Fitness Seller

Here goes HillR again

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 124K
  • Volgers 79

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wat een avontuur op die fiets haha :D lekker luchthappen meis....doe je goed!! :cool:
 
Hahaha heerlijk dit. Helemaal kapot blijven omdat een snorfietser je inhaalt.
Ik ken het maar al te goed. Met van die oudjes die op elektrische fietsen rijden en je dan een beetje zelfvoldaan aankijken als ze je inhalen. ROT. OP. MAN :emo::scold:
 
Hahaha heerlijk dit. Helemaal kapot blijven omdat een snorfietser je inhaalt.
Ik ken het maar al te goed. Met van die oudjes die op elektrische fietsen rijden en je dan een beetje zelfvoldaan aankijken als ze je inhalen. ROT. OP. MAN :emo::scold:

Ja daar heb ik een hekel aan. Normaal kunnen ze nog geen 15kmph en nu komen ze er net 28 aan. Ik hoop dat ze vallen en een heup breken. :o
 
Wat een competitiedrang allemaal in het dagelijks verkeer :D
 
Je kan ook slicks banden op je mtb doen voor op de weg. Ik had altijd 2 setjes. Een voor in het bos en ander setje voor op de weg. Tip kijk ermee wat je doet:).
 
Hahaha heerlijk dit. Helemaal kapot blijven omdat een snorfietser je inhaalt.
Ik ken het maar al te goed. Met van die oudjes die op elektrische fietsen rijden en je dan een beetje zelfvoldaan aankijken als ze je inhalen. ROT. OP. MAN :emo::scold:

:roflol: Echt he, op de fiets haat ik mensen nog meer dan normaal :roflol:

Ja daar heb ik een hekel aan. Normaal kunnen ze nog geen 15kmph en nu komen ze er net 28 aan. Ik hoop dat ze vallen en een heup breken. :o

hahahah.. ernstig dit.

Wat een competitiedrang allemaal in het dagelijks verkeer :D

Nou he... wel goed voor de kcal ;)

Je kan ook slicks banden op je mtb doen voor op de weg. Ik had altijd 2 setjes. Een voor in het bos en ander setje voor op de weg. Tip kijk ermee wat je doet:).

Nehh, thanks tho. Door de dikkere banden meer inspanning, anders zou ik idd net zo goed wel een nieuwe tweedehands stadsfiets kunnen kopen..

TRAINING DONDERDAG
Mehhh.. onzekerheid slaat weer toe. Bizar wel hoe het met de dag verandert. Ene dag voel ik me goed en vind ik dat ik goed op weg ben, en vandaag voel ik me weer dikkig en ben ik ontevreden. :eyes: Ik weet het gewoon niet. Ik word niet goed van mezelf :haha:

Ik dacht dat ik er beter bij stond dan vorig jaar toen ik op vakantie ging, maar dat weet ik nu ook niet zo zeker meer. Zal vanavond eens een bikini aantrekken om dat te vergelijken met foto's van vorig jaar vakantie.. want als dat niet zo is baal ik heel hard. :eyes:

Training ging ook kut, iedereen deed upperbody en iedereen liep in de weg. :sad:

Pullups
1x3 + 2 assisted
1x2 + 3 negatief

Had gehoopt nu ik wat ben afgevallen dat het makkelijker zou gaan.. :emo: :grumble:

Seated rows
1x8x25
1x8x32
1x8x39
1x8x45
1x8x45 dropset 1x8x32 + 1x8x18

DB Rows
4x8x14

Cable lateral raises SS Cable flyes
4x8x9 / 4x8x9

Seated lat pulldown
1x8x25
1x8x32
1x8x39
1x8x45

Standing lat pulldown
4x8x11

Standing overhead cablecurl
4x8x18

Sideraises
1x8x8
1x8x9
1x8x10

Facepulls ss Rope pushdown
1x8x25 / 1x8x18
1x8x32 / 1x8x18
1x8x39 / 1x8x18

military press
3x8x25

Uprightrow SS DB curl
3x8x10 / 3x8x10

Fuck cardio, lekker naar huis :piggy:

Aanpassing voeding
Vanaf vandaag geen saus meer bij mijn tonijnsalade.. ik ben echt verslaafd aan de honingmosterdsaus van remia.. :treuren: Ennnn toen we even kritisch naar mijn voeding gingen kijken kwamen we tot de conclusie dat ik ongeveer per dag 90ml saus gebruik :roflol: goed voor bijna 300kcal :roflol: Dus, nu geen saus meer, scheelt per week toch behoorlijk.

