AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

btw mijn pakket waar ik over spreek had een waarde van $250

Grtz

Maar dakzij Mike, of weet ik wie daar bij bulknitrition.com staat er als totale waarde van mijn goods; $89,15

Thanks for the info ! Scannen is niet nodig.

Dit verklaart het dus, je bent maar belast op 57 Euro.

Klopt dus he, 21% BTW + wss 12% invoerrechten (dacht dat het 15% was, maar op voeding is het dus 12%) en die 10 Euro aanbiedingskosten.

ja idd, de andere bedrijven waar ik online bestelde gaven de echte waarde aan dus daarop werd dan ook btw en invoerrechten berekent = $$

Pff ja de douane het zijn toch wel zeikerds hoor :D

Ja, kheb juist hetzelfde gehad met actiongear.com; Beetje materiaal voort leger aangeschaft, twas lekker geprijsd op die site...ahum 120 euro extra moeten betalen.
Dat was dus de laatste keer iets anders bestellen dan supplementen he.

Ik ga mijn factuur niet inscannen maar..

Diensten

- priority service: €13,14
- Invoerrechten BTW: €6,95
- Adm. kosten: €10,00
Totaal: €30,09

Dan staat er verder vanonder op de factuur
- onkosten - EU BTW niet van toepassing: €20,09
- douane adm kosten belastbaar aan 0%: €10,00
- andere adm kosten belastbaar aan 21%: €0,00
- andere adm kosten belastbaar aan 0%: €0,00
- BTW 21%: €0,00
totaal factuur EUR 30,09

Maar dankzij Mike, of weet ik wie daar bij bulknutrition.com staat er als totale waarde van mijn goods; $89,15

Dan wordt er nog eens een statische waarde aangegeven in euro, daarop wordt een heffingsvoet van 12,8% op genomen + aan andere waarde waarvan 6% wordt genomen..

haha mss is het beter dat iemand zijn/haar factuur scanned ja:D
kheb geen scanner dermee
Grtz

Misschien kan je die van Mistah lenen???:p

Gevraagd of ze mijn factuur konden aanpassen om iets lager qua kosten te zitten, bij bb.com. Doe nze helaas niet meer na enkele keer aangeklaagd te zijn, jammer :(

12 maart mijn bb.com pakketj aangekomen in nl bij de douane... 28maart... nog nix van gezein... omega 3 en now adam.. goh wat illegaal..

12 maart mijn bb.com pakketj aangekomen in nl bij de douane... 28maart... nog nix van gezein... omega 3 en now adam.. goh wat illegaal..

Ik weet niet in Nederland wie je ervoor moet bellen, bij ons in België is dat ABX logistics. Mijn pakket met bands en powerhooks heeft ook zo lang tegen gehouden geweest. Heb hen gebeld en dezelfde week had ik het nog.
Van uwe neus maken is de boodschap.

Ik weet niet in Nederland wie je ervoor moet bellen, bij ons in België is dat ABX logistics. Mijn pakket met bands en powerhooks heeft ook zo lang tegen gehouden geweest. Heb hen gebeld en dezelfde week had ik het nog.
Van uwe neus maken is de boodschap.

+1

ga maar ff zoeken wie ik moet bellen jah... ik vind het slecht... thnx ripaf... ik kan je nogh geen karma geven... hou je tegeod van me :P

hoop dat die super charge geen flutspul is anders ben ik zwaar de lul.moet ik die bussen door verkopen.maar vertrouw wel op sanca's review.

Products
------------------------------------------------------
2 x Super Charge Nitric Oxide (700g) = $79.98
Flavor Fruit Punch
1 x Arginine Alpha Ketoglutarate 2:1 (AAKG 2:1) (200 grams) = $14.99
1 x Super Charge Nitric Oxide (700g) = $39.99
Flavor Grape
------------------------------------------------------
Sub-Total: $134.96
Rush Handling: $2.95
International Shipping: $43.99
Total: $181.90

Ik zag dat iemand aan het begin over FedEx praatte, dat de kosten die FedEx verrekende in principe voor bb.com was, kan iemand hier toelichting op geven?

Kijk hier maar eens op http://supplementmarket.com
Prijzen gaan vlot onder die van bodybuilding.com
Gaan ook internationaal,had via e-mail snel antwoord na een vraag.
iemand ervaring?

Hoe snel na de bestelling had je die aangetekende brief ontvangen? Ik heb 3 potjes Havoc besteld maar duurt nu ondertussen ook al 15 dagen sinds de shipment. Ik vrees dus dat ik er ook wel eens bij zou kunnen zijn. Kan natuurlijk ook zijn dat er wat vertraging is door de paasvakantie(hoop ik:=))

Ik heb ondertussen een 2e aangetekende brief gehad, een ander 'kenmerk' op de brief bovenaan, en ondertekend door een andere persoon. Voor de rest zelfde 'layout'.
Ik vermoed dat ze van die site een 2e doosje opgestuurd hebben :mad: :(
Heb opnieuw dezelfde aangetekende brief teruggestuurd. Heb op de 1e eigenlijk nooit antwoord gehad

Kijk hier maar eens op http://supplementmarket.com
Prijzen gaan vlot onder die van bodybuilding.com
Gaan ook internationaal,had via e-mail snel antwoord na een vraag.
iemand ervaring?

ja, een jaar of 2-3 geleden eens besteld. Toen ze nog whey verstuurde via de boot, echt ****ing cheap was dat.. Helaas doen ze dat niet meer, ik had besteld via ebay en had alles netjes 3 weken later in huis (via boot)..

heb mijn pakettje gister ontvangen van bb.com... gelukkig...

Terug
Naar boven