Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb de double rich chocolate van ON en die is gewoon heerlijk. Misschien dat hun formule verbeterd is ... but i like it (200ste reactie)
Hello KayDee!
It has been seven days since your order #2***** was shipped and it should be delivered any time now. We made sure to ship your order as QUICKLY as possible! I hope our service will beat your expectations.
I noticed you ordered a product that is used for muscle building. Time to pack on some beef! I'm sure you'll do it with this product.
Have you seen these articles about getting big that people are following for faster results?
Off-Season Size And Strength Training Program! Written by Jim Brewster.
Bulking For Endomorphs - Gaining Muscle While Limiting Fat Gains. Written by Derek Beast Charlebois.
Achieve Mind-Blowing Size - Factors To Consider When Designing The Perfect Program! Written by David Robson.
Also, be sure you are taking in enough whey protein each day. That is a key to muscle growth!
Good luck with the order and let me know if there is anything we can do for you!
Sincerely,
Tommy Zarate
Customer Service Manager
Bodybuilding.com
305 Steelhead Way
Boise, ID 83704 USA
1-877-991-3411

Nope, de meeste hier zijn allemaal tevreden bb.com klanten vrees ik.![]()
Meestal zijn het de koerrier diensten hoor ipv de douane die je pakje achter houden.
Ik heb trouwens een potje DHEA mee kunnen smokkelen bij een bestelling.![]()

1fast400 staat in voor het leveren van jouw voedingssupplementen, dus als het niet toekomt moeten zij uitzoeken waar het is en als het spoorloos is moeten ze je het opnieuw verzenden of je geld terugbetalen, maar ik denk eerder dat het nog altijd bij de douane staat.
Heeft iemand hier met american express betaald? had die nog extra kosten?

Heb hier vroeger ook al eens van iemand iets gelezen dat hun levertijden altijd zo lang zijn.
Wordt dat ook met usps verzonden ?
Is wel raar, bij bb.com is het ook usps en daar heb je altijd binnen de 14 dagen je gerief. Waarschijnlijk omdat ze bij 1fast400 zoveel bestellingen niet hebben.