AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Samen met nog enkele personen, maar ik weet niet of ik me nu aan een naheffing moet verwachten of vroegen ze dit gewoon 'ter info'...

Heb eigenlijk nog nooit naheffing gehad via de "International Post" optie dus vind ik het wat vreemd dat ze me daarvoor opbellen.

Aangezien ik geen zin heb om 101 paginas door te lezen...

Is het in amerika veel goedkoper of hier in belgie en nederland ? Mijn ouders vertrekken morgen naar florida dus dit kan handig zijn om wat spul mee te brengen ... :cool: En zijn het dezelfde producten of hier ?

grtzz

Vooral de selectie van supplementen is anders (uitgebreider), over prijs durf ik niks te zeggen.

Aangezien ik geen zin heb om 101 paginas door te lezen...

Is het in amerika veel goedkoper of hier in belgie en nederland ? Mijn ouders vertrekken morgen naar florida dus dit kan handig zijn om wat spul mee te brengen ... :cool: En zijn het dezelfde producten of hier ?

grtzz

Kort antwoord: "Ja".

Even een paar van mijn ervaringen delen:

Ik heb een keer gehad dat ik "verboden waar" in mijn pakketje had zitten: bleek dat Melatonine pillen met een dosering hoger dan 0,1mg hier verboden zijn. Mijn pakketje is 3 maanden bij de douane geweest voor ik het ontving en ik kreeg een dagvaarding. Korte brief geschreven dat ik me van geen kwaad bewust was en dat het niet erg logisch was dat ik een bestelling van +$200 ging riskeren voor 3 potjes Melatonine van ~3eu per stuk en dat ik afstand deed van de verboden producten. Hierna nooit meer iets gehoord.

Pakketje kwam van BB.com en was verstuurd via FedEx. Klantenservice van FedEx kan dan trouwens ook niks voor je betekenen, mij vertelde ze de ene keer dat het pakketje was vernietigd en de andere keer dat het in een laboratorium stond.

Verder enkel goede ervaringen gehad met BB.com + FedEx, verzending is altijd supersnel en meestal binnen 3 dagen in huis.

Ook een paar keer via de "normale" post laten verzenden, maar dat is toch wel huilen geblazen. Eerste keer duurde het ongeveer 2 weken en op het moment van typen wacht ik nog steeds op een pakketje welke op 6 januari is verzonden.

Overigens als je bij die "Live Support Chat" op BB.com vraagt of ze niet toch je pakketje kunnen tracken blijkt dit wel te kunnen! Eerst werd me verteld dat het alleen voor hun toegankelijk was, wat opzich niet zon punt is want er kon me wel verteld worden waar het pakketje was, maar nu blijkt dat je zelfs de officiële tracking-link kan krijgen! Zoals je ziet in onderstaand plaatje duurt het wel even voor DHL je pakketje komt leveren (heb 'm overigens nog steeds niet binnen!).

f647M.jpg

melatonine moet je bestellen via http://www.iherb.com/

IPS kiezen als verzendingsoptie , nog nooit geen problemen gehad

Heren vraagje,

Heb op Amazon / Ebay 1,3 Dimethylamylamine / DMAA gevonden in poedervorm tegen een zeer leuke prijs. Nou vraag ik me af hoe het zit als ik dit bestel. Enige kans dat ik het niet krijg omdat het op de dopinglijst staan, met eventuele gevolgen?

Mss andere bekende bb sites waar men het ook verkoopt in poedervorm?

Thanks, Dennis

Ik ben ook van plan om een bestelling te plaatsen bij BB.com, namelijk de volgende:

NUT031 Nutrex Lipo 6 Black, 120 Black-Caps In Stock $29.99
APP011 Applied Nutriceuticals RPM, 240 Capsules In Stock $57.99
OPT230 Optimum BCAA 1000 Caps, 400 Capsules In Stock $23.99

Delivery Method: DHL Post (7-14 Days) ¢18.97

Als ik eerdere posts lees neem ik aan dat dit de beste verzendmethode is?

Laatst bewerkt:
Ik ben ook van plan om een bestelling te plaatsen bij BB.com, namelijk de volgende:

NUT031 Nutrex Lipo 6 Black, 120 Black-Caps In Stock $29.99
OPT230 Optimum BCAA 1000 Caps, 400 Capsules In Stock $23.99

Delivery Method: DHL Post (7-14 Days) ¢18.97

Als ik eerdere posts lees neem ik aan dat dit de beste verzendmethode is?

IPS gebruiken !

Weet iemand toevallig nog een kortingscode voor BB.com? Die van 10 percent off schijnt niet meer te werken helaas. En ik kan er ook geen vinden op internet die werkt.

Ik heb enkele weken geleden voor het eerst besteld bij bb.com . Echter staat mijn pakketje al ruim een week vast in Koln volgens DHL.. Is dit normaal want het had er allang moeten zijn.

Ik heb enkele weken geleden voor het eerst besteld bij bb.com . Echter staat mijn pakketje al ruim een week vast in Koln volgens DHL.. Is dit normaal want het had er allang moeten zijn.

Wat is de status?

