AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

jah... ruim een maand gew8.. lag al vanaf de 12e maart in NL... schandalig... maar gelukkig hebbik um binnuh... en dat witte bb.com t-shirtje zit beter dan de blauwe....

Mochten er nog mensen een bestelling plaatsen bij BB.com, vergeet de coupon onderaan je shoppingcart niet in te voeren, 10% korting :):

show10percentoff

Mochten er nog mensen een bestelling plaatsen bij BB.com, vergeet de coupon onderaan je shoppingcart niet in te voeren, 10% korting :):

show10percentoff

lol jah!! ik was ook met mn domme hassus vergeten coupon intevoeren... heb ze allemaal

Is er toevallig iemand die Mass Fx, Hyperdrol X2, Retain, RPM en/of Drive uit Amerika heeft gehaald waarvan ze pakketje is opengemaakt? Ik wil dit namelijk gaan bestellen, maar ik heb al een keertje problemen gehad met de douane en wil dus ff zeker weten dat het gewoon ingevoerd kan worden..

Mischien handig om deze codes in Startpost te zetten?

Is er toevallig iemand die Mass Fx, Hyperdrol X2, Retain, RPM en/of Drive uit Amerika heeft gehaald waarvan ze pakketje is opengemaakt? Ik wil dit namelijk gaan bestellen, maar ik heb al een keertje problemen gehad met de douane en wil dus ff zeker weten dat het gewoon ingevoerd kan worden..

RPM+Drive uit de US gehaald en NIET open gemaakt!

Retain krijg je problemen mee zit 7keto dhea in.Verder heb ik Hyperdrol\massfx gewoon besteld en gekregen.Rpm\Drive zou al helemaal geen problemen moeten veroorzaken imo.

Misschien dat ik in de toekomst wat kleiner gerut in de VS bestel.
Ik laat mijn whey gewoon komen uit NL (eiwitpoeder.nl)!

Heb vrijdag de onderstaande bestelling gedaan

CYTO063 CytoSport Complete Whey, 10 Lbs., Cocoa Bean $79.99 1 $79.99
ASN007 ASN Testatropinol, 6 Week Supply $39.75 1 $39.75
ISS007 ISS Research HGH Promino Plus IGF-1, 30 Day Supply, Fruit Punch $49.99
GASN016 Gaspari Nutrition Novedex XT, 60 Capsules $34.89
GASN021 Gaspari Nutrition SizeOn, 1290 Grams, Wild Berry Punch $47.99 GASN026 Gaspari Nutrition SuperPump250, 800 Grams, Blue Raspberry Ice $38.99
Subtotal: $291.60
Shipping cost: $76.99

Total: $368.59

de verw8ing is dat dit alles op 2 April de douane passeert. :rolleyes:

Heb vrijdag de onderstaande bestelling gedaan

CYTO063 CytoSport Complete Whey, 10 Lbs., Cocoa Bean $79.99 1 $79.99
ASN007 ASN Testatropinol, 6 Week Supply $39.75 1 $39.75
ISS007 ISS Research HGH Promino Plus IGF-1, 30 Day Supply, Fruit Punch $49.99
GASN016 Gaspari Nutrition Novedex XT, 60 Capsules $34.89
GASN021 Gaspari Nutrition SizeOn, 1290 Grams, Wild Berry Punch $47.99 GASN026 Gaspari Nutrition SuperPump250, 800 Grams, Blue Raspberry Ice $38.99
Subtotal: $291.60
Shipping cost: $76.99

Total: $368.59

de verw8ing is dat dit alles op 2 April de douane passeert. :rolleyes:

Succes met je bestelling, mag inderdaad goed verw8ten dat je ze de douane passeren zonder naheffing. Hoe wordt het bezorgd, Fedex, USPS?

Retain krijg je problemen mee zit 7keto dhea in.Verder heb ik Hyperdrol\massfx gewoon besteld en gekregen.Rpm\Drive zou al helemaal geen problemen moeten veroorzaken imo.

ik had sns reduce xt besteld, zit ook 7keto dhea in geloof ik.
pakket was opengehaald maar geen geen problemen mee gehad.

Even nadenken en je weet dat het met Fedex is verzonden, die naheffing komt er dus zeker ook.

Ja, maar die kun je gewoon naar bb.com opsturen. Want hun zeiden, EXTRA kosten zouden hun moeten betalen. En niet de klant:D

Dus ik ga dat ook lekker doen ook, duane kosten etc betaal ik natuurlijk zelf.

Maar wat voor BTW zit er nu op die supplementen 21%?

ik denk ook dat het niet gaat werken... BB.COM zou gek zijn... ik zou als bedrijf dan nix meer naar het buitenland shippen

Terug
Naar boven