- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Origineel gepost door MacB Bekijk Post
wat loopt je hele tijd moeilijk te doen .
1. je bent 22 (neem ik aan)...creditcard is vaak kostenloos bij je huidige bank, en anders 2e per maand ofzo...neem er gewoon 1, zal je vaker nodig hebben.
2. je kan ook gewoon via paypal betalen.
3. je kan OOK nog gewoon via je bank overschrijving(naar buitenland) betalen
Na ene PM te krjigen over Punt 3 hierboven.
OM dus op bb.com te bestellen via bank overschrijven moet je de betaal optie
"Check Or Money Order By Mail "
vervolgens moet je ff customer service emailen, met simpele vraag.
Dear Sir/Madam,
Could you please send me bb.com's banking details so i can transfer the money for my order?
Regards,
Henkieblabla
dan krijg je binnen halfuur, alle gegevens, invulle bij je bank, of bij internet bankieren. en klaar .
ECHTER duurde het bij mij wel 7 dagen, voordat zij het ontvangen hadden!.

Vandaag zonder problemen ontvangen:
MassFX + hyperdrol
Alri Pro anabol
11 Oxo + 6 Oxo
Thermoloid
Higher Power micronized glutamine
Gaat leuk worden![]()

MassFX + hyperdrol
Alri Pro anabol
11 Oxo + 6 Oxo
Thermoloid
Gaat leuk worden![]()

ga je er een stack van maken..zou opzicht goed kunnen.![]()
MassFX + hyperdrol
Alri Pro anabol
11 Oxo + 6 Oxo
Thermoloid
Gaat leuk worden![]()
**** man , zit nu al 14 dagen te wachten op mn pakketje van bb.comhopelijk morgen!
vandaag was dag 14 INCL. weekenden...schijnt dat je die niet mee mag tellen ofzo

ik betwijfel sterk dat je in ned nadien geen naheffing krijgt... hier in belgie wel. ach ik begrijp het, waarom ze in ned direct naheffing vragen... bang dat ze hun geld ni meer zullen krijgen mssik zou die glutamine skippen....
maar kleine update over mijn 2 pakketjes.
1e pakket waar ik TE lang op moest wachten, 16 dagen is van de week aangekomen, niet opengemaakt door douna oid. , WEL mn leviathan erin (met yohimbine, dus eigenlijk verboden dacht ik ).
2e. pakketje kwam via Fedex binnen 4 dagen, geen naheffing oid gehad, was ook maar voor 100dllr dan. en heb begrepen dat in NL ik geen LATERE naheffing meer krijg, alleen direct aan de deur betalen OF geen naheffing (in NL )
dus ik zit weer aan de leviathan yay![]()

ik zou die glutamine skippen....
maar kleine update over mijn 2 pakketjes.
1e pakket waar ik TE lang op moest wachten, 16 dagen is van de week aangekomen, niet opengemaakt door douna oid. , WEL mn leviathan erin (met yohimbine, dus eigenlijk verboden dacht ik ).
2e. pakketje kwam via Fedex binnen 4 dagen, geen naheffing oid gehad, was ook maar voor 100dllr dan. en heb begrepen dat in NL ik geen LATERE naheffing meer krijg, alleen direct aan de deur betalen OF geen naheffing (in NL )
dus ik zit weer aan de leviathan yay![]()

Glutamine zal je geen 5 Kg pure massa geven of je squat met 10 Kg verhogen maar de voordelen op lange termijn kwa herstel en voor het immuunsysteem zijn toch erg belangrijk.