MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

ok gebaseerd op je beschikbare supplementen

on whey (zeker shake smorgens en na training), rest zie je voor aanvulling op voeding
5gr creatine monohydraat 's morgens ( ik zou het oplossen in druivensap, tenzij je streng aan het cutten bent dan zou ik water verkiezen)
multi (afhankelijk van merk moet je zelf kiezen wanneer je ze neemt)

45 min voor training: green bulge+ no-xplode
15 min voor training: beginnen drinken aan je BCAA's en die blijven doordrinken tijdesn training, zodaning dat je ongeveer alles op hebt tegen einde van training

direct na training: 5 gr monoydraat (idem als smorgens)
20 min later on whey shake+ pwo maaltijd

voor slapen gaan: white blood

dit niet langer doen dan 8 weken max vermits je inname van creatine hoger is dan 5gr (ongeveer 15gr/dag op deze manier) en je dus iets meer vraagt van je lichaam.

heb iets gelijkaardigs eens gedaan voor een bulk en had zeer mooie resultaten. Vergeet niet zeer veel water te drinken, te eten als een beest en serieus hard te trainen. Voldoende rust is ook noodzakelijk.

bart

voor het slapen white blood? is dat geen post/after-workout supp?

ik hoor er wel meer mensen over, die WB nemen voor het slapen, schijnt dat je beter hersteld oid, doordat je voedingsstoffen beter bij je spieren kunnen?? schijnt dat je veel vast slaapt...als ik bb.com mag geloven

ik hoor er wel meer mensen over, die WB nemen voor het slapen, schijnt dat je beter hersteld oid, doordat je voedingsstoffen beter bij je spieren kunnen?? schijnt dat je veel vast slaapt...als ik bb.com mag geloven

deze effecten zijn idd gemerkt bij mensen die het pre-bed gebruiken. Ikzelf heb het gedaan en het klopte voor mij. Daarnaast mag je ook beetje extra massa verwachten (veel mensen die het pre-bed gebruiken zeggen dat ze er toch 1.5 kg van bijkomen, ik weet het niets spectaculair maar voor mij was het een mooie aanvulling)

en je hebt al een no-prodcut pre-workout dus kan je zo combineren.

ps: dit is zeker geen post-workout product maar ofwel pre-workout of pre-bed

bart

deze effecten zijn idd gemerkt bij mensen die het pre-bed gebruiken. Ikzelf heb het gedaan en het klopte voor mij. Daarnaast mag je ook beetje extra massa verwachten (veel mensen die het pre-bed gebruiken zeggen dat ze er toch 1.5 kg van bijkomen, ik weet het niets spectaculair maar voor mij was het een mooie aanvulling)

en je hebt al een no-prodcut pre-workout dus kan je zo combineren.

ps: dit is zeker geen post-workout product maar ofwel pre-workout of pre-bed

bart

Directions: Take 3 capsules 30-45 minutes prior to your workout. If you weigh in excess of 225 pounds increase your dosage to 4 capsules.

Idd, je hebt gelijk ;)
En die no-xplode wou ik nu eigenlijk nog niet nemen.. wat is dan het beste voor de white flood? voor slapen of voor training? en de green bulge?

Laatst bewerkt:

op bb.com staat enkel

"White Blood also has an amazing effect on erectile tissue as an added bonus. " :roflol:

Directions: Take 3 capsules 30-45 minutes prior to your workout. If you weigh in excess of 225 pounds increase your dosage to 4 capsules.

Idd, je hebt gelijk ;)
En die no-xplode wou ik nu eigenlijk nog niet nemen.. wat is dan het beste voor de white flood? voor slapen of voor training? en de green bulge?

gewoon no-xplode dan in mijn post vervangen doo white flood. Green bulge staat al in mijn vorige post waar ik het zou nemen.

Vergeet niet voldoende te drinken.

veel succes

bart

gewoon no-xplode dan in mijn post vervangen doo white flood. Green bulge staat al in mijn vorige post waar ik het zou nemen.

Vergeet niet voldoende te drinken.

veel succes

bart

thx bro, ik ga dan de white flood voor de training nemen en glutamine voor slapen gaan.. = goed plan?

thx bro, ik ga dan de white flood voor de training nemen en glutamine voor slapen gaan.. = goed plan?

ik zou uberhaupt geen glutamine kopen..ik heb het zelf ook overwogen, maar na heel wat onderzoek ben ik toch voor potje BCAA's gegaan, want lees overal dat glutamine al genoeg binnen te krijgen is in voedsel en het extre te nemen in supplemten nog nooit is bewezen te werken/helpen. Bcaa';s daar in tegen wel

ik zou uberhaupt geen glutamine kopen..ik heb het zelf ook overwogen, maar na heel wat onderzoek ben ik toch voor potje BCAA's gegaan, want lees overal dat glutamine al genoeg binnen te krijgen is in voedsel en het extre te nemen in supplemten nog nooit is bewezen te werken/helpen. Bcaa';s daar in tegen wel

klopt, hoge doseringen kunnen wel helpen bij versterken immuunsysteem maar op spiergroei of spierherstel is er weinig echt bewijs (toch wat ik van af weet) dat het werkt. Ik persoonlijk gebruik extra glutaminen enkel in een cut vermits ik lager ga in alle andere voedingsstoffen en dus meer vatbaar ben voor ziektes.

Vermits steven G on whey gebruiikt en er per schep daar al 4gr glutaminen in zit zou het normaal genoeg moeten zijn. Als je extra wil innenmen (dit doe ik dus soms tijdens een cut) dan raad ik aan voor training 5gr en na training 5gr.

grtz

bart

3 weken is wel ergggg lang wachten :P

op 2 weken was het in belgie :p het heeft dan nog een week geduurt eer ik tyd had om er by Mike om te gaan :p:o

klopt, hoge doseringen kunnen wel helpen bij versterken immuunsysteem maar op spiergroei of spierherstel is er weinig echt bewijs (toch wat ik van af weet) dat het werkt. Ik persoonlijk gebruik extra glutaminen enkel in een cut vermits ik lager ga in alle andere voedingsstoffen en dus meer vatbaar ben voor ziektes.

Vermits steven G on whey gebruiikt en er per schep daar al 4gr glutaminen in zit zou het normaal genoeg moeten zijn. Als je extra wil innenmen (dit doe ik dus soms tijdens een cut) dan raad ik aan voor training 5gr en na training 5gr.

grtz

bart

Ok.. spijtig genoeg zijn de glutamines al besteld.. Ik zal wel zien wat ik ermee doe dan :rolleyes: bedankt voor de hulp ;)

Ik ga één dezer dagen ook bestellen op bb.com, heb al contact opgenomen met bb.com als het mogelijk is om te betalen via overschrijving. Het is dus mogelijk (MacB liegt dus niet ;)), ondertussen heb ik hun rekening nummer en zo gekregen.

Dit rekening nummer is echter niet in IBAN/BIC vorm. Ik heb geen idee hoe ik kan overschrijven naar zulk rekening nummer. Als jullie het niet weten dan ga ik maandag wel eens langs bij de bank. MacB hoe heb jij het gedaan?

Zo zien hun bankdetails er uit:

A staat voor een letter, x voor een cijfer.

Bank Name - U.S. Bank
Routing # - (AA)xxxxxxxxx
Account: - xxxx xxxx xxxx
USB Swift - AAAAAAxxAAA

good luck with it, and keep on posting

Kwestie van jullie op de hoogte te houden. Ben vandaag naar de bank (dexia) geweest. Dit moet ik betalen voor een overschrijving te doen naar de VS:

[[(0,1% x Over te schrijven bedrag) (mininum van € 8)] + € 6,25] + 21% BTW

Voor mij komt dat dus uit op 17,24 euro. Wij bestellen waarschijnlijk met 3 tegelijker tijd dus dat word dan 5,75 per persoon. Op hetgeen wat ik alleen al bestel maak ik zoiezo meer dan 100 euro winst t.o.v. dat ik het hier in België/Nederland zou bestellen. Dus € 5,75 vind ik de kop niet af.

Ik ga by the way voor: NO-Xplode, Creatine monohydr., SizeOn en Superpump 250. No-Xplode en creatine mono ga ik binnekort doen, SizeOn en Superpump250 is voor voorjaar 2008.

Kwestie van jullie op de hoogte te houden. Ben vandaag naar de bank (dexia) geweest. Dit moet ik betalen voor een overschrijving te doen naar de VS:

Voor mij komt dat dus uit op 17,24 euro. Wij bestellen waarschijnlijk met 3 tegelijker tijd dus dat word dan 5,75 per persoon. Op hetgeen wat ik alleen al bestel maak ik zoiezo meer dan 100 euro winst t.o.v. dat ik het hier in België/Nederland zou bestellen. Dus € 5,75 vind ik de kop niet af.

Ik ga by the way voor: NO-Xplode, Creatine monohydr., SizeOn en Superpump 250. No-Xplode en creatine mono ga ik binnekort doen, SizeOn en Superpump250 is voor voorjaar 2008.

Creditkaart (visa/american express) betaal je nix of max euro of twee meer dan de exchange rates..

vergeet coupons niet en bespaar geld !!!!

grtz

bart

even offtopic vraagje, mijn credit kaart loopt ten einde deze maand stuurt de bank een nieuwe of moet je er zelf om?

Terug
Naar boven