MuscleMeat

Here goes HillR again

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
WEEKEND

Laatste loodjes :cheer: Ik begin wel een beetje op mijn laatste tenen te lopen.. merk dat ik vermoeid ben, emotioneel, alles feels too much.. :eyes: Ik erger mij rot aan mijn eigen slappe instelling :roflol: Dus ik zal jullie daar niet verder mee vermoeien.

Gisteren lekker wezen winkelen en zowat de hele primark leeggeshopt :eyebrow: En lekker gegeten bij Backwerk.. :lick: Een baguette met tonijn en twee hapjes double chocolate muffin en een hapje mozzarrella pizza drool: That was sooooo good.

Later op de dag lekker gelunched aan het water, wilde graag hamburger met friet maar uit eindelijk voor de gerookte kip gekozen. Viel me best wel tegen, was gewoon van die gerookte kipreepjes van de supermarkt, sla, een hele zak croutons en een hele zak parmezaanse kaas bij elkaar geflikkerd en door elkaar gehusseld. Het was lekker, daar niet van, maar qua kcal had ik dan volgens mij net zo goed die hamburger en frietjes kunnen nemen :roflol:

Eenmaal thuis een beetje verveeld, moe en nog meer van dat soort onzin.. Dusja.. honger. Kleding opgeruimd, toen kwam ik die muffin weer tegen :roflol: dus opgegeten.. nog steeds honger, dus een barebells eiwitreep gegeten.. Toen mezelf een halt toegeroepen voor een half uur en toen 50gr chips gegeten, vervolgens nog twee oreokoekjes, een chocolaatje van de aldi en toen voelde ik me nog triester dan eerst... :emo: Hoe kansloos. Ondanks al dat eten, nog steeds honger, dus als avondeten een witte boterham met een gebakken ei gegeten :roflol:

Toen mijn daden op de bank overpeinsd en de hond gehaald voor een lange wandeling... :roflol: Toch zo'n 6,5km gewandeld, dus dat scheelt iets...

Vandaag mijn luie dikke kont naar de gym gesleept voor een lowerbody training, want die had ik vrijdagavond natuurlijk moeten doen, maar toen had ik ook allemaal smoesjes en ben ik uiteindelijk niet gegaan........ Wel heb ik toen een uurtje gewandeld met de hond, dat telt ook toch. :grinny:

Plateloaded legpress
1x20x80
1x15x120
1x12x160
1x8x200
1x8x240
1x8x280
1x8x300 :splat::splat::splat::splat::splat:

Ik moest van mezelf omdat die 8x280 best okay ging, dus een keihard technonummer opgezet en mijzelf tot het uiterste gepushed. Moest wel mijn best doen om mijn boterham kipfilet daarna niet uit te kotsen.. Want deze kwamen wel uit mijn tenen.. Zullen ook niet de meest mooie reps geweest zijn, but I did it bitches!

Hip thrusts
1x15x25
1x10x40
3x8x85

Hier hetzelfde verhaal, mezelf goed kwaad gemaakt, al die chocola kan maar beter op mijn booty gaan zitten! :yell:

Bench stepups + 15kg
3x8

Abductor
4x8x18

Adductor
3x8x18

Horizontal legpress ofzo, zo'n machine
1x8x63
1x8x79
1x8x100
1x8x100 dropset 1x8x63 / 1x8x32

Glute pushdown
1x8x32
1x8x39
1x8x45

En toen was ik er klaar mee. Ik wilde eigenlijk nog afsluiten met walking lunges en cardio een uur :roflol: Mijn hoofd barstte uit elkaar van de pijn en mijn benen trilden als een malle. Dus ik vind het wel goeiiii.

Verder vandaag even mijn rust pakken.. merk dat mijn hoofd overloopt zo richting de vakantie. Niet dat we het druk hebben of er nog zoveel moet gebeuren.. maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar.

