MuscleMeat

herstel log

Over voeding en darmen betreft.. Ben toch nieuwsgierig: heb je vooral last als je veel eiwitten in één maaltijd tegelijkertijd neemt?

• Topic Starter Topic Starter
training 12-4
stond niet in de planning, maar nog wat afmaken van vorige trainen plus wat extra buigen en bank

gewicht 76.5 zoals verwachten wat lager.

kniebuigen:
100x2
120x2
140x2
moest even wakker worden 140 ging niet lekker
150x2
dit ging uitstekend! Denk dat ik met squat binnenkort weer terug op niveau ben
130x3x2

bankdrukken:
50x2
55x2
60x2
65x2
55x3x2

deadlift
120x3x4

rope pushdown
15x8x3
cable row
23.5x8x3
cable fly
6.5x8x3
leg raise:
bwx8x3

de pomp was goed. Merk qua fysiek ook dat ik er nu wat beter sta (wishfull thinking maybe). Het extra UB volume lijkt goed aan te slaan!

Hmm.. Frustrerend zeg.. Neem aan dat je al naar verschillende dingen hebt gekeken zoals vezels, lactose etcetera?

ja van alles geprobeerd. Vezel reageer ik gemengd op. Vandaag is het doel 3500 kijken of ik het haal :cool:

lekker die bp

voeding 13-4
3062 kcals 366/102/191

ja

morgen zal qua voeding wel niet veel soeps zijn. Wel weer trainen hnnng

Ik doe mijn voeding altijd in EKV, dus vond het al ineens zo vaag :roflol:
Waarom zal morgen qua voeding niet veel soeps zijn?

my fitnesspall doet altijd K/E/V. Zou wel raar zijn als ik zoveel eiwit at ;)

ben morgen groot deel van de dag niet thuis. Dat is ook een van de vervelende dingen, als ik thuis ben en gewoon kan eten en mn darmen en ontlasting zn gang kan laten gaan is het wel te doen (wel nog veel last). Het probleem is ook als ik ergens ben en last krijg. Minder eten is gewoon minder last. Als ik helemaal niks eet heb ik geen last. Meermalen ook op de universiteit last gekregen wat echt extreem kut is, daarom ga ik ook minder. Het begint wel mn dagelijkse activiteiten te beperken wat eigenlijk heel erg is. Reizen zie ik bv ook altijd erg tegen op nu. Het is over de jaren ook steeds erger geworden.

Voor deadlift tips verwijs ik je terug naar de PL-sectie

Gaat weer lekker Maan

Ik ga altijd flink scheten laten als mijn vezel-inname hoger dan normaal is. Je lichaam went uiteindelijk (maandje ofzo) aan de hoeveelheid vezels die je neemt. Als je daarboven gaat z itten dan wordt je echt opgeblazen met veel scheten inderdaad.

Anders moet je eens proberen om enkel wit spul te eten, en dan op de 4000kcal ofzo, zien of je dan ook last hebt.
Basmati rijst is daarbij een flinke aanrader!

training 14-4
gewicht 77.1kg

Vandaag fysio en rug geknakt. RIP, dat was wel wel echt intens kut :o helaas moest ik wel alleen trainen :(

kniebuigen:
110x5
130x5
150x5
167.5x1
nog even de twijfel om voor de 10 te gaan op 150. Voor een highbar squat zonder belt en sleeves is 150 mischien wel een pr.

bankdrukken:
50x5
57.5x5
65x5
dit was wel grinden :(

deadlift sumo:
130x2
152.5x2
170x1
technisch wel goed maar qua gewicht natuurlijk om te huilen. 170 was echt zwaar.

incline db bench:
18x8x3
db curl
14x8x3
curls for my girl. 14kg speciaal voor Hell :D

abs+stretch

https://www.youtube.com/watch?v=bW90zOM8lpc

Voor deadlift tips verwijs ik je terug naar de PL-sectie

het wel enig idee waardoor het komt. Lijkt nu meer alsof ik een sldl doe. Komt denk ik doordat ik een lange bijna alleen maar sldl heb gedaan :(

aye, squats wel. Rest niet

Ik ga altijd flink scheten laten als mijn vezel-inname hoger dan normaal is. Je lichaam went uiteindelijk (maandje ofzo) aan de hoeveelheid vezels die je neemt. Als je daarboven gaat z itten dan wordt je echt opgeblazen met veel scheten inderdaad.

Anders moet je eens proberen om enkel wit spul te eten, en dan op de 4000kcal ofzo, zien of je dan ook last hebt.
Basmati rijst is daarbij een flinke aanrader!

vezel reageer is raar op. Nou ja we zullen vrijdag hopelijk meer horen

Toch wel hammer curls he? Anders telt het niet :D

Toch wel hammer curls he? Anders telt het niet :D

ja. Al waren de laatste setjes niet heel strict :o

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

was wel vandaag thuis, het ging allemaal niet door :janken: :treuren::huilen::yell::grumble::fa::no:ieder nadeel heb zn voordeel, voeding was wel goed :o:eating:

voeding 14-4
3241 kcals 423/87/188

Lol zie je log nu pas.
In, succes met herstellen

Terug
Naar boven