- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dakzij Mike, of weet ik wie daar bij bulknitrition.com staat er als totale waarde van mijn goods; $89,15
Ja, kheb juist hetzelfde gehad met actiongear.com; Beetje materiaal voort leger aangeschaft, twas lekker geprijsd op die site...ahum 120 euro extra moeten betalen.
Dat was dus de laatste keer iets anders bestellen dan supplementen he.
Ik ga mijn factuur niet inscannen maar..
Diensten
- priority service: €13,14
- Invoerrechten BTW: €6,95
- Adm. kosten: €10,00
Totaal: €30,09
Dan staat er verder vanonder op de factuur
- onkosten - EU BTW niet van toepassing: €20,09
- douane adm kosten belastbaar aan 0%: €10,00
- andere adm kosten belastbaar aan 21%: €0,00
- andere adm kosten belastbaar aan 0%: €0,00
- BTW 21%: €0,00
totaal factuur EUR 30,09
Maar dankzij Mike, of weet ik wie daar bij bulknutrition.com staat er als totale waarde van mijn goods; $89,15
Dan wordt er nog eens een statische waarde aangegeven in euro, daarop wordt een heffingsvoet van 12,8% op genomen + aan andere waarde waarvan 6% wordt genomen..
haha mss is het beter dat iemand zijn/haar factuur scanned ja
kheb geen scanner dermee
Grtz

mistah is dood 

12 maart mijn bb.com pakketj aangekomen in nl bij de douane... 28maart... nog nix van gezein... omega 3 en now adam.. goh wat illegaal..
Ik weet niet in Nederland wie je ervoor moet bellen, bij ons in België is dat ABX logistics. Mijn pakket met bands en powerhooks heeft ook zo lang tegen gehouden geweest. Heb hen gebeld en dezelfde week had ik het nog.
Van uwe neus maken is de boodschap.
Ik heb ondertussen een 2e aangetekende brief gehad, een ander 'kenmerk' op de brief bovenaan, en ondertekend door een andere persoon. Voor de rest zelfde 'layout'.
Ik vermoed dat ze van die site een 2e doosje opgestuurd hebben![]()
Heb opnieuw dezelfde aangetekende brief teruggestuurd. Heb op de 1e eigenlijk nooit antwoord gehad
Kijk hier maar eens op http://supplementmarket.com
Prijzen gaan vlot onder die van bodybuilding.com
Gaan ook internationaal,had via e-mail snel antwoord na een vraag.
iemand ervaring?
heb mijn pakettje gister ontvangen van bb.com... gelukkig...