Nu ga ik even bedenken wat ik ga eten als lunch :emo:

Fijne zondag mensjes! :wave::wave::wave:
Je kan het maar beter gehad hebben, toch? Cheat is mss wat groter uitgevallen dan je initieel van plan was maar gedane zaken nemen geen keer. Het was lekker en dat telt toch ook wat. En je bent weer lekker gaan sporten. Dus terug vooruit kijken nu. Hoppa!!! :)
 
Eenmaal aan het vreten ...kun je wel "dgn" doorgaan zonder dat je vol zit hahaha :D .....:o
 
WEEKEND



Plateloaded legpress
1x20x80
1x15x120
1x12x160
1x8x200
1x8x240
1x8x280
1x8x300 :splat::splat::splat::splat::splat:

Ik moest van mezelf omdat die 8x280 best okay ging, dus een keihard technonummer opgezet en mijzelf tot het uiterste gepushed. Moest wel mijn best doen om mijn boterham kipfilet daarna niet uit te kotsen.. Want deze kwamen wel uit mijn tenen.. Zullen ook niet de meest mooie reps geweest zijn, but I did it bitches!

I'm proud baby! :heart: Dat eten heb je nu in elk geval volledig tot zijn recht laten komen in de gym :kiss:

Nog een weekje doorbikkelen, nog maar 3 dagen werken in elk geval :engel:

thumb-350-787125.jpg
 
Ach ach, lieve schat, als ik je instagram zie kon je de extra foodies prima hebben. En je hebt er gelijk een degelijke training uitgeperst. :D
 
Even volhouden, dan mag je relaxen en je tot kotsen aan toe volproppen :D
 
Goede vreetbui wel. De 'schade' viel goed mee, en je bent weer lekker opgeladen!:woot:

Ja.. op zich best binnen de perken gehouden toch :roflol: het is maar goed dat er verder niets in huis was haha!

Heeft mij qua energie wel even goed gedaan, PR op de legpress en hipthrust waren niet mis :D

Je kan het maar beter gehad hebben, toch? Cheat is mss wat groter uitgevallen dan je initieel van plan was maar gedane zaken nemen geen keer. Het was lekker en dat telt toch ook wat. En je bent weer lekker gaan sporten. Dus terug vooruit kijken nu. Hoppa!!! :)

Ja, true.. ik was helemaal niet van plan om te cheaten :roflol: Maar als ik mijn fysiek zie heeft het geen schade opgelopen, had hooguit droger kunnen staan, maarja, dat zullen we nu nooit weten :P

Eenmaal aan het vreten ...kun je wel "dgn" doorgaan zonder dat je vol zit hahaha :D .....:o

Haha ja!

I'm proud baby! :heart: Dat eten heb je nu in elk geval volledig tot zijn recht laten komen in de gym :kiss:

Nog een weekje doorbikkelen, nog maar 3 dagen werken in elk geval :engel:

Bekijk bijlage 456134

:heart: komt allemaal wel goed he schatje :kiss:

Ach ach, lieve schat, als ik je instagram zie kon je de extra foodies prima hebben. En je hebt er gelijk een degelijke training uitgeperst. :D

Thanks babe! :heart: Training was inderdaad lekker!


hehehe,, ik krijg altijd van die domme struggles. Ik ben hier niet voor gemaakt hoor :roflol:

Even volhouden, dan mag je relaxen en je tot kotsen aan toe volproppen :D

Gatver :roflol: moet er niet aan denken.

Wat is dat toch met iedereen die denkt dat ik me op vakantie helemaal vol ga stouwen :roflol: Ik heb meer dan 4 maanden cutten er op zitten, waarbij ik best wel diep ben gegaan.. dan ga ik dat toch niet binnen 1 dag verneuken door me helemaal tonnetje rond te eten..

Die gedachte ook dat je op vakantie persé vanalles moet gaan eten omdat "het vakantie is" en dan "moet je genieten". :gek:
 
Wat is dat toch met iedereen die denkt dat ik me op vakantie helemaal vol ga stouwen :roflol:
Omdat je hier alleen maar over honger praat? :dunno:
Ik heb meer dan 4 maanden cutten er op zitten, waarbij ik best wel diep ben gegaan.. dan ga ik dat toch niet binnen 1 dag verneuken door me helemaal tonnetje rond te eten..
Nee, hopelijk ga je wel een tijd showen met je zwaar bevochten shape.
 
Ja.. op zich best binnen de perken gehouden toch :roflol: het is maar goed dat er verder niets in huis was haha!

Heeft mij qua energie wel even goed gedaan, PR op de legpress en hipthrust waren niet mis :D



Ja, true.. ik was helemaal niet van plan om te cheaten :roflol: Maar als ik mijn fysiek zie heeft het geen schade opgelopen, had hooguit droger kunnen staan, maarja, dat zullen we nu nooit weten :P



Haha ja!



