- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mehhh.. onzekerheid slaat weer toe. Bizar wel hoe het met de dag verandert. Ene dag voel ik me goed en vind ik dat ik goed op weg ben, en vandaag voel ik me weer dikkig en ben ik ontevreden.Ik weet het gewoon niet. Ik word niet goed van mezelf
Ik dacht dat ik er beter bij stond dan vorig jaar toen ik op vakantie ging, maar dat weet ik nu ook niet zo zeker meer. Zal vanavond eens een bikini aantrekken om dat te vergelijken met foto's van vorig jaar vakantie.. want als dat niet zo is baal ik heel hard.![]()

)Saaie vakantie dus!
Ik hoor het wel over een maand of 2..![]()
Herkenbaar, maar denk eraan: this is just the kut life talking to you.
Je bent allang klaar voor het zwembad. Maanden geleden was jij al klaar voor het zwembad, maar I get the point: je wilt jezelf verbeteren. Komt wel goed, gewoon volhouden. (en geen 300kcal aan Remiasaus eten)
ik kan mezelf serieus wel voor mijn kop slaan hoor... ik heb met opzet steeds niet gekeken wat de voedingswaarden waren, en waar ik voorheen in totaal 8 mini drupjes verdeelde, deed ik nu een laagje sla, goeie spuit remiasaus, laagje sla, tonijn, goeie spuit remiasaus... en mmmm super lekker..
Lekker struisvogel politiek weer.. beetje jammer dat ik daar pas gister over begon tegen Pun
had natuurlijk al veel eerder gekund 

Ik neem het mij ook altijd voor hoor. Maar jij hebt gelukkig ook een beduidend minder slap karakter dan ik heb..Heus niet, als ik terug denk aan vorig jaar viel het me best mee om door te cutten in vakantie.. Maar nu is pun, vooralsnog, in goede gezondheid... dus ik weet niet in hoeverre dat nu ook lukt.. MAAR IK WIL HET!

beetje wasabi en niet-zoete ketjap is misschien een caloriearm alternatief?Vanaf vandaag geen saus meer bij mijn tonijnsalade.. ik ben echt verslaafd aan de honingmosterdsaus van remia..Ennnn toen we even kritisch naar mijn voeding gingen kijken kwamen we tot de conclusie dat ik ongeveer per dag 90ml saus gebruik
goed voor bijna 300kcal
Dus, nu geen saus meer, scheelt per week toch behoorlijk.
Beetje eerbied voor de oudjes heOp jouw leeftijd moet je niet zo hard meer willen fietsen, lopen is vaak al een hele uitdaging![]()

Het is geen opgaaf om oud te worden en vervolgens in het weekend of 's-avonds ook boodschappen te gaan doen, op momenten waarop mensen die full time of langer werken dat ook genoodzaakt zijn om te doen.. Of om tijdens de spits lekker de weg op te gaan om bij Bep of Kees op de koffie te gaan![]()
![]()
Precies dit!!
Ik neem het mij ook altijd voor hoor. Maar jij hebt gelukkig ook een beduidend minder slap karakter dan ik heb..
Dus bij deze: YOU CAN DO IT!

Ho ho, mister roidrage. Hier wordt gewoon 40 uur gewerkt t/m 67 jaar en 3 maanden hoor. Maar eigenlijk zou een bonus- of klantenkaart alleen buiten kantooruren mogen werken als mensen een volledig arbeidscontract hebben, dat welNee, respect prima! Maar jullie moeten niet doen alsof jullie door 60 jaren of langer geleefd te hebben, dan maar overal recht op hebben ineens en dat de jongere generaties jullie met een gevoel van bewondering en ontzag moeten behandelen.. Het is geen opgaaf om oud te worden en vervolgens in het weekend of 's-avonds ook boodschappen te gaan doen, op momenten waarop mensen die full time of langer werken dat ook genoodzaakt zijn om te doen.. Of om tijdens de spits lekker de weg op te gaan om bij Bep of Kees op de koffie te gaan![]()
/roidrage

Haha ja het moet toch een keer lukkenho ho.. mijn intentie is om mijn vetpercentage dusdanig naar beneden te brengen en op dat punt te behouden dat ik yearround abs heb..
Hoewel ik mij realiseer dat dat al een paar jaar mijn intentie is, blijf ik volhoudenik laat volgend jaar rond april wel weten hoe het gegaan is
![]()

Klopt die Kcal zijn niet voor jou bestemd...dus dat telt nietIk saboteer mijn cut wel eens door eten van het bord van mijn vriend af te jatten.. zo achterlijkAlsof het dan niet mee telt
![]()

Ik begin wel een beetje op mijn laatste tenen te lopen.. merk dat ik vermoeid ben, emotioneel, alles feels too much..
Ik erger mij rot aan mijn eigen slappe instelling
Dus ik zal jullie daar niet verder mee vermoeien.
En lekker gegeten bij Backwerk..
Een baguette met tonijn en twee hapjes double chocolate muffin en een hapje mozzarrella pizza
That was sooooo good.
dus opgegeten.. nog steeds honger, dus een barebells eiwitreep gegeten.. Toen mezelf een halt toegeroepen voor een half uur en toen 50gr chips gegeten, vervolgens nog twee oreokoekjes, een chocolaatje van de aldi en toen voelde ik me nog triester dan eerst...
Hoe kansloos. Ondanks al dat eten, nog steeds honger, dus als avondeten een witte boterham met een gebakken ei gegeten 
Toch zo'n 6,5km gewandeld, dus dat scheelt iets... 

Mijn hoofd barstte uit elkaar van de pijn en mijn benen trilden als een malle. Dus ik vind het wel goeiiii.