AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

zover ik weet mogen die allemaal

ik zou die dingen met een gerust hart bestellen

En wat met de producten van controlled labs !?

*green magnitude
*purple wraath
*white flood

Ik zou dus graag een bestelling plaatsen van om en bij de 280 euro (exclusief shippingkosten).. Nu heb ik de laatste tijd niet zo een positieve ervaringen gehad met IPS verzendwijze !

Ik zou nu eens gaan voor FEDEX...

Maar wat zouden dan de kosten zijn die ik achteraf nog zou worden toegestuurd ?

Mijn vraag is eigenlijk: wat zouden de extra kosten nog zijn indien ik Fedex verkies boven IPS...

Alvast bedankt !

net een mail gekregen van bb.com dat ze me terug willen omdat het al van aug is geleden dat ik heb besteld, en of ik nog train enz en ze geven 10% korting bij mijn volgende bestelling

@ Mistah

Voedingssupplementen vanuit VS
Invoerrechten: 12,8% op aankoopwaarde + vervoerkosten
Btw: 21% (of 6%) op aankoopwaarde + vervoerkosten + invoerrechten
Douane aanbiedingskosten: volgens FedEx tarief
tot volgende keer ziet u onze invoertarief op TARBEL

Ik weet zeker dat superpump en sizeon mag ingevoerd worden maar hoe zit het met novedex xt??

Mag dit in Belgie?

Ik hoop het???... want dat is onderweg sinds 20 september. Zucht

net een mail gekregen van bb.com dat ze me terug willen omdat het al van aug is geleden dat ik heb besteld, en of ik nog train enz en ze geven 10% korting bij mijn volgende bestelling

Ik wil je het gevoel van speciaal zijn niet ontnemen :D, maar wisten jullie niet dat er sowieso codes zijn die je kunt invoeren om korting te krijgen?

Laatst nog de "ComeBack10PerOff" gebruikt (zonder aanhalingstekens)

Verder heb je de codes voor als je voor een bepaald bedrag besteld hebt, namelijk:

$10 off an order of $99 or more (10/99 =~ 10.1% off) - 10off99afflat
$20 off an order of $150 or more (20/150 =~ 13.3% off) - 20off150afflat
$25 off an order of $200 or more (25/200 = 12.5% off) - 25off200afflat
$40 off an order of $300 or more (40/300 =~ 13.3% off) - 40off300afflat

Je kan echter maar 1 code invoeren per bestelling dus niet en die eerste van 10% eraf en ook nog een van de tweede rij.

Wat je verder wel kan invoeren is "Free Straps Please!" in de comentaar box en dan krijg je gratis lifting straps.

Ik wil je het gevoel van speciaal zijn niet ontnemen :D, maar wisten jullie niet dat er sowieso codes zijn die je kunt invoeren om korting te krijgen?

:D

Ik wil jouw gevoel van speciaal te zijn ook niet ontnemen, maar deze codes zijn ook al een paar keer gepost in dit topic.

Bodybuilding.com Forums - View Single Post - 10% coupon refreshed! so what will you buy?

alle coupons die daar actief zijn, afhankelijk van je order moet je maar kiezen.

grtz

bart

Laatst bewerkt:
LOL :p Okay dan!

Weet iedereen die niet al te ver terug in dit topic heeft gelezen het in ieder geval weer even.

Mijn shizzle staat nu 3dagen bij de douana. Ik hoop dat er niks aan de hand is..

1x Oh Yeah! Bars By: ISS ResearchFlavor: Vanilla
1x RPM By: Applied Nutriceuticals1x Drive By: Applied Nutriceuticals
1x Super EPA By: NOW Foods
1x Workout Nutrition Stack By: ScivationFlavors: Watermelon + Lemonade
1x 100% Casein By: Optimum NutritionFlavor: Creamy Vanilla

Yoooooow

Goh goh ooooooooooh,

Nu heb ik een brief ontvangen van ABX waarin staat dat ik een document moet versturen met bewijs van betaling ed (documenten voor inklaring).
ik heb juist gebeld, vanaf nu wordt alles gecontroleerd door de douana omdat er zaken worden ingevoerd dat niemeer mag verpatst worden in België.

triestig

Grtz

*zucht*

Dat ze ons een gerust laten.

*zucht*

Dat ze ons een gerust laten.

Idd, wat een kloterij!

Ik heb al massa's supplementen besteld zowel bij 1fast400/bulknutrition als bij suprememuscle.com. Nog nooit problemen gehad.
Nu dus zo'n leuke brief, die bijna niet te ontcijferen is...
Achja, maatschappij van tegenwoordig zeker...

Ik hoop dat ik mijn pakket snel ontvang en met niet te veel naheffing/btw en weet ik veel

Juist !?
Ik heb m'n shizzle ook nog niet, ook besteld op 20/09.
Daar mag ik me dus ook aan verwachten... olééé olaaa:(

Idd, wat een kloterij!

Ik heb al massa's supplementen besteld zowel bij 1fast400/bulknutrition als bij suprememuscle.com. Nog nooit problemen gehad.
Nu dus zo'n leuke brief, die bijna niet te ontcijferen is...
Achja, maatschappij van tegenwoordig zeker...

Ik hoop dat ik mijn pakket snel ontvang en met niet te veel naheffing/btw en weet ik veel

wanneer heb jij besteld ?

Terug
Naar boven