Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Bestellen via Texas

Heb goede ervaringen met http://www.weshipusave.com
Nederlands/Amerikaans koppel woont in Texas. Je vraagt een offerte, zij kijken of ze de spullen voor je kunnen bestellen en wat het inclusief verzending naar Nederland gaat kosten. Je kunt geld overmaken op een Nederlandse bankrekening of via Paypal. Na je betaling bestellen ze en na ontvangst in de VS sturen ze het door naar Nederland of ergens in Europa via USPS, goedkoopste verzendwijze.:)

Heb goede ervaringen met http://www.weshipusave.com
Nederlands/Amerikaans koppel woont in Texas. Je vraagt een offerte, zij kijken of ze de spullen voor je kunnen bestellen en wat het inclusief verzending naar Nederland gaat kosten. Je kunt geld overmaken op een Nederlandse bankrekening of via Paypal. Na je betaling bestellen ze en na ontvangst in de VS sturen ze het door naar Nederland of ergens in Europa via USPS, goedkoopste verzendwijze.:)

Lijkt me erg omslachtig en ook langer duren. Zie het voordeel er niet van in ten aanzien van de verzendservice die bijvoorbeeld BBcom hanteert.

Ik heb ook wel ervaring met een dergelijke proxy service...

Vooral makkelijk als je spullen moet hebben van bedrijven die normaal niet naar Nederland verzenden.

Met supplementen kan voordeel zijn dat ze het neutraal verpakken en markeren als 'gift' (en lagere waarde op de doos schrijven ;)). Dan heb je veel kleinere kans op naheffing

Onlangs besteld :

NOW GABA, 750mg/200 Vcaps

PrimaForce 1,3-Dimethylamylamine, 200 Capsules

NOW L-Tryptophan, 500mg/120 Vcaps

NOW Vitamin D-3, 1000 IU/360 Softgels

Laatst bewerkt:
mijne was verzonden op 20 december
nu zijn ze de inventarislijst kwijt en dreigen ze het terug naar usa te zenden

Bummer, had de mijne kort na mijn post nog ontvangen, duurde wat langer dan normaal maar toch een opluchting om die bel te horen 's ochtends.

21 bestellingen via usps en nog geeneen naheffing gehad (ff kloppen ;))

Iemand al ervaring met de nieuwe verzendoptie bij bb.com? USPS vervangen door DHL post, zou ergens ook tracking moeten bieden waar USPS dat niet deed.

Iemand al ervaring met de nieuwe verzendoptie bij bb.com? USPS vervangen door DHL post, zou ergens ook tracking moeten bieden waar USPS dat niet deed.

Als je geen illegale troep bestelt moet dat goed gaat. [Afbeelding niet meer beschikbaar]. Beide bedrijven bezorgen wereldwijd en hebben zichzelf wel bewezen lijkt me. Als je toch voor de illegale troep gaat kan je deze beide toch beter overslaan en gewoon een bootje doen [Afbeelding niet meer beschikbaar]. Dan is de kans iets kleiner dat je de meuk kwijtraakt en een verklaring moet schrijven:)

In het begin van het topic staat een stuk over kortingscodes op bb.com. Bestaan deze nog steeds?zo ja, waar zou ik deze kunnen vinden?

Als je op bb.com een search doet naar "coupon" vindt je ze normaal redelijk snel. Ik weet ze niet van buiten maar denk dat 1tje iets is van comeback10percent

Ik denk dat mijn vraag hier in deze thread hoort

Ik wil namelijk wat stuffs uit de US halen voor het eerst

Maar ben ik echt goekdoper uit als ik bv 5 kg whey koopt in de US of hier in Nederlands ivm verzendkosten of zeggen de kenners gewoon 5 kilo whey in Nederland kopen?

Produten die ik wil bestellen zijn eigenlijk NO exploede Nt en celmass Nt

Ik denk dat ik die wel in de US kan bestellen toch?

BTw Tips about site is welcome bodybuilding.com?

