Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, alri venome hyperdrive bedoelde ik sorry, welke ephedrine, hmmm weet zo niet wat de keuzes zijn.
1)Standaard verzending (IPS 7-14 days)
2)Ik had alleen die 2 producten besteld. Klein pakje dus.
3)Ik kreeg gisteren een telefoontje. Mn vader nam op en vroeg waar t over ging. Ze deden er nogal geheimzinning over en wilden me alleen persoonlijk vertellen waar t over ging. Ik had vandaag toevallig vrij dus ik heb smorgens meteen gebeld. Hij noemde de "verboden" ingredienten op maar ik sliep nog half dus ik heb t helaas niet allemaal onthouden. T ging in ieder geval om Hoodia*. Als ik t lijstje van Eric af ga, dan kom ik uit op "hoodia gordonii".
T was overigens bij Douane Rotterdam.
Douane. Ik denk dat bb.com hier verder buiten staat. Overigens ken ik mensen hyperdrive (bevat ook hoodia-gordonii) besteld bij bb.com besteld hebben en die hebben wel hun bestelling gekregen. Ik heb denk ik gewoon pech gehad.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik heb denk ik in totaal zon 10 keer van bb.com besteld en dit is de eerste keer dat de douane mn pakketje heeft gepakt.ja is zeker klote dit...
maar als je nou 3 illigale producten hebt gekocht en 5 legale, stuurt de douane dan alleen die 5 legale producten door of houden ze alle 8 producten vast?
Die alri venom hyperdrive ken je ook gewoon hier in NL bestellen maar is wel wat prijziger dan in Amerika.
Heb vandaag een brief van de douane gekregen. Even ter bevestiging: Het gaat in het geval van Special Tactics dus om hoodia gordonii en in het geval van Lean Dreams om Melatonine.
Vandaag nog eens aan een andere winkel in België gevraagd en die kunnen het mij ook leveren.
Toch hypocriet eigenlijk.