Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

volgens mij houden ze het hele pakket vast/terug sturen, naja, ga er maar vanuit dat het terug gestuurd wordt, die van mij iig wel (zit ook yohimbe in)

Ok, maar als ze het terug sturen krijg je je geld dan terug ex. bezorgkosten.

Idd !!
Zou het dan toch niet interessanter zijn om FEDEX te nemen als shipping methode !?
Ik bedoel maar, als er telkens op de dozen in koeien van letters op staat "BODYBUILDING.COM"... dan is het logisch dat ze gaan controleren hé...

Wat gebeurt er als er dingen illegaal zitten in de verpakking zoals 2 potjes LIPO 6... WOrdt het hele pakket dan vastgehouden, of enkel die lipo 6?

Volgt er dan nog een boete en dergelijke !?

Damn... dit had ik toch niet voorzien !

Fedex is het ook niet helemal. Ik had van de zomer een pakket netjes binnen gekregen. Niks aan het handje dus, dacht ik. Maand later, of ik 50 euro wilde betalen. 40 euro tax. en 10 euro voorschotkosten :mad:

Idd !!
Zou het dan toch niet interessanter zijn om FEDEX te nemen als shipping methode !?
Ik bedoel maar, als er telkens op de dozen in koeien van letters op staat "BODYBUILDING.COM"... dan is het logisch dat ze gaan controleren hé...

Wat gebeurt er als er dingen illegaal zitten in de verpakking zoals 2 potjes LIPO 6... WOrdt het hele pakket dan vastgehouden, of enkel die lipo 6?

Volgt er dan nog een boete en dergelijke !?

Damn... dit had ik toch niet voorzien !

Levenslang!

Maar idd, mijn pakket wordt nu ook weer gecontroleerd door de douana..vorig pakket juist hetzelfde...
Ik kies altijd USPS/IPS.

Indien het pakket wordt teruggestuurd.. Worden dan enkel de transportkosten aangerekend !? Of ben je het héle bedrag kwijt !?

Volgens mij nemen ze enkel de producten die verboden zijn uit je doos en sturen ze de rest op.
Dat terug sturen nr bb.com zelf heb ik ook mijn twijfels over, dacht dat ze het gewoon vernietigen.

Maakt de douane dan ook problemen van bijv:

*SizeON
*Superpump250
*Green magnitude
*White flood
*No-Xplode
*Cellmass
*Whey protein
*Muscle milk

Zitten er hier dan illegale producten tss ?

:mad:k*t douane !! arghhh... erg irritant toch !
Alléééé productjes die gewoon goed werken, wordt verboden

Maakt de douane dan ook problemen van bijv:

*SizeON
*Superpump250
*Green magnitude
*White flood
*No-Xplode
*Cellmass
*Whey protein
*Muscle milk

Zitten er hier dan illegale producten tss ?

Nope, alles ok.

Enige tijd geleden was er hier op het nieuws dat meer en meer jonge fitness en bb'ers naar hormonen grijpen die ze vooral via internet bestellen.
Wss dat daardoor de regering actie onderneemt.

Inderdaad ! Heb ik ook gehoord.. zou wel eens goed kunnen !!
Jammer dat het zo moet gaan.. Want tegenwoordig betaal je al voor een potje Hydroxycut Hardcore gemakkelijk 65 euro hier..

hoe zit het eigenlijk met producten zoals Mass FX en Hyperdrol, mogen die gewoon ingevoerd worden of niet?

Ik heb verschillende sites bekeken waarop het gewoon verkrijgbaar is uit NL.Zelf de wat grotere supboeren verkopen het.Ik heb ook nog nooit gelezen dat iemand er problemen mee had.Ik heb het in iedergeval gewoon besteld en waarom JW+Bam+Pro anabol bestellen als de cycle van Anabolic Xtreme betere reviews en gebruikerservaringen heeft?

Zou graag een extra bestelling doen op bb.com.
Ik post het hier, ff om te checken of alles wel legaal is, en ds geen problemen zal opleveren om het binnen te krijgen!
Here we go...

*Gaspari SizeON;
*Gaspari Superpump250;
*Muscle milk light;
*BSN Nitrix;
*On 100% Whey Protein.
*BSN No-Xplode;
*BSN Cellmass;
*Higher Power Creatine Ethyl Ester.

Laat me gerust iets weten als er iets illegaals tussen zit, of iets waar ik problemen van zou kunnen krijgen.

*Gaspari SizeON;
*Gaspari Superpump250;
*Muscle milk light;
*BSN Nitrix;
*On 100% Whey Protein.
*BSN No-Xplode;
*BSN Cellmass;

Laat me gerust iets weten als er iets illegaals tussen zit, of iets waar ik problemen van zou kunnen krijgen.

Van die superpump kan je de schijterij krijgen

en waarom JW+Bam+Pro anabol bestellen als de cycle van Anabolic Xtreme betere reviews en gebruikerservaringen heeft?

Ik moet zeggen dat ik beide heb gedaan en vind de AX stack toch ook het beste. Al is dat volkomen aan MassFX te danken (vind ik persoonlijk).

Ik heb 1 potje massFX opgebruikt, dan een week en een half enkel de hyperdrol bijven doorgebruiken en daarna terug MassFX erbij genomen. Van die hyperdrol enkel merk je niet zoveel.

Volgens mij moeten JW en MassFX een goede combo zijn. Die alpha male mentality bij MassFX voel ik toch goed, en is een leuk extra'tje.

Zou graag een extra bestelling doen op bb.com.
Ik post het hier, ff om te checken of alles wel legaal is, en ds geen problemen zal opleveren om het binnen te krijgen!
Here we go...

*Gaspari SizeON;
*Gaspari Superpump250;
*Muscle milk light;
*BSN Nitrix;
*On 100% Whey Protein.
*BSN No-Xplode;
*BSN Cellmass;

Zijn er hier dingen illegaal van !? zou me dit problemen kunnen opleveren bij de douane indien ik dit bestel bij BB.COM !? Dit is voor mij & een maat van mij...

Terug
Naar boven