MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Paypal?

Anders CC van je pa lenen?

even goed lezen.....

Origineel gepost door MacB Bekijk Post
wat loopt je hele tijd moeilijk te doen .

1. je bent 22 (neem ik aan)...creditcard is vaak kostenloos bij je huidige bank, en anders 2e per maand ofzo...neem er gewoon 1, zal je vaker nodig hebben.
2. je kan ook gewoon via paypal betalen.
3. je kan OOK nog gewoon via je bank overschrijving(naar buitenland) betalen

Na ene PM te krjigen over Punt 3 hierboven.

OM dus op bb.com te bestellen via bank overschrijven moet je de betaal optie
"Check Or Money Order By Mail "

vervolgens moet je ff customer service emailen, met simpele vraag.
Dear Sir/Madam,

Could you please send me bb.com's banking details so i can transfer the money for my order?

Regards,

Henkieblabla

dan krijg je binnen halfuur, alle gegevens, invulle bij je bank, of bij internet bankieren. en klaar .

ECHTER duurde het bij mij wel 7 dagen, voordat zij het ontvangen hadden!.

Overschrijven niet doen :finger:
wrm ni?
a) extra kosten lopen al snel op (7euro dachtek)
b) de overschrijving duurt zoals je in de PM kan lezen idd erg lang

Wat zijn dan wel goede opties?
visa, american express, .. => je zal wel deze moeten inscannen + de eigenaar van de kaart zijn ID
nog een goede optie als je in nederland woont => paypal
wrm niet als belg? indien je geen paypal account hebt dan zal je deze ook enkel kunnen aanmaken en er geld opzetten met visa of american express dus kan je het beter rechtstreeks doen!

go bb.com :banana:

Vandaag zonder problemen ontvangen :devil: :

MassFX + hyperdrol
Alri Pro anabol
11 Oxo + 6 Oxo
Thermoloid
Higher Power micronized glutamine

Gaat leuk worden:brew:

ga je er een stack van maken..zou opzicht goed kunnen.:D

Sure thing. Ik dacht eraan MassFX, hyperdrol en 11-oxo tesamen te nemen voor een paar weekjes en daarna te eindigen met alri-pro-anabol en 6-oxo tesamen.

Die 11-oxo versterkt de werking van MassFX weet ik van een AX rep.

Zoek enkel nog wat meer info over die pro-anabol, sinds er ook op het label staat niet langer dan 8 weken te gebruiken durf ik die er zo maar niet bij te zwieren.

Ik weet dat die pro-anabol geen massa maker is zoals MassFX, maar we zien wel.

ja maar ik bedoel om te importeren zegmaar, met prohormonen bedoelde ik eigenlijk of het illegaal is

Nope, voor zover ik weet geven deze supplementen geen problemen.

Maar prohormonen zijn het nu ook weer niet hoor.

jaa foutje, het staat er vaak niet echt bij vermeld dat het prohormonen zijn(in de shops)

**** man , zit nu al 14 dagen te wachten op mn pakketje van bb.com :( hopelijk morgen!
vandaag was dag 14 INCL. weekenden...schijnt dat je die niet mee mag tellen ofzo

**** man , zit nu al 14 dagen te wachten op mn pakketje van bb.com :( hopelijk morgen!
vandaag was dag 14 INCL. weekenden...schijnt dat je die niet mee mag tellen ofzo

ik heb op mijn pakketje 20 dagen moeten wachten (was wel opengemaakt door de douane maar heb het toch gekregen)

bart

Higher Power BCAA 1000, 200 Capsules
Higher Power Glutamine 1800, 125 Capsules
Higher Power CE3, 240 Capsules
Pro Tan No Limits Bronze Bronze, 9.5 Fl. Oz.
Higher Power Micronized Creatine, 500 Grams
BSN NO-Xplode, 1.81 Lbs., Orange
Combo: Controlled Labs Green Bulge/White Blood Combo
Syntrax Swole V.3, 830 Grams, Sweet Tart Punch

Wil je me helpen met mn stack?
klik dan effe hier en bekijk het eens! thx

ready to rock the gym
:banana:

ik zou die glutamine skippen....

maar kleine update over mijn 2 pakketjes.

1e pakket waar ik TE lang op moest wachten, 16 dagen is van de week aangekomen, niet opengemaakt door douna oid. , WEL mn leviathan erin (met yohimbine, dus eigenlijk verboden dacht ik ).

2e. pakketje kwam via Fedex binnen 4 dagen, geen naheffing oid gehad, was ook maar voor 100dllr dan. en heb begrepen dat in NL ik geen LATERE naheffing meer krijg, alleen direct aan de deur betalen OF geen naheffing (in NL )

dus ik zit weer aan de leviathan yay :D

1e pakket waar ik TE lang op moest wachten, 16 dagen is van de week aangekomen, niet opengemaakt door douna oid. , WEL mn leviathan erin (met yohimbine, dus eigenlijk verboden dacht ik ).

2e. pakketje kwam via Fedex binnen 4 dagen, geen naheffing oid gehad, was ook maar voor 100dllr dan. en heb begrepen dat in NL ik geen LATERE naheffing meer krijg, alleen direct aan de deur betalen OF geen naheffing (in NL )

ik betwijfel sterk dat je in ned nadien geen naheffing krijgt... hier in belgie wel. ach ik begrijp het, waarom ze in ned direct naheffing vragen... bang dat ze hun geld ni meer zullen krijgen mss;):p

ook niet gwn voor het slapen gaan? :D

Laatst bewerkt:
???

Glutamine zal je geen 5 Kg pure massa geven of je squat met 10 Kg verhogen maar de voordelen op lange termijn kwa herstel en voor het immuunsysteem zijn toch erg belangrijk.

dachtek ook :cool:
kan je me ook helpen met de rest van mn stack ripaf? thx!

Terug
Naar boven