Ik heb trouwens mijn pakketje uit mei eindelijk ontvangen eind december. 7 maanden bij de douane gelegen en na tientallen keren bellen kreeg ik te horen dat er laboratoriumonderzoek werd verricht. Ergens in februari werd ik gebeld door een medewerkster van de douane om een verklaring af te leggen. Wel grappig toen ze vertelde dat er vaker problemen waren met een bekende supplementenshop (geen namen). Krijg nu binnen 8 weken een brief krijgen de OvJ. Waarschijnlijk een seponatie.
Uiteindelijk zijn er dus twee potjes mucuna pruriens (15% l-dopa) in beslag genomen op basis van de geneesmiddelenwet. Dacht dat het wel legaal zou zijn, nadat ik zag dat tientallen Nederlandse webshops dit supplement in hun assortiment hebben. Niet dus!

Wat is de status?

Ik heb trouwens mijn pakketje uit mei eindelijk ontvangen eind december. 7 maanden bij de douane gelegen en na tientallen keren bellen kreeg ik te horen dat er laboratoriumonderzoek werd verricht. Ergens in februari werd ik gebeld door een medewerkster van de douane om een verklaring af te leggen. Wel grappig toen ze vertelde dat er vaker problemen waren met een bekende supplementenshop (geen namen). Krijg nu binnen 8 weken een brief krijgen de OvJ. Waarschijnlijk een seponatie.
Uiteindelijk zijn er dus twee potjes mucuna pruriens (15% l-dopa) in beslag genomen op basis van de geneesmiddelenwet. Dacht dat het wel legaal zou zijn, nadat ik zag dat tientallen Nederlandse webshops dit supplement in hun assortiment hebben. Niet dus!

3/8/2011 02:02 AM Köln SHIPMENT WAS PROCESSED AT EXPORT SORTING HUB

pff daar wordt je ook niet vrolijk van..

Ik heb slechts enkele BSN producten en een stretchmark creme besteld lol..

3/8/2011 02:02 AM Köln SHIPMENT WAS PROCESSED AT EXPORT SORTING HUB

pff daar wordt je ook niet vrolijk van..

Ik heb slechts enkele BSN producten en een stretchmark creme besteld lol..

Ik voel met je mee:

3/5/2011 01:58 AM Köln SHIPMENT WAS PROCESSED AT EXPORT SORTING HUB

Ik heb al contact gehad met Bodybuilding.com en zij vertelden mij dat mijn pakket dus bij de Customs Office staat, zij hebben de gegevens van de producten opgevraagd bij BB en deze zijn aangeleverd. Nu dus nog wachten totdat alles goedgekeurd wordt (waar ik wel vanuit ga).

I'll keep you updated.

Even een paar van mijn ervaringen delen:

Ik heb een keer gehad dat ik "verboden waar" in mijn pakketje had zitten: bleek dat Melatonine pillen met een dosering hoger dan 0,1mg hier verboden zijn. Mijn pakketje is 3 maanden bij de douane geweest voor ik het ontving en ik kreeg een dagvaarding. Korte brief geschreven dat ik me van geen kwaad bewust was en dat het niet erg logisch was dat ik een bestelling van +$200 ging riskeren voor 3 potjes Melatonine van ~3eu per stuk en dat ik afstand deed van de verboden producten. Hierna nooit meer iets gehoord.

Pakketje kwam van BB.com en was verstuurd via FedEx. Klantenservice van FedEx kan dan trouwens ook niks voor je betekenen, mij vertelde ze de ene keer dat het pakketje was vernietigd en de andere keer dat het in een laboratorium stond.

Verder enkel goede ervaringen gehad met BB.com + FedEx, verzending is altijd supersnel en meestal binnen 3 dagen in huis.

Ook een paar keer via de "normale" post laten verzenden, maar dat is toch wel huilen geblazen. Eerste keer duurde het ongeveer 2 weken en op het moment van typen wacht ik nog steeds op een pakketje welke op 6 januari is verzonden.

Overigens als je bij die "Live Support Chat" op BB.com vraagt of ze niet toch je pakketje kunnen tracken blijkt dit wel te kunnen! Eerst werd me verteld dat het alleen voor hun toegankelijk was, wat opzich niet zon punt is want er kon me wel verteld worden waar het pakketje was, maar nu blijkt dat je zelfs de officiële tracking-link kan krijgen! Zoals je ziet in onderstaand plaatje duurt het wel even voor DHL je pakketje komt leveren (heb 'm overigens nog steeds niet binnen!).

f647M.jpg

Heb je je pakketje inmiddels al ontvangen? En zo ja, ben je naast de overdreven lange levertijd ook nog eens genaaid met extra kosten?

Bump, ook voor Enzy en Marcussi.

Mijn pakketje ligt al sinds de 24ste in Keulen.

Nope, nog steeds in Keulen sinds 5 Maart terwijl hij op 25 Februari verzonden is.

Gisteren geprobeerd DHL te bellen, wat een bedrijf zeg. Ze blijven maar andere nummers geven en doorverbinden zonder dat iemand weet waar ik moet zijn. In totaal 8 verschillende mensen aan de telefoon gehad en de laatste maar 's laten weten hoe ik erover denk.

Daarna op Twitter maar eens gezegd wat ik van DHL vond en binnen een minuut kreeg ik een reactie dat ze zouden gaan onderzoeken wat er aan de hand is en dat mijn vraag doorgestuurd is naar de goede afdeling.

Ben benieuwd, in ieder geval laatste keer via DHL.

Terug
Naar boven