- Waardering
- 5
Jep, helaas merk ik er niks van, dikken brol in mijn ogen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe zit het eigenlijk met producten zoals Mass FX en Hyperdrol, mogen die gewoon ingevoerd worden of niet?
volgens mij houden ze het hele pakket vast/terug sturen, naja, ga er maar vanuit dat het terug gestuurd wordt, die van mij iig wel (zit ook yohimbe in)
Idd !!
Zou het dan toch niet interessanter zijn om FEDEX te nemen als shipping methode !?
Ik bedoel maar, als er telkens op de dozen in koeien van letters op staat "BODYBUILDING.COM"... dan is het logisch dat ze gaan controleren hé...
Wat gebeurt er als er dingen illegaal zitten in de verpakking zoals 2 potjes LIPO 6... WOrdt het hele pakket dan vastgehouden, of enkel die lipo 6?
Volgt er dan nog een boete en dergelijke !?
Damn... dit had ik toch niet voorzien !

Idd !!
Zou het dan toch niet interessanter zijn om FEDEX te nemen als shipping methode !?
Ik bedoel maar, als er telkens op de dozen in koeien van letters op staat "BODYBUILDING.COM"... dan is het logisch dat ze gaan controleren hé...
Wat gebeurt er als er dingen illegaal zitten in de verpakking zoals 2 potjes LIPO 6... WOrdt het hele pakket dan vastgehouden, of enkel die lipo 6?
Volgt er dan nog een boete en dergelijke !?
Damn... dit had ik toch niet voorzien !
Maakt de douane dan ook problemen van bijv:
*SizeON
*Superpump250
*Green magnitude
*White flood
*No-Xplode
*Cellmass
*Whey protein
*Muscle milk
Zitten er hier dan illegale producten tss ?
hoe zit het eigenlijk met producten zoals Mass FX en Hyperdrol, mogen die gewoon ingevoerd worden of niet?
*Gaspari SizeON;
*Gaspari Superpump250;
*Muscle milk light;
*BSN Nitrix;
*On 100% Whey Protein.
*BSN No-Xplode;
*BSN Cellmass;
*Higher Power Creatine Ethyl Ester.
Laat me gerust iets weten als er iets illegaals tussen zit, of iets waar ik problemen van zou kunnen krijgen.
Jep, helaas merk ik er niks van, dikken brol in mijn ogen.
thnx, dan geef ik mijn geld er niet aan
Mag Redline RTD nog?
Met die yohimbine toestanden van een paar maand geleden...

en waarom JW+Bam+Pro anabol bestellen als de cycle van Anabolic Xtreme betere reviews en gebruikerservaringen heeft?
Als er yohimbine in zit niet.Sinds een tijdje verboden om in te voeren![]()
Zou graag een extra bestelling doen op bb.com.
Ik post het hier, ff om te checken of alles wel legaal is, en ds geen problemen zal opleveren om het binnen te krijgen!
Here we go...
*Gaspari SizeON;
*Gaspari Superpump250;
*Muscle milk light;
*BSN Nitrix;
*On 100% Whey Protein.
*BSN No-Xplode;
*BSN Cellmass;
*Higher Power Creatine Ethyl Ester.
Laat me gerust iets weten als er iets illegaals tussen zit, of iets waar ik problemen van zou kunnen krijgen.