XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

en nog wat extra moeten betalen ?

ik moet nooit bij levering van fedex betalen, meestal krijg ik wel een naheffing binnen de maand. maar de laatste keer was het ook maar 1 potje vit c en dan kreeg ik geen, mss nu weer geluk aangezien het weer iets kleins is

ik moet nooit bij levering van fedex betalen, meestal krijg ik wel een naheffing binnen de maand. maar de laatste keer was het ook maar 1 potje vit c en dan kreeg ik geen, mss nu weer geluk aangezien het weer iets kleins is

heb je toen voor 1potje vitamine c in amerika besteld???

Moest helaas laatst ook bij bb.com invoerrechten betalen. Kreeg bijna 4 weken na dato een naheffing via Fedex.

Wel balen, was iets van 17,- voor 1x NOxplode en 1x Cell Mass.

ik heb voor de verandering ook wat kleine dingetjes besteld via fedex , grote dingen doe ik wel altijd via IPS.

totaal 100e via fedex incl verzendkosten., maar op de doos zetten ze totaal van 50dllr ofzo . dus ben beniewd of ik enige naheffing krijg (bij kleinere orders heb je kleinere kans op heffing)

116 dollar = 86 euro. Plus nu die extra 17,- = 103,- euro.

Dat is net aan goedkoper dan het in NL aanschaffen ja.

Schandalig eigenlijk die enorme prijsverschillen zeg.

dus als ik het goed begrijp heb je 103euro betaald voor 1x noxplode en 1x cellmass

bij bodyenfitshop.nl betaal je 99euro voor 1x noxplode en 1x cellmass ben je toch 4euro goedkoper in nederland:D

Laatst bewerkt:
Moest helaas laatst ook bij bb.com invoerrechten betalen. Kreeg bijna 4 weken na dato een naheffing via Fedex.

Wel balen, was iets van 17,- voor 1x NOxplode en 1x Cell Mass.

Je had voor zo een bestelling wel beter IPS gekozen dan had je wsl geen naheffing gehad :rolleyes:

dus als ik het goed begrijp heb je 103euro betaald voor 1x noxplode en 1x cellmass

bij bodyenfitshop.nl betaal je 99euro voor 1x noxplode en 1x cellmass ben je toch 4euro goedkoper in nederland:D

Zie 't ja. :D

Maar toch, het verschil van gemiddeld 50,- in EU en 25,- in de VS is achterlijk!

Je had voor zo een bestelling wel beter IPS gekozen dan had je wsl geen naheffing gehad :rolleyes:

IPS? 14 dagen delivery?

Jep, nooit naheffing bij international postal service. Wel af en toe eens 10 euro douane kosten.

Ik moet altijd 9,90 betalen aan de kerel die het pakketje aflevert, altijd.
Maar maakt nieveel uit, het blijft goedkoper in de US.

gvd, kzal meer moeten bestellen:p

dit is best crisis.
ik wil producten bestellen via bodybuilding.com, maja daar meot je een credit card voor hebben. alleen heb ik -volgens mijn bank en zo- niet genoeg inkomen. (ik ben nog student)
daardoor kan ik er geen 1 aanvragen

iemand een idee hoe ik het anders kan bestellen?
het gaat hier om 3 producten

Hey thanks!

Terug
Naar boven