XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

ik heb 20/9 bestelling gedaan bij bb.com, en heb op vr 28/9 een mail gekregen "Bodybuilding.com Order Delivered"

der staat in "order will be delivered any day..??" maar ondertussen is het al enkele dagen verder.

wil dit zeggen dat mijjn pakje op de douane ligt?

je hoeft je geen zorgen te maken. dit sturen ze altijd na een week. omdat de levertijd 7-14 dagen zeggen op de 7e dag dat hij elke dag binnen kan komen meer niet. ;)

Toen ik gisteren mijn supplementen te goeie bekeek zag ik dat energized xpand geleverd was in plaats van de gewone xpand die ik besteld had. Ik een mailtje gestuurd naar bodybuilding.com. Vandaag reactie gekregen dat ze de gewone versie van xpand achterna gaan sturen en ik mag de energized xpand ook houden.

WAT EEN SERVICE!!! :thumbs:

Wow, dan hoop ik dat ik ook iets "mis" krijg, ;)

Hoe lang heb je eigenlijk moeten wachten op bestelling?

Greetz

Toen ik gisteren mijn supplementen te goeie bekeek zag ik dat energized xpand geleverd was in plaats van de gewone xpand die ik besteld had. Ik een mailtje gestuurd naar bodybuilding.com. Vandaag reactie gekregen dat ze de gewone versie van xpand achterna gaan sturen en ik mag de energized xpand ook houden.

WAT EEN SERVICE!!! :thumbs:

netjes idd

amai, dat is echt sjiek! ze doen precies wel moeite om klanten tevreden te houden!

wat is het beste te kiezen op BB.com voor de verzending naar belgie?
internation express courier(2-5days) of internation postal service (7-14days)

wat is het beste te kiezen met de minste kans dat het tegengehouden wordt (prohormonen)?

Dat of een dolfijn..

Hoe lang heb je eigenlijk moeten wachten op bestelling?

Greetz

Eerst 14 dagen eer mijn bank (dexia) het geld had overgeschreven naar de rekening van bb.com. Toen nog eens 13 dagen eer het pakket hier was. Was het wachten wel waard.

wat is het beste te kiezen op BB.com voor de verzending naar belgie?
internation express courier(2-5days) of internation postal service (7-14days)

wat is het beste te kiezen met de minste kans dat het tegengehouden wordt (prohormonen)?

IPS, is al 100keer gezegd geweest in dit topic.

Het beste kan je het persoonlijk in amerika gaan halen en ginds direct consumeren.
100 procent douane vrij!:P

mijn eerste bestelling op bb.com is gisteren toegekomen, op donderdag 20sep besteld en met de card betaald

Zat ondermeer de ALRI stack in:
SV020 SciVation Xtend, 345 Grams, Refreshing Lemonade $19.79 1 $19.79
SF008 SciFit Extra Strength HMB, 750mg/120caps $24.79 1 $24.79
NOW332 NOW L-Arginine, 500mg/250 Capsules $10.79 1 $10.79
DYM069 Dymatize L-Carnitine Xtreme, 60 Capsules $9.99 1 $9.99
ALRI029 ALRI Jungle Warfare, 90 Capsules $39.99 1 $39.99
ALRI032 ALRI Bad Ass Mass, 60 Capsules $34.99 1 $34.99
ALRI031 ALRI Restore, 90 Capsules $34.99 1 $34.99

Total: $205.32

op vrijdag 5 okt dus aangekomen, maakt dus 11werkdagen ongeveer. :D

Mijn pakje is niet opengemaakt door de douane of, er ging wel een papier op de buitenkant van de belgische post, dat ik 10euro moest betalen bij ontvangst van het pakket.
Pakje was geleverd bij mijn ouders thuis (ik ben overdag gaan werken, vandaar daar laten toekomen), en ze hebben wel de 10euro niet moeten betalen omdat de postbode geen tijd had.. :) maar maandag ging hij wel eens terug binnenkomen, dus vrees dat ik die 10euro nog moet opleggen.. :grumble:

conclusie: volgende keer bestel ik weer op bb.com!! :banana:

mijn eerste bestelling op bb.com is gisteren toegekomen, op donderdag 20sep besteld en met de card betaald

Zat ondermeer de ALRI stack in:
SV020 SciVation Xtend, 345 Grams, Refreshing Lemonade $19.79 1 $19.79
SF008 SciFit Extra Strength HMB, 750mg/120caps $24.79 1 $24.79
NOW332 NOW L-Arginine, 500mg/250 Capsules $10.79 1 $10.79
DYM069 Dymatize L-Carnitine Xtreme, 60 Capsules $9.99 1 $9.99
ALRI029 ALRI Jungle Warfare, 90 Capsules $39.99 1 $39.99
ALRI032 ALRI Bad Ass Mass, 60 Capsules $34.99 1 $34.99
ALRI031 ALRI Restore, 90 Capsules $34.99 1 $34.99

Total: $205.32

op vrijdag 5 okt dus aangekomen, maakt dus 11werkdagen ongeveer. :D

Mijn pakje is niet opengemaakt door de douane of, er ging wel een papier op de buitenkant van de belgische post, dat ik 10euro moest betalen bij ontvangst van het pakket.
Pakje was geleverd bij mijn ouders thuis (ik ben overdag gaan werken, vandaar daar laten toekomen), en ze hebben wel de 10euro niet moeten betalen omdat de postbode geen tijd had.. :) maar maandag ging hij wel eens terug binnenkomen, dus vrees dat ik die 10euro nog moet opleggen.. :grumble:

conclusie: volgende keer bestel ik weer op bb.com!! :banana:

Blijkt dat de belgische douane stukken goedkoper is met btw en invoerrecht die 10 euro is wel te lijden....

wat gebeurt er eigenlijk als je niet thuis bent wanneer ze afleveren?

Want sommige zeiden dat ze dan een briefje leggen, dat ze de volgende dag terugkomen.
Maar ja, als je de hele week werkt ben je de volgende weer niet thuis.???:rolleyes:

wat gebeurt er eigenlijk als je niet thuis bent wanneer ze afleveren?

Want sommige zeiden dat ze dan een briefje leggen, dat ze de volgende dag terugkomen.
Maar ja, als je de hele week werkt ben je de volgende weer niet thuis.???:rolleyes:

Soms zetten ze het gwn vr je deur.. Alle ik woon niet in een rijhuis ofzo en hebben zo een buxushaag, en daar hadden ze het ook een keertje achter gezet..

al paar keer ni thuisgeweest en ze hebben het bij mijn buurvrouw gedropt

ik wacht al vanaf 15sept op mn bestelling (heel klein, envolop) via IPS al 2 dagen buiten de aangegeven tijd dus

ik wacht al vanaf 15sept op mn bestelling (heel klein, envolop) via IPS al 2 dagen buiten de aangegeven tijd dus

Ja, ik al besteld op donderdag 20september, nog steeds niet binnen, maarja, nog even geduld zeker..
Dat de supplementjes er maar rap zijn !!! :p:D

"Your order is currently at customs in Belgium awaiting inspection and release. Customs offices have to inspect all packages coming into the country to make sure they are legal. As soon as they are finished they will release it for immediate delivery"

Dit kreeg ik als antwoord toen ik vroeg waar mijn order was.
Heb besteld 20/09/2007.
Moet ik mij nu zorgen maken !?
Of is dit de normale procedure...

Alvast bedankt people !!

ligt er aan wat erin zit....ik hoop dat mijne niet bij de douane zit :(

Terug
Naar boven