Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Het volgende zit erin:

3x On Whey Protein
2x nutrex lipo 6
1x hydroxycut hardcore
2x no-xplode

That's it

Zorgen maken? Of gewoon afwachten...

ja, maak je maar zorgen, lipo6 + hydroxycut, zit yohimbe in, wat illegaal is, IK HEB ook leviathan besteld (zit ero ok in) , dus hoop dat die wel aan komt

??
Meen je dat nu ?
Ze verkopen het wel in winkels hier in België hoor, allebei zelfs !!

Nog een vraagje; Yohimbe & Yohimbine, allebei hetzelfde !?

ja..alleen in andere "vorm", lipo6 verkopen ze niet MEER als het goed is en hydroxycut is nu een aangepaste yomhimbe vrije versie op de markt in BE en NL

We zullen zien !
Hopelijk geen problemen.. Ben eens benieuwd, is mijn eerste bestelling vanop BB.com, dacht dat dat allemaal géén probleem ging opleveren !

Ik heb het mijn ook op de 20ste besteld dus je bent niet alleen die vol ongeduld aan het wachten is.
Ik hoop op deze week.

Greetz

Zijn er nog mensen die problemen hebben gehad met het invoeren vanuit de USA van de producten "Hydroxycut hardcore" & "Nutrex Lipo 6" !?:(

Mijn potjes Hydroxycut hardcore & Lipo 6x heb ik zonder probleempjes ontvangen.

he gasten ff hulp gevraagd.. ik heb voor het 1e besteld daar bij bodybuilding.comm alleen via internet bankieren pakt hij het banknummer niet!! weten jullie uit ervaring het goede banknr van bodybuilding.com..

Bank Name - U.S. Bank
Routing # - (FW)123103729
Account: - 1533 5308 4699
USB Swift - USBKUS44IMT
Bank phone number: - 1-800-673-3555

account nr pakt hij niet...

he gasten ff hulp gevraagd.. ik heb voor het 1e besteld daar bij bodybuilding.comm alleen via internet bankieren pakt hij het banknummer niet!! weten jullie uit ervaring het goede banknr van bodybuilding.com..

Bank Name - U.S. Bank
Routing # - (FW)123103729
Account: - 1533 5308 4699
USB Swift - USBKUS44IMT
Bank phone number: - 1-800-673-3555

account nr pakt hij niet...

je hoeft niet alles in de vullen he, dus zorg dat je de dingen die je wel moet invullen in de goede velden plaats (had ik iig bij rabobank)

Kan je hiermee niet helpen.

Creditcard is nog steeds het gemakkelijkst, mocht je nog eens overwegen om te bestellen, kies dan zeker voor dit betaalmiddel !!

okeuh....mijn Leviathan ligt dus ook bij customs (gehoord van bb.com). dus dat zal wel terug gestuurd worden :( , krijg ik ook nog een boete ofzo dan? of is dat alleen bij grote hoeveelheden, heb nu maar 1 potje leviathan , verder niks

Het lijkt me dat ze de laatste tijd meer en meer beginnen controleren.

Gister even een nieuwe bestelling geplaats.

- Universal Storm
- Universal Shock Therapy
- Anabolic Xtreme Mass FX
- Anabolic Xtreme Hyperdrol X2
- Scivation Xtend

Daar gaan we een mooie stack mee maken.:D

ja idd, controle via IPS..hmm

Idd !!
Zou het dan toch niet interessanter zijn om FEDEX te nemen als shipping methode !?
Ik bedoel maar, als er telkens op de dozen in koeien van letters op staat "BODYBUILDING.COM"... dan is het logisch dat ze gaan controleren hé...

Wat gebeurt er als er dingen illegaal zitten in de verpakking zoals 2 potjes LIPO 6... WOrdt het hele pakket dan vastgehouden, of enkel die lipo 6?

Volgt er dan nog een boete en dergelijke !?

Damn... dit had ik toch niet voorzien !

Idd !!
Zou het dan toch niet interessanter zijn om FEDEX te nemen als shipping methode !?
Ik bedoel maar, als er telkens op de dozen in koeien van letters op staat "BODYBUILDING.COM"... dan is het logisch dat ze gaan controleren hé...

Wat gebeurt er als er dingen illegaal zitten in de verpakking zoals 2 potjes LIPO 6... WOrdt het hele pakket dan vastgehouden, of enkel die lipo 6?

Volgt er dan nog een boete en dergelijke !?

Damn... dit had ik toch niet voorzien !

volgens mij houden ze het hele pakket vast/terug sturen, naja, ga er maar vanuit dat het terug gestuurd wordt, die van mij iig wel (zit ook yohimbe in)

hoe zit het eigenlijk met producten zoals Mass FX en Hyperdrol, mogen die gewoon ingevoerd worden of niet?

hoe zit het eigenlijk met producten zoals Mass FX en Hyperdrol, mogen die gewoon ingevoerd worden of niet?

Volgens mij zag ik die producten op een Nederlandse website (bodyenfit) Dus ik neem aan dat die dan okay zijn.

Zit zelf ook meer dan 2 weken op een pakket te wachten (USPS). Volgens mij is de douane super actief opeens. Ook een ander pakket uit Amerika via express shipping staat al een paar dagen bij de douane.

Ik denk dat je via Fed Ex het het snelst binnen hebt, alleen met Fed Ex krijg je als je veel bestelt vrijwel zeker met de invoerkosten te maken.

Hebben er nu al een paar mensen PRO ANABOL binnen?

Terug
Naar boven