AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Jep had 44lb whey besteld :)

44lbs? Whoa, how long is gonna last? 3-4 years?

Did you have any problems ordering? How long did it take for your order to arrive?

Thanks.

44lbs? Whoa, how long is gonna last? 3-4 years?

Did you have any problems ordering? How long did it take for your order to arrive?

Thanks.

In 2007 ja :p na 4 weken ongeveer was pakket binnen. Maar ze leveren meestal gewoon goed af hoor :)

Inmiddels alle twee de pakketten binnen :) duurde wel wat langer dan verwacht maar wel binnen de tijd. DHL update de informatie best slecht, eerste pakket prima. Maar 2de stond dat hij nog ergens in Canada zat terwijl die vandaag op de deurmat lag.

Van welke Amerikaanse site bestellen jullie? bodybuilding.com/store?

Ik zou ook graag spullen bestellen van bodybuilding.com omdat alles in NL/BE zo duur is.

Hoe zit het eigenlijk met de douane? Gaan ze geen extra taksen heffen als ze mijn "pakketje" opendoen en controleren? Ben van Gent (BE-.

iemand wel eens besteld bij elitefts?

Ik zou ook graag spullen bestellen van bodybuilding.com omdat alles in NL/BE zo duur is.

Hoe zit het eigenlijk met de douane? Gaan ze geen extra taksen heffen als ze mijn "pakketje" opendoen en controleren? Ben van Gent (BE-.

Graag reply als het kan, ik wil mijn BSN stuff (cellmass, nitrix, no-xplode) bestellen! :p

Weet iemand een goeie shop zijn in amerika die lage verzendkosten heeft nu dat de dollar crasht is het nog keer tijd om te bevoorraden

Laatst bewerkt:
Je bedoelt waarschijnlijk shop.

Hoeveel besparen jullie ongeveer als jullie bij bodybuilding.com bestellen?
Ik dacht dan aan producten van Universal en Controlled labs. Die willen nog wel eens schelen in prijs.
En vanaf welke bedragen gaat douane geld schooien?

Hoeveel besparen jullie ongeveer als jullie bij bodybuilding.com bestellen?
Ik dacht dan aan producten van Universal en Controlled labs. Die willen nog wel eens schelen in prijs.
En vanaf welke bedragen gaat douane geld schooien?

onder de 150 euro blijven en laten verzonden met IPS ( international post service ) , duurt 2 a 3 weken tegen dat je het krijg . Maar beste methode voor geen probs te krijgen

Laatst bewerkt:
Mhh 2 pakketjes op 3 juli besteld bij Bodybuilding.com, laten versturen via IPS. Nog steeds niet binnen, misschien binnenkort maar eens een mailtje sturen als het niet snel komt..
Iemand enig idee welke pakjesdienst het zou moeten leveren? Of verschilt dat per keer?

het kan ook wel eens 4 weken duren horen , wat heb je besteld precies ?

het kan ook wel eens 4 weken duren horen , wat heb je besteld precies ?

Chromium Picolinate - 200mcg/100 Capsules
Water Out - 100 Vcaps
Spirulina - 180 Tablets
Super Enzymes - 90 Tablets

En dit in een ander pakketje:

Acai - 500mg/100 Vcaps
Ginger Root - 550mg/100 Capsules
Taurine - 500mg/100 Capsules
Liver Detoxifier & Regenerator - 90 Capsules

onder de 150 euro blijven en laten verzonden met IPS ( international post service ) , duurt 2 a 3 weken tegen dat je het krijg . Maar beste methode voor geen probs te krijgen

150 euro of 150 dollar? Scheelt veel in de verhouding van aankoop-verzendkosten. 150 euro = +/- 190 dollar nu.
En IPS is gewoon de goedkoopste verzendmethode?

Bij BB.com zie ik dat vooral vitaminen en visolie een pak goedkoper is.
En producten van Universal

Als ik toch bij BB.com ga bestellen, wat kan ik volgens jullie best direct mee bestellen? Ik bedoel dan specifieke producten waar veel verschil in prijs op zit tussen nederland en amerika.

Terug
Naar boven