Lekker droge sla met tonijn en komkommer eten mmmm :wortel:

Vanavond op de fiets naar de gym voor benentrain en cardio.

Ik MOET komende week gewoon na mijn trainingen ook weer cardio doen ipv alleen maar lui te wandelen steeds.. :eyes:

Verder ben ik overigens best wel positief hoor :roflol: maar de vakantie komt nu dichterbij, dus stress allover the place.. sorry :wave::wave::wave::wave:

Goed weekend allemaal :kiss:
 
Ik ging eerst een alternatief voorstellen voor je Remia saus, maar herinnerde me toen je reactie van een tijd geleden dat je toch enkel the real deal wilt en niets met de info doet.
Dus laat maar :p

Stevige training toch gisteren, niets om ontevreden over te zijn!
Net als je shape, je ziet er smokin' hot uit ;)
 
Ik ging eerst een alternatief voorstellen voor je Remia saus, maar herinnerde me toen je reactie van een tijd geleden dat je toch enkel the real deal wilt en niets met de info doet.
Dus laat maar :p

Stevige training toch gisteren, niets om ontevreden over te zijn!
Net als je shape, je ziet er smokin' hot uit ;)

:roflol: je begint me een beetje te kennen he!

Nee, nu ik weet dat ik dagelijks 300kcal hoger zit dan ik dacht omdat ik met de saus een beetje gesjoemeld heb :eyes: neem ik mezelf dat heel erg kwalijk dat ik dat zo gewoon laat gebeuren zonder er bij stil te staan en achteraf te klagen dat het niet zo snel gaat... :headbang:

Dus nu voor straf NOOIT MEER SAUS!!!!! :scold:

Nee, grapje.. :roflol: maar voorlopig niet hihi.

Is balsamico-azijn geen optie?

Sterke rug heb je trouwens :o

Iewww, daar hou ik niet zo van :emo::emo:

Thanks :D

Ik haal je wel in onderweg!!.......goed??

KOM MAAR OP OUWE
 
Aanpassing voeding
Vanaf vandaag geen saus meer bij mijn tonijnsalade.. ik ben echt verslaafd aan de honingmosterdsaus van remia.. :treuren: Ennnn toen we even kritisch naar mijn voeding gingen kijken kwamen we tot de conclusie dat ik ongeveer per dag 90ml saus gebruik :roflol: goed voor bijna 300kcal :roflol: Dus, nu geen saus meer, scheelt per week toch behoorlijk.

Lekker droge sla met tonijn en komkommer eten mmmm :wortel:

Vanavond op de fiets naar de gym voor benentrain en cardio.

Ik MOET komende week gewoon na mijn trainingen ook weer cardio doen ipv alleen maar lui te wandelen steeds.. :eyes:

Verder ben ik overigens best wel positief hoor :roflol: maar de vakantie komt nu dichterbij, dus stress allover the place.. sorry :wave::wave::wave::wave:

Goed weekend allemaal :kiss:
En dat allemaal voor 3 dagen shinen aan het zwembad..:rolleyes:
 
En dat allemaal voor 3 dagen shinen aan het zwembad..:rolleyes:

ho ho.. mijn intentie is om mijn vetpercentage dusdanig naar beneden te brengen en op dat punt te behouden dat ik yearround abs heb..

Hoewel ik mij realiseer dat dat al een paar jaar mijn intentie is, blijf ik volhouden :roflol: ik laat volgend jaar rond april wel weten hoe het gegaan is :roflol:
 
KOM MAAR OP OUWE

"Maar ik heb n E bike" !! (Ik weet ook niet of ik je wel aankan...maar wel genoeg energie.7 versnellingen ondersteuning...daar kan jij echt niet tegenop!!)
 
Breek voorzichtig je heup ouwe :lol:
 
Nee, 15 dagen shinen.. We eten ons niet allemaal meteen weer moddervet in 3 dagen Skatermarvin
Saaie vakantie dus!:piggy:

ho ho.. mijn intentie is om mijn vetpercentage dusdanig naar beneden te brengen en op dat punt te behouden dat ik yearround abs heb..

Hoewel ik mij realiseer dat dat al een paar jaar mijn intentie is, blijf ik volhouden :roflol: ik laat volgend jaar rond april wel weten hoe het gegaan is :roflol:
Ik hoor het wel over een maand of 2..:rolleyes:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven