MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Higher Power BCAA 1000, 200 Capsules
Higher Power Glutamine 1800, 125 Capsules
Higher Power CE3, 240 Capsules
Pro Tan No Limits Bronze Bronze, 9.5 Fl. Oz.
Higher Power Micronized Creatine, 500 Grams
BSN NO-Xplode, 1.81 Lbs., Orange
Combo: Controlled Labs Green Bulge/White Blood Combo
Syntrax Swole V.3, 830 Grams, Sweet Tart Punch

Wil je me helpen met mn stack?
klik dan effe hier en bekijk het eens! thx

ready to rock the gym
:banana:

laat die syntrax swole maar achter wegen, heb het product niet geprobeerd maar ik weiger van een bedrijf te kopen dat mensen van forums gerechtelijk vervolgd omdat die mensen hun mening ongezouten op forums hebben geuit over hun producten.

rest van je stack ziet er degelijk uit, ik zie alleen geen protein of multi?

veel succes alleszins

bart

Vandaag zonder problemen ontvangen :devil: :

MassFX + hyperdrol
Alri Pro anabol
11 Oxo + 6 Oxo
Thermoloid
Higher Power micronized glutamine

Gaat leuk worden:brew:

Ik had mijn stack van ALRI producten ook zonder probs gekregen. Een maand later kwam er een acceptgiro binnen om even tax + voorschotkosten van fedex te betalen. Dus geen fedex voor mij meer :mad:

Ik versta niet waarom mensen nog steeds Fedex nemen. ???

Staat in dit topic al 50x vermeld van International postal service te nemen.

Veder, succes met de stack Markie. Het gaat leuk worden :D

Ik ga één dezer dagen ook bestellen op bb.com, heb al contact opgenomen met bb.com als het mogelijk is om te betalen via overschrijving. Het is dus mogelijk (MacB liegt dus niet ;)), ondertussen heb ik hun rekening nummer en zo gekregen.

Dit rekening nummer is echter niet in IBAN/BIC vorm. Ik heb geen idee hoe ik kan overschrijven naar zulk rekening nummer. Als jullie het niet weten dan ga ik maandag wel eens langs bij de bank. MacB hoe heb jij het gedaan?

Zo zien hun bankdetails er uit:

A staat voor een letter, x voor een cijfer.

Bank Name - U.S. Bank
Routing # - (AA)xxxxxxxxx
Account: - xxxx xxxx xxxx
USB Swift - AAAAAAxxAAA

Ik ga één dezer dagen ook bestellen op bb.com, heb al contact opgenomen met bb.com als het mogelijk is om te betalen via overschrijving. Het is dus mogelijk (MacB liegt dus niet ;)), ondertussen heb ik hun rekening nummer en zo gekregen.

Dit rekening nummer is echter niet in IBAN/BIC vorm. Ik heb geen idee hoe ik kan overschrijven naar zulk rekening nummer. Als jullie het niet weten dan ga ik maandag wel eens langs bij de bank. MacB hoe heb jij het gedaan?

Bank Name - U.S. Bank
USB Swift - AAAAAAxxAAA

Herlees mijn post kerel.. dit gaat je extra kosten geven en je gaat volgens mij een week of mss wel twee langer mogen wachten want die overschrijving gebeurd niet snel! En ow ja, ben je het toch van plan, ga da langs bij je "hoofd"bank (de bank waar je je ingeschreven hebt, dus als je bij KBC bent, niet in eender welk KBC kantoor binnenstappen maar het KBC kantoor binnenstappen waar je begonnen bent), in een andere bank dan je hoofdbank kan je het niet regelen.. alle ja je kan het wel regelen maar dat sturen zij het weer op naar je "hoofdbank" en dat neemt dan weeral meer tijd in beslag

good luck with it, and keep on posting (kwestie dat ik mss hier toch iets fout zeg maar ik heb mij toen geinformeerd en dit herinner ik er mij toch nog van..)

De rest v.d. producten heb ik nog niet gebruikt. Enkel die BCAA's vind in overbodig, die ON Whey bevat ze toch reeds allemaal.

feit! maar ik ga dit nemen ipv nog een shake, alle ik dacht zo aan bvb ipv voor en na training shake, voor training BCAA en na training shake..

laat die syntrax swole maar achter wegen, heb het product niet geprobeerd maar ik weiger van een bedrijf te kopen dat mensen van forums gerechtelijk vervolgd omdat die mensen hun mening ongezouten op forums hebben geuit over hun producten.

rest van je stack ziet er degelijk uit, ik zie alleen geen protein of multi?

veel succes alleszins

bart

klik even op de link in mijn vorige post dan zie je de rest

LOL heb er familie wonen,dus als ik iets nodig heb kunnen ze het voor me meenemen.:D

Al was het laatste waar ik om vroeg (@23jr terug) de nightrider auto op afstandbediening!!!
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Alleen de turboboost werkte niet echt.:roflol:

Bank Name - U.S. Bank
USB Swift - AAAAAAxxAAA

ik kan dat gewoon invoeren in het scherm bij internet bankieren....sommige "termen" hebben wel andere naam trouwens, moet je ff opzoeken hoe het in NL heet.

klik even op de link in mijn vorige post dan zie je de rest

ok gebaseerd op je beschikbare supplementen

on whey (zeker shake smorgens en na training), rest zie je voor aanvulling op voeding
5gr creatine monohydraat 's morgens ( ik zou het oplossen in druivensap, tenzij je streng aan het cutten bent dan zou ik water verkiezen)
multi (afhankelijk van merk moet je zelf kiezen wanneer je ze neemt)

45 min voor training: green bulge+ no-xplode
15 min voor training: beginnen drinken aan je BCAA's en die blijven doordrinken tijdesn training, zodaning dat je ongeveer alles op hebt tegen einde van training

direct na training: 5 gr monoydraat (idem als smorgens)
20 min later on whey shake+ pwo maaltijd

voor slapen gaan: white blood

dit niet langer doen dan 8 weken max vermits je inname van creatine hoger is dan 5gr (ongeveer 15gr/dag op deze manier) en je dus iets meer vraagt van je lichaam.

heb iets gelijkaardigs eens gedaan voor een bulk en had zeer mooie resultaten. Vergeet niet zeer veel water te drinken, te eten als een beest en serieus hard te trainen. Voldoende rust is ook noodzakelijk.

bart

Ik heb gister een bestelling gedaan, en heb per ongeluk fedex genomen, beetje balen. Maar ik heb BB.com gemailed over de kosten die ze me kunnen berekenen (de na heffing), en volgens hun zijn ze niet toegestaan nog meer te berekenen.

Hoeveel bedraagd deze naheffing eigenlijk?

ik heb een aantal pagina's bekeken in dit forum, maar ben nog niet echt veel duidelijker waaorm het precies veel slechter is dan de ander.

dus naja ik zie wel.

Ik heb gister een bestelling gedaan, en heb per ongeluk fedex genomen, beetje balen. Maar ik heb BB.com gemailed over de kosten die ze me kunnen berekenen (de na heffing), en volgens hun zijn ze niet toegestaan nog meer te berekenen.

Hoeveel bedraagd deze naheffing eigenlijk?

ik heb een aantal pagina's bekeken in dit forum, maar ben nog niet echt veel duidelijker waaorm het precies veel slechter is dan de ander.

dus naja ik zie wel.

fedex wordt gecontroleerd, de naheffing wordt berekend op gewicht en op de het totale bedrag (denk ik) dus invoerskosten, douane kosten en btw

fedex wordt gecontroleerd, de naheffing wordt berekend op gewicht en op de het totale bedrag (denk ik) dus invoerskosten, douane kosten en btw
oh dat is best zuur dan ja.
het gewicht is niet zo hoog, waarschijnlijk 5kg (whey, anabolic window en noexplode)
dus inkoop :136 euries
btw er nog eens bij, lekker zuur.
ook nog douane kosten.

naja ik zie wel. anders stuur ik de rekening ((-19% die betaal ik zelf ;) is gewoon btw, logisch)) naar BB.com.

when we ship with FedEx, we are the only ones who can be billed for their shipping of our products. If there is an adjustment to be made to the cost of shipping something, we would get charged.

en:
doubt, however, that FedEx does the billing in such a way. Normally, customs authorities bill directly and do not allow FedEx to ship until duties are paid.

dus naja ik probeer wel wat en zo.
hopen dat het niet te hoog oploopt.

maar bedankt voor de info!

oh dat is best zuur dan ja.
het gewicht is niet zo hoog, waarschijnlijk 5kg (whey, anabolic window en noexplode)
dus inkoop :136 euries
btw er nog eens bij, lekker zuur.
ook nog douane kosten.

naja ik zie wel. anders stuur ik de rekening ((-19% die betaal ik zelf ;) is gewoon btw, logisch)) naar BB.com.

en:

dus naja ik probeer wel wat en zo.
hopen dat het niet te hoog oploopt.

maar bedankt voor de info!

hou ons op de hoogte! :D

Terug
Naar boven