- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mochten er nog mensen een bestelling plaatsen bij BB.com, vergeet de coupon onderaan je shoppingcart niet in te voeren, 10% korting:
show10percentoff

Mochten er nog mensen een bestelling plaatsen bij BB.com, vergeet de coupon onderaan je shoppingcart niet in te voeren, 10% korting:
show10percentoff
show10percentoff
Is er toevallig iemand die Mass Fx, Hyperdrol X2, Retain, RPM en/of Drive uit Amerika heeft gehaald waarvan ze pakketje is opengemaakt? Ik wil dit namelijk gaan bestellen, maar ik heb al een keertje problemen gehad met de douane en wil dus ff zeker weten dat het gewoon ingevoerd kan worden..
Is er toevallig iemand die Mass Fx, Hyperdrol X2, Retain, RPM en/of Drive uit Amerika heeft gehaald waarvan ze pakketje is opengemaakt? Ik wil dit namelijk gaan bestellen, maar ik heb al een keertje problemen gehad met de douane en wil dus ff zeker weten dat het gewoon ingevoerd kan worden..
Retain krijg je problemen mee zit 7keto dhea in.Verder heb ik Hyperdrol\massfx gewoon besteld en gekregen.Rpm\Drive zou al helemaal geen problemen moeten veroorzaken imo.

Heb vrijdag de onderstaande bestelling gedaan
CYTO063 CytoSport Complete Whey, 10 Lbs., Cocoa Bean $79.99 1 $79.99
ASN007 ASN Testatropinol, 6 Week Supply $39.75 1 $39.75
ISS007 ISS Research HGH Promino Plus IGF-1, 30 Day Supply, Fruit Punch $49.99
GASN016 Gaspari Nutrition Novedex XT, 60 Capsules $34.89
GASN021 Gaspari Nutrition SizeOn, 1290 Grams, Wild Berry Punch $47.99 GASN026 Gaspari Nutrition SuperPump250, 800 Grams, Blue Raspberry Ice $38.99
Subtotal: $291.60
Shipping cost: $76.99
Total: $368.59
de verw8ing is dat dit alles op 2 April de douane passeert.![]()
Succes met je bestelling, mag inderdaad goed verw8ten dat je ze de douane passeren zonder naheffing. Hoe wordt het bezorgd, Fedex, USPS?
Even nadenken en je weet dat het met Fedex is verzonden

Even nadenken en je weet dat het met Fedex is verzonden, die naheffing komt er dus zeker ook.

Retain krijg je problemen mee zit 7keto dhea in.Verder heb ik Hyperdrol\massfx gewoon besteld en gekregen.Rpm\Drive zou al helemaal geen problemen moeten veroorzaken imo.
Even nadenken en je weet dat het met Fedex is verzonden, die naheffing komt er dus zeker ook.

Maar wat voor BTW zit er nu op die supplementen 21%?