:heart: komt allemaal wel goed he schatje :kiss:



Thanks babe! :heart: Training was inderdaad lekker!



hehehe,, ik krijg altijd van die domme struggles. Ik ben hier niet voor gemaakt hoor :roflol:



Gatver :roflol: moet er niet aan denken.

Wat is dat toch met iedereen die denkt dat ik me op vakantie helemaal vol ga stouwen :roflol: Ik heb meer dan 4 maanden cutten er op zitten, waarbij ik best wel diep ben gegaan.. dan ga ik dat toch niet binnen 1 dag verneuken door me helemaal tonnetje rond te eten..

Die gedachte ook dat je op vakantie persé vanalles moet gaan eten omdat "het vakantie is" en dan "moet je genieten". :gek:

Helemaal mee eens.
Je mag (moet) op vakantie zeker “genieten”, maar dat “genieten” hoeft niet enkel en alleen te bestaan uit lekker eten. Leuke uitstapjes maken, gezellige nieuwe plekjes ontdekken, gewoon doen waar je op een bepaalde dag en tijdstip zin in hebt, ongeplande dingen doen, andere cultuur opsnuiven etcetera horen daar ook allemaal bij. Vakantie draait om het totaalplaatje.
 
Omdat je hier alleen maar over honger praat? :dunno:

Nee, hopelijk ga je wel een tijd showen met je zwaar bevochten shape.

Vooraltijd honger! Ik denk dat ik een transgender ben ofzo, mijn eetlust is van een man van 2.20cm en 140kg die gevangen zit in het lichaam van een klein meisje met een metabolisme van -10
 
Helemaal mee eens.
Je mag (moet) op vakantie zeker “genieten”, maar dat “genieten” hoeft niet enkel en alleen te bestaan uit lekker eten. Leuke uitstapjes maken, gezellige nieuwe plekjes ontdekken, gewoon doen waar je op een bepaalde dag en tijdstip zin in hebt, ongeplande dingen doen, andere cultuur opsnuiven etcetera horen daar ook allemaal bij. Vakantie draait om het totaalplaatje.

Uhuh, genieten is zoveel meer dan eten in een allinclusive resort :roflol: Heus, ik zou er op het moment van genieten, maar het volgende moment waarbij mijn uitpuilende buik over m'n hotpants hangt en ik m'n buik niet in kan houden omdat ie te vol zit, waardoor ik me een vette pad voel is dat "genieten" wel voorbij :roflol:

Eten kan ook met mate, hapje hier hapje daar.. zonder dat je tonnetje rond hoeft (in theorie kan ik dit allemaal heel goed uitleggen, pray to god dat de praktijk ook zo uitwerkt :roflol: )
 
Vooraltijd honger! Ik denk dat ik een transgender ben ofzo, mijn eetlust is van een man van 2.20cm en 140kg die gevangen zit in het lichaam van een klein meisje met een metabolisme van -10
:roflol::roflol::roflol:

Elk voordeel heeft z'n nadeel. Ik wou dat ik wat korter was, leek ik ook wat buffer:emo:
 
Vooraltijd honger! Ik denk dat ik een transgender ben ofzo, mijn eetlust is van een man van 2.20cm en 140kg die gevangen zit in het lichaam van een klein meisje met een metabolisme van -10
Wha ha.., :roflol:
 
:wave::wave::wave:

Na een paar weken radiostilte in mijn log kom ik nog weer even gedag zeggen!

Lekker op vakantie geweest en nu weer terug op het werk, dus dan kan ik weer DBB'n, want DBB'n via de telefoon haat ik :roflol:

Erg genoten op vakantie van de zon. Geprobeerd om actief te blijven en mijn shape een beetje te behouden.. Redelijk goed gelukt, maar carbs zijn een bitch. Heb gecarbcycled op vakantie, en op de dagen dat ik dan carbs at was ik een vochtbom. Op het moment ook heel veel vocht, vooral bovenbenen en buik is op dit moment een grote waterballonfestijn.

