XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Ik heb 6 maart iets besteld bij bb.com, nog steeds niet binnen. Zit niks speciaals bij:
NOW110 NOW ADAM, 120 Tablets $17.99 2 $35.98
NOW648 NOW B-50, 250 Capsules $12.79 1 $12.79
UNIV083 Universal Uni-Liver, 500 Tablets $22.95 1 $22.95
NOW511 NOW Tri-Chromium, 180 Vcaps $10.99 1 $10.99
NOW395 NOW Zinc Picolinate, 50mg/120 Capsules $6.89 1 $6.89

Zo, net terug van het trainen en er lag een DHL briefje op de deurmat. Ze komen morgen weer terug aan de deur. Wel raar dat ik €18 moet overhandigen, ben namelijk ruim onder de €150 gebleven. Maar goed, eindelijk echt uitzicht op het pakketje na meer dan een maand wachten.

Ik kan trouwens iedereen aanraden om zijn gezondheidsproducten (ze hebben ook een aantal bb merken) via I-herb te bestellen. Prijzen zijn redelijk en de verzendopties fenomenaal. Flat rate DHL express voor $8 en dat betekent dus dat je gegarandeerd je pakketje binnen 5 (werk)dagen in huis hebt. Daar kan bb.com nog een puntje aan zuigen!

Ik bestel 2-maandelijks van iHerb.com en nooit naheffingen en nooit doaune controle , ik laat altijd leveren door internationale post ( ips ) .

WOrd jack3d afgepaktbij douane?

Begin maar eens bij een verkeerde bestelling, er zullen dan rap extra kosten bijkomen enz

hey beesten, is deze site betrouwbaar? http://www.orbitnutrition.com/cart/ wil paar pro hormonen bestellen uit amerika, maar wat als de douane me pakketje onderschept krijg ik dan boete of moet ik voor de rechter verschijnen???? wil geen gezeik snap je amboeee

Als het onderschept is ben je het gewoon kwijt.. In Nederland ben je ook nooit strafbaar als je iets koopt. Alleen als je het verkoopt.
Bezit is strafbaar, maar dan wordt je ook alleen bestraft voor dealerhoeveelheden, niet als je 1 zo'n potje hebt.

Als het onderschept is ben je het gewoon kwijt.. In Nederland ben je ook nooit strafbaar als je iets koopt. Alleen als je het verkoopt.
Bezit is strafbaar, maar dan wordt je ook alleen bestraft voor dealerhoeveelheden, niet als je 1 zo'n potje hebt.

dank je kerel, wou alleen super dmz en methadrol bestellen en wat whey ofzo thx

pakken ze jack3d af?

Kerel, het antwoord staat misschien vijf posts boven die van jou..

Heeft iemand al eens iets besteld met een soortgelijke ervaring bij bb.com? Bijv. een Lipo6x met yohimbe ofzo? In Nederland mogen deze niet aangeboden worden, maar krijg je dan wel een 'met yohimbe-versie' thuis gestuurd en wordt ie niet onderschept daar bij de duane?

Wordt er bij de tracking history van DHL ook aangegeven dat je de douane moet bellen of krijg je hier alleen een brief via de post over? Ik heb een pakketje namelijk laten bezorgen op het adres van mijn werk en dan zou ik daar de post moeten doorlopen of er mogelijk een brief van de douane bij zit. :o

Ik heb ook een andere pakketje, die heeft al vanaf 13 juni de status PROCESSING COMPLETED AT ORIGIN. Volgens mij is er dan iets mis gegaan als het zo lang duurt. ???

I ordered in the beginning of June and since the 8th of June it also says PROCESSING COMPLETED AT ORIGIN.
Really strange. A friend of mine ordered several times from bb.com - no problems and it always arrived within 2-3 weeks.
O_O.

@Adrenoceptor
Has there been any update on your package since the 26th of June?
Did you get your package yet?

Laatst bewerkt:
I don't understand why it is taking so long - as I have NOT ordered anything that is not allowed to be imported:

"Mag ik voedingssupplementen invoeren uit een niet-EU-land?

U mag alleen voedingssupplementen invoeren in Nederland als in deze supplementen geen verboden stoffen zijn verwerkt. Voorbeelden van verboden stoffen: stoffen die afkomstig zijn van bedreigde plant- of diersoorten."

http://www.douane.nl/veelgesteldevragen/

@Adrenoceptor

Have you received your order from bb.com yet or gotten an update on the shipment?

Hello, lol.
Ik praat een beetje Nederlands, maar niet zo goed. Ik kan wel meer begrijpen dan ik kan zeggen.

Do you have any experience with ordering from bodybuilding.com?

Terug
Naar boven