MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Boven de 150usd moet je ook douaneheffing betalen geloof ik van 12%

Maar ik doe nooit echt hele grote bestellingen nee. Whey enzo haal ik altijd in Nederland

Als je pech hebt wel ja, meen dat je bij IPS de kleinste kans hebt om extra heffingen te hoeven betalen.

Whey haal ik ook niet in de USA, bestel daar meer dingen zoals No Xplode etc.

Heb nog niks ontvangen na mail van maandag dat het elk moment kan aankomen.
Die tracking code wat op bb.com staat, waar kun je die trouwens invoeren? Want als ik erop klik kom ik gewoon op dezelfde pagina terecht. :o

Kheb na 5 dagen mn pakketje binnen met no-xplode en noxpump. Gratis shake beker en een energyshot zat er bij.

Ook geopend geweest door de douane! (Nog) geen naheffing gekregen, maar dat komt misschien nog...

Kheb na 5 dagen mn pakketje binnen met no-xplode en noxpump. Gratis shake beker en een energyshot zat er bij.

Ook geopend geweest door de douane! (Nog) geen naheffing gekregen, maar dat komt misschien nog...

Krijg je niet anders had je dat ervoor of bij ontvangst al gehad;):)

Nee hoor, een naheffing krijg je altijd pas een tijdje later (als je hem krijgt).
Klopt, je moet dan ook niet voor de 2-5 dagen verzending kiezen, je krijgt dan ALTIJD een naheffing.
Heb ze na vele maanden zelfs nog mogen ontvangen, k*t fedex.

Nog Belgen die vertraging hebben met hun pakje(bb.com) via USPS? Mijne is verzonden op zat. 16 jan maar is nog niet toegekomen. Normaal heb ik't altijd na 12 dagen maar nu is het blijkbaar wat langer.

Klopt, je moet dan ook niet voor de 2-5 dagen verzending kiezen, je krijgt dan ALTIJD een naheffing.
Heb ze na vele maanden zelfs nog mogen ontvangen, k*t fedex.
Klopt wel inderdaad.. Maar zoals ik al zei, de laatste 2 keer was het bedrag zo weinig dat het kwijtgescholden werd. Dus als je onder de 100 dollar besteld gewoon voor 2-5 dagen kiezen!

Lijkt me trouwens dat het niet aan fedex ligt?

Pakketje ontvangen na 2,5 week. Ziet er ongeopend uit en leuk tshirt zit erbij. :thumbs:

Heb nog niks ontvangen na mail van maandag dat het elk moment kan aankomen.
Die tracking code wat op bb.com staat, waar kun je die trouwens invoeren? Want als ik erop klik kom ik gewoon op dezelfde pagina terecht. :o

Heb dit ook, zowel met firefox als IE.
Is het misschien niet mogelijk met international postal service?
Iemand die dit weet?

Ik heb een vraagje, wil ook misschien via Amerika bestellen, maar bij BB.com zie ik verzendkosten 89 dollar ? Doe ik iets fout ofzo.. of is het zo bizar duur ?

Doet de douane moeilijk bij weightgainers ?

Met zware gewichten tikken de verzendkosten wel aan... Ik zou geen hele zakken eiwit/weightgainers bestellen als ik jou was. Kleine potjes die niet veel wegen bespaar je zeker op, maar grote potten zijn het niet meer waard vanwege de verzendkosten

Met zware gewichten tikken de verzendkosten wel aan... Ik zou geen hele zakken eiwit/weightgainers bestellen als ik jou was. Kleine potjes die niet veel wegen bespaar je zeker op, maar grote potten zijn het niet meer waard vanwege de verzendkosten

Precies. Pillen enzo zijn stukken goedkoper, zelfs met verzendkosten.
Weightgainers, eiwitten etc. is een ander verhaal, dan bespaar je niet zo veel meer.

Klopt wel inderdaad.. Maar zoals ik al zei, de laatste 2 keer was het bedrag zo weinig dat het kwijtgescholden werd. Dus als je onder de 100 dollar besteld gewoon voor 2-5 dagen kiezen!

Lijkt me trouwens dat het niet aan fedex ligt?
Naheffing binnengekregen!

Totaalbedrag bestellingen was USD 88,97
Naheffing: EUR 5,28 (6% op voedingssupplementen)

Verschuldigd: NIHIL

Hoef dus niks te betalen :)

Als je onder de 100 dollar zit gewoon kiezen voor 2-5 dagen dus!

Nog Belgen die vertraging hebben met hun pakje(bb.com) via USPS? Mijne is verzonden op zat. 16 jan maar is nog niet toegekomen. Normaal heb ik't altijd na 12 dagen maar nu is het blijkbaar wat langer.

mijne was verzonden op 20 december
nu zijn ze de inventarislijst kwijt en dreigen ze het terug naar usa te zenden

Visolie en dat soort supplementen dat is dus wel handig om in Amerika te kopen ?

Iemand die weet hoe het zit met naheffingen/belastingen als je binnen de EU besteld. Tot welk bedrag is het vrij in te voeren zonder gezeik ?

Terug
Naar boven