Alvast bedankt voor jullie medewerking

Wat betreft de eiwitten: niet kopen in de USA. Doordat je met eiwitten met veel kg's te maken krijgt, stijgen de verzendkosten zo erg dat het bijna niet meer voordeliger is dan hier.
Tip: Goedkope eiwitten? Haal uit Engeland (myprotein, bulkpowders etc.).

Die dingen wat je zegt zoals No Xplode en Cellmass zijn inderdaad goed te importeren en scheelt een hoop vergeleken met hier.

Wat betreft de eiwitten: niet kopen in de USA. Doordat je met eiwitten met veel kg's te maken krijgt, stijgen de verzendkosten zo erg dat het bijna niet meer voordeliger is dan hier.

Die dingen wat je zegt zoals No Xplode en Cellmass zijn inderdaad goed te importeren en scheelt een hoop vergeleken met hier.

Ok nice to know maar nog een vraag

Rekenvoorbeeld

BSN MASS STACK NT kost 129.99
Verzendkosten (mail gekregen) 29.99 (fedex )
Dus totaal ben ik grofweg 160 US dollars kwijt voor deze Stack vanuit de USA dat is grof weg 125 euris (bron gwk)

Aangezien de bedrag boven de 100 US dollars is denk ik dat er een naheffing komt maar dat reken ik niet mee

Tot mijn verbazing zie ik de mass stack staan op een Nederlandse shop voor 129.90 euris

Voordeel is maar 5 euris dan maar gewoon via de Nederlandse shop lijkt mij toch?

Somebody correct me iff i wrong pls

Alvast bedankt voor jullie reacties

Bsn is gewoon een merk met belachelijke prijzen, das algemeen bekend.

je kan de 10percentoff korting gebruiken?

Ok nice to know maar nog een vraag

Rekenvoorbeeld

BSN MASS STACK NT kost 129.99
Verzendkosten (mail gekregen) 29.99 (fedex )
Dus totaal ben ik grofweg 160 US dollars kwijt voor deze Stack vanuit de USA dat is grof weg 125 euris (bron gwk)

Aangezien de bedrag boven de 100 US dollars is denk ik dat er een naheffing komt maar dat reken ik niet mee

Tot mijn verbazing zie ik de mass stack staan op een Nederlandse shop voor 129.90 euris

Voordeel is maar 5 euris dan maar gewoon via de Nederlandse shop lijkt mij toch?

Somebody correct me iff i wrong pls

Alvast bedankt voor jullie reacties

Laatst heb ik ook nog eens een bestelling geplaatst bij Bodybuilding.com. Toen ik achteraf checkte hoeveel hetzelfde kostte bij XXL bleek dat ongeveer evenveel te zijn (verschil van nog geen €). Had ik het tijdig gezien dan had ik zeker bij XXL besteld ipv het risico te nemen om weken op mijn pakje te moeten wachten wegens douanecontrole of iets anders.

vandaag de bestelling van bodybuilding.com binnen gekregen.
Ze waren zaterdag al geweest alleen had toen de bezorger gemist, netjes na 8 dagen bezorgd.
Super service en hele (bijna te) vriendelijke mensen aan de andere kant van het water.

bestelling helemaal compleet..niks te klagen dus.

Kwam er net achter dat de usps verzend optie weg is. Verreweg de beste, ik heb nog nooit een naheffing moeten betalen. Beetje jammer dat het nu via FedEx of DHL moet. Ik had laatst op een andere site supplementen gekocht, verzonden via DHL, moest er ruim 5weken op wachten en een naheffing van 21,-

Jammer dat ze het veranderd hebben, nu ga ik kijken of andere sups sites het beter geregeld hebben.

Kwam er net achter dat de usps verzend optie weg is. Verreweg de beste, ik heb nog nooit een naheffing moeten betalen. Beetje jammer dat het nu via FedEx of DHL moet. Ik had laatst op een andere site supplementen gekocht, verzonden via DHL, moest er ruim 5weken op wachten en een naheffing van 21,-

Jammer dat ze het veranderd hebben, nu ga ik kijken of andere sups sites het beter geregeld hebben.

Was ook wat twijfelachtig maar heb mijn bestelling van +-400 euro binnen zonder naheffing.

Terug
Naar boven