AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.841
:D

Heb gevraagd voor het blauwe en het witte shirt, met als reden dat ik zo meer reclame kan maken.. :engel:
Kijken wat het brengt.. :p

haha, zo een aanbod kunnen ze natuurlijk niet afslaan :D
als ik nog eens bestel.. maw als ik terug begin te trainen en nog eens bestel, vraag ik zeker voor een extra mixer, ik ga uiteraard klagen dat er al 2 kapot gegaan zijn zonder dat ik er iets verkeerd aan deed om ze eerst met een schuldgevoel op te zadelen :')

ik heb de cookies and cream al 2keer gehad met melk maar wat een ranzig goedje

Kheb een potje creatine besteld dus hopelijk goede stuff!

Ik bestel meestal yohimbine en aanverwanten en zoal uit de USA , spotgoedkoop daar en gemakkelijk hier te brengen indien je met IPS laat verzenden .

Creatine(mono ) koop je tegenwoordig al aan +/- 10 euro de kilo hier.

Ik bestel meestal yohimbine en aanverwanten en zoal uit de USA , spotgoedkoop daar en gemakkelijk hier te brengen indien je met IPS laat verzenden .

Creatine(mono ) koop je tegenwoordig al aan +/- 10 euro de kilo hier.

Was dat niet illegaal hier nu, wat nogal eens voor problemen zorgde bij de NL douane?

Heb eergister flink wat Nitrix ingeslagen bij bb.com, dat scheelt ook enorm met wat het hier kost.

Was dat niet illegaal hier nu, wat nogal eens voor problemen zorgde bij de NL douane?

Heb eergister flink wat Nitrix ingeslagen bij bb.com, dat scheelt ook enorm met wat het hier kost.

heb zo'n 6maand geleden nog yohimbine gekocht via BB.com , 2 potjes , douane heeft het opengedaan en nooit geen probs meegehad .

mja , yohimbine is niet gevaarlijker of andere supps , je moet het gewoon met mate nemen en niet overdrijven .

Potje CGT-10 creatine is toegekomen

Ik heb net een pot No-Xplode en Nox pump besteld bij bodybuilding.com voor 80 euro incl verzenden!

Scheelt 30 euro :). Verzending is trouwens ook snel. Vorige keer had ik mn order met 2 dagen binnen. Pillen en kleine potjes poeder kun je echt veel beter in de US bestellen. Met whey enzo ben je hier weer goedkoper uit.

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Ik krijg trouwens altijd wel een nahefifng van 2-3 euro, maar die is telkens vervallen omdat het te weinig is...

Ik heb net een pot No-Xplode en Nox pump besteld bij bodybuilding.com voor 80 euro incl verzenden!

Scheelt 30 euro :). Verzending is trouwens ook snel. Vorige keer had ik mn order met 2 dagen binnen. Pillen en kleine potjes poeder kun je echt veel beter in de US bestellen. Met whey enzo ben je hier weer goedkoper uit.

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Ik krijg trouwens altijd wel een nahefifng van 2-3 euro, maar die is telkens vervallen omdat het te weinig is...

Binnen 2 dagen? Dat is echt snel! :eek:
Welke verzendmethode had je gekozen?

Heb mijn order afgelopen maandag besteld, zal wel volgende week ergens kommen denk ik.

Net bericht gekregen dat ik een week geleden besteld heb en dat mijn order elk moment kan aankomen (of reeds aangekomen is, wat niet het geval is :P). Zal morgen wel komen denk ik, omdat morgen weer post komt.
Ben benieuwd of er eventuele extra kosten bijkomen..

Hou ons op de hoogte [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag nog niks gekregen in elk geval. Of is het een standaardmail na een week dat je pakket elk moment aan kan komen?

Dus de FedEx? Die leveringswijze staat toch bekend om zijn naheffingen toch?

Alweer besteld? Ik ga deze week ook weer wat bestellen, het is verslavend.. :rolleyes:
6% naheffing op supplementen toch??

Zoals gezegd krijg ik altijd een naheffing in de bus, maar dat wordt afgerond op 'nihil' en dan betaal je alsnog niks

6% naheffing op supplementen toch??

Zoals gezegd krijg ik altijd een naheffing in de bus, maar dat wordt afgerond op 'nihil' en dan betaal je alsnog niks

Ah oke, dan maak je dus nooit echt grote bestellingen neem ik aan?

Mijn bestellingen liggen altijd rond de 100-150e.

Boven de 150usd moet je ook douaneheffing betalen geloof ik van 12%

Maar ik doe nooit echt hele grote bestellingen nee. Whey enzo haal ik altijd in Nederland

Terug
Naar boven