Nu maar weer aan het cutten geslagen, want ik zie allerlei dingen op de vakantiefoto's waar ik niet zo heel blij van werd.. Hoewel de foto's mooi zijn hoor (uiteraard ook die gekozen in de beste hoek, beste licht enz... daar ben je bodybuildert voor toch), was ik mijn hoofd droger. Maar blijkbaar speelt mijn hoofd weer spelletjes met mij en laat die een vertekend beeld in de spiegel zien.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ben blij met mijn fysiek en heb wel weer progressie gemaakt, maar zoals ik zei. Ik meende dat ik droger stond, dus dan vallen de foto's tegen... ik ben zeker niet ontevreden, maar het hoofd wil altijd meer en beter he...

Nu weer back on voedingsschema en het valt me zwaar :roflol: heb echt intense honger.

Op vakantie waren we vrij actief en at ik dagelijks denk ik wel 2500 -3000 kcal? Vonk ? In ieder geval in de ochtend vaak een lichte maaltijd van yoghurt met granola hnngg, of kipfilet/ei met sla, en als lunch 400-600gr vlees met groente en in de avond 400-600gr vlees met groente (en soms dus nog carbs daarbij) :roflol: Op een gegeven moment maar overgestapt op rauwe groente, want alles wat gebakken, gegrild enz werd was doordrenkt met olijfolie.. zonde van de kcal :P Tussendoortjes at ik niet en qua drinken voornamelijk water / cola light (in de avond 2 malibu'tjes :eyebrow: )

Nog niet te spreken over de toetjes die de revu zijn gepasseerd... :eyes::eyes::eyes:

Maar daartegenover stond wel 2 á 3 uur per dag beachballen en in de ochtend op nuchtere maag 30 minuten traplopen (met rustpauzes wel, anders zou ik het niet overleven). Dagelijks maakten we excl de activiteiten hiervoor ook zo'n 15.000 stappen, hetgeen best veel is voor mij..

Op vakantie ook gewoon lekker blijven gymmen en gisteren mijn eerste legday weer gehad. Viel me goed zwaar :roflol: Vanochtend braaf op het fietsje naar werk.. want cardio is echt wel essentieel voor mij om een beetje in shape te blijven..

Gelukkig hebben we de foto's nog...:emo:

IMG_5784.jpg
IMG_5900.jpg
IMG_6165.jpg
IMG_6185.jpg
IMG_6575.jpg
/spoiler]
 
Laatst bewerkt:
Leg je de lat dan niet wat te hoog meis....je kan en hoeft toch ook niet het hele jaar door in summershape te zijn?.....(tenzij je gaat snoepen :()
 
Damn, je hebt echt 0,0 reden om ontevreden te zijn! Je shape is fantastisch, je abs zijn supergoed zichtbaar en je rug is wauw :heart::heart:
Ik voel me miss piggy als ik jou foto's hier zie :roflol:
 
Leg je de lat dan niet wat te hoog meis....je kan en hoeft toch ook niet het hele jaar door in summershape te zijn?.....(tenzij je gaat snoepen :()

Als je de lat laag houdt dan is er nooit sprake van progressie toch? Ik heb mijn post ietwat aangepast, want ik ben zeker niet ontevreden met hoe ik er uit zie. Maar, in mijn hoofd dacht ik dat ik droger stond. Dus op de foto's had ik meer lijnen verwacht.

Ik heb nu natuurlijk een selectie van de beste foto's geplaatst :roflol: er zijn zat met rolletjes enz.. :roflol:

Ik denk dat je yearround wel in summershape kunt staan. Je hoeft je niet weer vet te vreten. Mijn vetpercentage hoeft niet in de single digits te zijn, maar ik hoef ook geen bolle buik te hebben.. De gedachte dat in summershape blijven zonder AAS niet mogelijk is vind ik niet realistisch..

Maar misschien is dat het wel, want het is mij nog nooit gelukt :roflol:

Damn, je hebt echt 0,0 reden om ontevreden te zijn! Je shape is fantastisch, je abs zijn supergoed zichtbaar en je rug is wauw :heart::heart:
Ik voel me miss piggy als ik jou foto's hier zie :roflol:

Thanks babe, nog maar een keer benadrukken, ik ben niet ontevreden, maar er is altijd ruimte voor verbetering toch.. Je kijkt toch altijd anders naar jezelf dan anderen. Dan kijk je niet naar alles wat prima is, maar wat beter kan ipv naar totaalplaatje.

Ben je gek! Jij bent slanker dan ik hoor! haha!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven