MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

ik heb met American Express betaald alleen ik heb mijn freakin' ding nog niet binnen.. ik hoop echt dat hij zo komt :p

Ik heb hem de 11e besteld. is nu 10 dagen geleden dus nog maximaal 4 dagen wachten :rolleyes:

en extra kosten op je american express? omdat je in $ betaald? of omdat internationale betaling is?

Ik heb onlangs wat besteld bij bodybuild.com met mijn creditcard.

Binnen 10 dagen had ik het in huis en had gekozen voor het normaal vervoers tarief.

In mijn geval hydroxhardcore besteld wat in Nederland 60 euro kost.
Ik was omgerekend met transport kosten rond de 35 euro kwijt.
Super dus:D

Kan het pakje ook op zaterdag geleverd worden of leveren ze dan niet in nederland? ik weet wel dat rembours niet gaat op zaterdag, maar zouden ze mijn zooi wel gewoon kunnen leveren op zaterdag?

Kan het pakje ook op zaterdag geleverd worden of leveren ze dan niet in nederland? ik weet wel dat rembours niet gaat op zaterdag, maar zouden ze mijn zooi wel gewoon kunnen leveren op zaterdag?

reken daar maar niet op het zal meestal toch gewoon op een doordeweekse dag bezorgd worden..

Nee, vandaag niks gehad, waarschijnlijk maandag dus...

wel jammer, moet morgen deadliften en had de straps graag dan gehad...

• Topic Starter Topic Starter
zonder straps gaat ook :p hopelijk komt maandag ales binnen ;)

De reactie van 1fast400 mbt mijn order waar ik nu 17 dagen op wacht is:

With international shipping option, the package can take from 8-20 days. It really just depends. So its still in the time realm for delivery.

Dus ik wacht deze week nog af en ben benieuwd wat hun dan doen.

Ik heb dus nog steeds niks binnen en ga 1fast400 daar weer over mailen as maandag. Want dan is het zo'n beetje 20 dagen geleden...

klote!

Ik heb dus nog steeds niks binnen en ga 1fast400 daar weer over mailen as maandag. Want dan is het zo'n beetje 20 dagen geleden...

klote!

hopelijk krijg je het snel, er zijn nogthans een paar mensen goed te spreken over 1fast400. Volgende keer dan misschien bb.com :D

Nee, vandaag niks gehad, waarschijnlijk maandag dus...

wel jammer, moet morgen deadliften en had de straps graag dan gehad...

Correctie, ik heb net de brievenbus gecheckt en mijn BB.com free t-shirt is wel alvast afgeleverd (die hadden ze gelijk na gezonden) waarschijnlijk komt de rest maandag! ben wel blij dat ik iig iets heb zodat ik weet dat het goed gegaan is met bestellen!:D

Heb (helaas) weer iets interessants gezien bij bb.com :

Bodybuilding.com - Advanced Fitness Manta Ray - Use A More Erect Posture! On sale now!

Voor het squatten wat aangenamer te maken.
Maar euh, ik peis dat ik beter van diene site wa weg blijf, voor het in het Vlaams te zeggen.

Ik snap wat je bedoeld, je krijgt koopgekte van die site ;) ik ken het probleem. :D

Afgelopen dinsdag 2 potjes BAM besteld. Jungle warfare bestel ik daarna want ik ga BAM gebruiken in de bulk, en daarna cutten met Jungle Warfare.

Ik snap wat je bedoeld, je krijgt koopgekte van die site ;) ik ken het probleem. :D

Afgelopen dinsdag 2 potjes BAM besteld. Jungle warfare bestel ik daarna want ik ga BAM gebruiken in de bulk, en daarna cutten met Jungle Warfare.

Idd, koopgekte dedju :D

Maar ik zou die bam toch tesamen met Jungle Warfare gebruiken hoor voor het beste resultaat. Er staat ergens een log van iemand op bb.com die het standalone gebruikt heeft maar de resultaten zijn niet zo goed als die met Jungle Warfare.

ik heb de 9e besteld. nogh nix binnen...

Idd, koopgekte dedju :D

Maar ik zou die bam toch tesamen met Jungle Warfare gebruiken hoor voor het beste resultaat. Er staat ergens een log van iemand op bb.com die het standalone gebruikt heeft maar de resultaten zijn niet zo goed als die met Jungle Warfare.

hmmm... dan toch maar wat Jungle Warfare erbij bestellen :D

deze hebben ze bij mij op de sportschool werkt echt goed, geen enkel last meer van mijn schouders.

Je moet de bar gewoon goed neerleggen. Veel mensen leggen hem veel te ver naar boven. Ik heb nooit last van m'n nek of schouders, ook niet bij 150-160 kg.

Terug
Naar boven