AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

hmm..ik heb vorige week dinsdag ook besteld via IPS, das die trage manier.

hoop het vandaag of morge te krijgen.

vorige x kwam die ook na 7 dagen ...x daarvoor na 8 dagen ;)

Damn dat is wel snel, van ik is het telkens 12-14 dagen :rolleyes:

ja k lees het vaak, je moet net beetje geluk hebben dat het vervoer vlot verloopt.

Via 1fast400 had ik met USP(USPS, IPS) een wachttijd van min.10 dagen (meestal duurde het 2 weken).
Via Suprememuscle 7dagen.

Grtz

Die invoerrechten is die 10euro, bij fedex is dat meer maar die leveren uk binnen de 5dagen ofzo.
De verzendkosten bij de shop wordt berekent op het gewicht dacht ik.

Nuja, suprememuscle zet op het pakketje 75dollar waarde, terwijl ik bestel voor 200dollar:p. Bij 1fast400 was dat ook zo.

Grtz

dat doet bb.com ook...zette ook de helft van de echte waarde er op

Ja , ik spreek nu af dat ze free gift er op zetten. (voor familie)

werkt ook vanuit Australië . weet alleen niet of Shops dat willen.

meeste van eBay doen het niet;)

Nou is me nog steeds niet duidelijk wat het beste te doen om douane te omzeilen. Ik wil aardig wat supps. bestellen. Via welke site is dat het beste, daarnaast weet ik dat ik voor de trage manier moet kiezen.

Maar ik wil geen naheffing !!!!

Die 7 tot 14 dagen levertijd zijn zonder de weekends bijgerekend, staat zo ook vermeld op de site van bb.com.

Velen vergeten dit

Die 7 tot 14 dagen levertijd zijn zonder de weekends bijgerekend, staat zo ook vermeld op de site van bb.com.

Velen vergeten dit

bij mij is het altijd rond de 8 a 9 werkdagen, daarnet cissus besteld maar toch fedex genomen... mss weer geen naheffing zoals de vorige keer

bij mij is het altijd rond de 8 a 9 werkdagen, daarnet cissus besteld maar toch fedex genomen... mss weer geen naheffing zoals de vorige keer

Bij mij ook, soms langer.

Super cissus genomen ?? Werkt super goed, heb het gebruikt tegen pijnlijke polsen.

Zeker, glucosamine is ook niet slecht, maar die moet je zeker 2 maand lang nemen voor goed te werken vind ik persoonlijk.

Zeker, glucosamine is ook niet slecht, maar die moet je zeker 2 maand lang nemen voor goed te werken vind ik persoonlijk.

ik hoop het:( bij borst en rugtrainingen heb ik vijf dagen last van mijn ribben en linker schouder kan ik ook ni voluit gaan... na een tijdje gebruik zal ik wel een review maken

Woont er hier iemand in a'werpen? dan kunnen we samen bestellen :cool:

ziezo vanmorgen geleverd, ripaf hoeveel caps gebruikte jij per dag en is het belangrijk dat je het zeker neemt voor het eten

Terug
Naar boven