Even een paar van mijn ervaringen delen:
Ik heb een keer gehad dat ik "verboden waar" in mijn pakketje had zitten: bleek dat Melatonine pillen met een dosering hoger dan 0,1mg hier verboden zijn. Mijn pakketje is 3 maanden bij de douane geweest voor ik het ontving en ik kreeg een dagvaarding. Korte brief geschreven dat ik me van geen kwaad bewust was en dat het niet erg logisch was dat ik een bestelling van +$200 ging riskeren voor 3 potjes Melatonine van ~3eu per stuk en dat ik afstand deed van de verboden producten. Hierna nooit meer iets gehoord.
Pakketje kwam van BB.com en was verstuurd via FedEx. Klantenservice van FedEx kan dan trouwens ook niks voor je betekenen, mij vertelde ze de ene keer dat het pakketje was vernietigd en de andere keer dat het in een laboratorium stond.
Verder enkel goede ervaringen gehad met BB.com + FedEx, verzending is altijd supersnel en meestal binnen 3 dagen in huis.
Ook een paar keer via de "normale" post laten verzenden, maar dat is toch wel huilen geblazen. Eerste keer duurde het ongeveer 2 weken en op het moment van typen wacht ik nog steeds op een pakketje welke op 6 januari is verzonden.
Overigens als je bij die "Live Support Chat" op BB.com vraagt of ze niet toch je pakketje kunnen tracken blijkt dit wel te kunnen! Eerst werd me verteld dat het alleen voor hun toegankelijk was, wat opzich niet zon punt is want er kon me wel verteld worden waar het pakketje was, maar nu blijkt dat je zelfs de officiële tracking-link kan krijgen! Zoals je ziet in onderstaand plaatje duurt het wel even voor DHL je pakketje komt leveren (heb 'm overigens nog steeds niet binnen!).