XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Ja heb't ook gelezen :D, nuja schrikt me niet echt af want white flood had ook zo'n effect maar na een week of 2 neemt die af ;)

weet iemand trouwens waarom dat zo is, dat je dat niet met paypall kan betalen?

het product whiteflood valt onder een bepaalde product "classificatie" die geblokkeerd wordt door Paypal..., dat zei de klanten service, vind het alleen wel raar dat soort gelijke producten zoals no xplode en superpump WEL met paypal betaald kunnen worden

ik zat net even op bb.com te kijken, en zie nu ook een opmerking staan bij sommige producten. Bij Animal Stack 2 staat er ook bij:

"PAYPAL NOTICE: Due to PayPal's restrictions, the PayPal payment method can not be used for this HGH-related product. Please choose to pay by credit card or other payment option."

Wat is het max bedrag totdat je naheffing moet betalen. En hoe komen die supps bij de douane terecht?

Wil namelijk bestellen bij 1fast400 of bb.com

Tips?

als je via de snelle manier laat bezorgen zal dat ongeveer 1/3 van je totale order waarde zijn (incl verzendkosten).

als je trage doet, dat international postal service (7-14) dagen zal je 9/10 x geen naheffing of controle krijgen

Het bedrag dat je moet betalen voor naheffing hang af van gewicht, groote, inhoud van het pakket dacht ik. Als je met USPS besteldt is het 1 x 10euro voor mij, als ik met fedex bestel is dit meestal rond de €30.

Ja, die supps moeten toch zowiezo door "customs", omdat je iets invoert. De douane houdt dan steekproeven omdat ieder pakketje controlen te veel werk is denk ik:p:d

btw er zijn genoeg topics over deze shizzle gepost! search!

Grtz

Dus dan moet ik kiezen voor ips. En het bedrag wat safe is. Anders wordt ik alsnog genaaid. Spendeer ik liever me geld hier in NL dan begrijp je....

Heeft er trouwens nog iemand Hydroxycut Hardcore of een ander product dat Yohimbine bevat ontvangen na 1 aug ?

Ja USPS (6-10dagen), beter gezegt geen fedex (altijd naheffing)!

Aight, maar 10euro:D

Bij mij bij echt grote dozen nooit, bij kleine doosjes altijd al gehad.

Khoop dat ik vandaag mijn pakketje ook krijg, kan ik morgen met men nieuwe goodies beginnen.

Bij mij moet er deze week ook een leuk pakketje toekomen :evil2:

Kheb juist mijn spullen ontvangen. Ik heb €9,90 moeten betalen.

via UPS/fedex?

Via USPS. Ik heb mijn spullen verleden week dinsdag besteld, vandaag ontvangen.

Terug
Naar boven