Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Oké, ik verwacht ook geen problemen, maar omdat het niet "traceerbaar" is vind ik het altijd wel eng :), het gaat toch vaak om 150euro'tjes en de ene keer leveren ze sneller dan de andere keer...

1)Standaard verzending (IPS 7-14 days)
2)Ik had alleen die 2 producten besteld. Klein pakje dus.
3)Ik kreeg gisteren een telefoontje. Mn vader nam op en vroeg waar t over ging. Ze deden er nogal geheimzinning over en wilden me alleen persoonlijk vertellen waar t over ging. Ik had vandaag toevallig vrij dus ik heb smorgens meteen gebeld. Hij noemde de "verboden" ingredienten op maar ik sliep nog half dus ik heb t helaas niet allemaal onthouden. T ging in ieder geval om Hoodia*. Als ik t lijstje van Eric af ga, dan kom ik uit op "hoodia gordonii".
T was overigens bij Douane Rotterdam.

Werd je door de douane gebeld of door BB.com?

Werd je door de douane gebeld of door BB.com?
Douane. Ik denk dat bb.com hier verder buiten staat. Overigens ken ik mensen hyperdrive (bevat ook hoodia-gordonii) besteld bij bb.com besteld hebben en die hebben wel hun bestelling gekregen. Ik heb denk ik gewoon pech gehad.

ja is zeker klote dit...

maar als je nou 3 illigale producten hebt gekocht en 5 legale, stuurt de douane dan alleen die 5 legale producten door of houden ze alle 8 producten vast?

ja is zeker klote dit...

maar als je nou 3 illigale producten hebt gekocht en 5 legale, stuurt de douane dan alleen die 5 legale producten door of houden ze alle 8 producten vast?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik heb denk ik in totaal zon 10 keer van bb.com besteld en dit is de eerste keer dat de douane mn pakketje heeft gepakt.

Die alri venom hyperdrive ken je ook gewoon hier in NL bestellen maar is wel wat prijziger dan in Amerika.

jah rare shit

Die alri venom hyperdrive ken je ook gewoon hier in NL bestellen maar is wel wat prijziger dan in Amerika.

Alri Venom hyperdrive is geen probleem voor te bestellen in het buitenland, het is Alri Venom Lean dreams en Alri Venom special tactics die de douane niet doorliet.

Heb vandaag een brief van de douane gekregen. Even ter bevestiging: Het gaat in het geval van Special Tactics dus om hoodia gordonii en in het geval van Lean Dreams om Melatonine.

Vandaag nog eens aan een andere winkel in België gevraagd en die kunnen het mij ook leveren.

Toch hypocriet eigenlijk.

Zou swoleV3 problemen kunnen geven?
Grtz

Ik word nu toch wel een beetje zenuwachtig met zo'n zeik douanes!

Ik ben echt blij als mijn pakketje hier thuis staat :)

Ik heb ook eens besteld by BB.com aangezien het toch wel redelijk wat scheelt met de winkels hier.

(2) BSN NO-Xplode, 1.81 Lbs., Fruit Punch Shipped From: ID
(2) BSN CellMass, 640 Grams, Arctic Berry Blast Shipped From: ID
(1) Dymatize Elite Whey, 5 Lbs, Butter Toffee Shipped From: ID
(1) Dymatize Elite Whey, 5 Lbs, Cafe Mocha Shipped From: ID
(1) Controlled Labs Green MAGnitude, 1.83 Lbs., Sour Green Apple
Shipped From: ID
(1) Optimum Serious Mass, 6 Lbs., Chocolate Shipped From: ID
(1) FREE GIFT: Bodybuilding.com Shaker Bottle, 20 oz. Shipped From: ID

Ik hoop het ergens volgende week te ontvangen

Ik denk als je een heleboel producten in 1 keer bestelt, je meer kans hebt om iets illegaal mee te smokkelen. Hoe groter de doos hoe beter volgens mij.

Ik heb ondervonden dat ik bij grote bestellingen (en ook groot kwa gewicht) nog geen 1 keer die 10 euro douane kosten moeten betalen heb.

Telkens als mijn pot Whey van 2,5 Kg erbij zat niks moeten betalen, bij 2 andere bestellingen met 3 a 4 kleine potjes gelijk JW, 10 euro aan de koerrier moeten betalen.

Heb altijd bij 1fast400.com besteld, ging altijd prima tot ze stopten met het accepteren van Paypal. Daarna geswitched naar BB.com en gaat ook prima. Mijn ervaring, bespaart een hoop geld, zelfs als je een naheffing krijgt. Moet er wel bijzeggen dat ik het heb over grotere bestelling € 200-500 euro

ja grote bestellingen zijn een stuk goedkoper. daarom probeer ik het gewoon en die 10 Euro douane kosten mogen er van mij best bij. ik moet het deze week binnen krijgen...

Terug
Naar boven