waar ik vrijwel altijd slaag wel gevonden. Maar goed nu zijn we de log van @HillR wel heel erg aan het vervuilen dus terug naar de orde van de dag en de progressie van Hill.
@HillR: jij hebt vast nog wel tips voor shirts die breed genoeg zijn voor de borstkas en waar je rondom je middel niet in zwemt.Foto's zijn welkom, zonder shirt ook.
![]()

Volgens mij hebben getrainde vrouwen voornamelijk problemen met broeken *ook jasjes trouwens*. De standaard nl-er heeft nu eenmaal geen smalle taille en dikke bovenbenen![]()

Volgens mij hebben getrainde vrouwen voornamelijk problemen met broeken *ook jasjes trouwens*. De standaard nl-er heeft nu eenmaal geen smalle taille en dikke bovenbenen![]()

Pfff jaa... jasjes idd
Ik heb freddypants met hun slechte kwaliteit inmiddels afgezworen.. en ben nu overgestapt op Fitjeans uit Scandinavië.. Meeeegaaaastretch, strak in de taille en prima fit om de benen, ook redelijk veel leuke modellen, highwaisted of gewone waist. Iets goedkoper dan freddypants ook (tussen de 60 en 100) Heb ze nu denk ik een half jaar? Draag ze bijna dagelijks (3 stuks) en ze zijn nog steeds heel![]()
Ik kreeg nog wat punten erbij, maar als je zoveel voor een broek betaald die binnen een maand stuk gaat dan schiet dat totaal niet op. Ik heb weliswaar 1 freddy die nog steeds helemaal heel is, maar die zit ook echt te ruim

Ik heb echt ontzettend genoten zaterdag op Soenda.. echt voor herhaling vatbaar dat feestje! Was op één of andere manier wel iets onzekerder dan anders. Had misschien toch een andere outfit aan moeten trekken, voelde me een dikke rolmops..![]()

Haha wat leuk! Ik vind die foto ook zo cool.. heb er zo om moeten lachenIk sta zelden zo spontaan op de foto
Jij ook succes!Het komt vast goeddd...
Komen jullie ook awakeningsIs voor jou vlakbij toch??
![]()

mensen trekken doorgaans niet het shirt uit om iedereen te laten zien hoe buff
Fixed.als ik niet zo'n vette beer zou zijn liep ik 24/7 zonder t-shirt

Shirts geen probleem maar kuiten in broeken is wel drama..
Daar heb ik idd ook last van
Ja ik ookIk kreeg nog wat punten erbij, maar als je zoveel voor een broek betaald die binnen een maand stuk gaat dan schiet dat totaal niet op. Ik heb weliswaar 1 freddy die nog steeds helemaal heel is, maar die zit ook echt te ruim
De fitjeans zijn wat ik las niet geschikt voor lange mensen, echt balen![]()
Dus ik ben er wel blij mee haha, eindelijk eens een broek die ik niet 15 x hoef om te slaan bij de pijpen
Jasjes zijn toch voor vrouwen wat voor mannen colberts zijn? Dat is ook een hel. Niks past.

lief meis! Ik weet ook wel dat ik er niet slecht uit zie.. toch gaat er dan ergens in mijn hoofd een stemmetje het tegenovergestelde zeggen.. zo kansloos. 
Ik moest dr ook om lachen toen ik de foto's ontving, heerlijk
En ik ben de maandaag heelhuids doorgekomen.
Heeft wel een zieke lineup en inderdaad om de hoek maar heb geen kaarten. Is uitverkocht... Misschien dat ergens nog kaarten op zullen duiken van te voren.
Zou wel leuk zijn want heb vanaf die vrijdag vakantie (buiten eventuele herkansingen om)
Dit!
dus, so far so good! 
als ik niet zo'n vette zeug zou zijn liep ik 24/7 zonder t-shirt
het zal vast wel meevallen
Ben er idd wel blij mee en Pun denk ik ook wel
Nog 11 dagen om een en ander te finetunen en dan is het tijd voor bikini's 

CARDIO DINSDAG
Weinig zin vandaag, maar gelijk maar even een uurtje op nuchtere maag gewandeld. Dan heb ik het maar gehad. Vanavond benen trainen.. al zegt mijn hoofd: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lekker gelijk naar HUISSSSSSSSSSSSS, het mag! het kan! wees lui!!!
Nu eerst een bakje koffie, en dan zo nog een halfuurtje wandelen richting de lidl voor avondeten..![]()
benen trainen op de dinsdag na een feestje...Dat kan gewoon hoor!
Gewoon schouders eronder, knallen en niet te veel over nadenken. 
Ik zeg ook niet dat het niet kan..maar leuk is andersDat kan gewoon hoor!Gewoon schouders eronder, knallen en niet te veel over nadenken.
![]()

Hahaha, ik zie daar juist de uitdaging in hoor! Geef mij maar legdays op dagen dat ik me vercrackt voel. Duizend keer beter dan inspiratieloze fitgirltrainingen, vind ik.Ik zeg ook niet dat het niet kan..maar leuk is anders![]()
Dat kan gewoon hoor!Gewoon schouders eronder, knallen en niet te veel over nadenken.
![]()
Ik zeg ook niet dat het niet kan..maar leuk is anders![]()

Hahaha, ik zie daar juist de uitdaging in hoor! Geef mij maar legdays op dagen dat ik me vercrackt voel. Duizend keer beter dan inspiratieloze fitgirltrainingen, vind ik.

Ha ha, hillarischIk wil liever gewoon super sexy zijn zonder al te veel moeite, kan dat ook?![]()
Er is altijd pijn lijden nodig.....