- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn er hier dingen illegaal van !? zou me dit problemen kunnen opleveren bij de douane indien ik dit bestel bij BB.COM !? Dit is voor mij & een maat van mij...

En wat met de producten van controlled labs !?
*green magnitude
*purple wraath
*white flood
net een mail gekregen van bb.com dat ze me terug willen omdat het al van aug is geleden dat ik heb besteld, en of ik nog train enz en ze geven 10% korting bij mijn volgende bestelling
net een mail gekregen van bb.com dat ze me terug willen omdat het al van aug is geleden dat ik heb besteld, en of ik nog train enz en ze geven 10% korting bij mijn volgende bestelling
, maar wisten jullie niet dat er sowieso codes zijn die je kunt invoeren om korting te krijgen?Ik wil je het gevoel van speciaal zijn niet ontnemen, maar wisten jullie niet dat er sowieso codes zijn die je kunt invoeren om korting te krijgen?

Bodybuilding.com Forums - View Single Post - 10% coupon refreshed! so what will you buy?
alle coupons die daar actief zijn, afhankelijk van je order moet je maar kiezen.
grtz
bart
Idd, wat een kloterij!
Ik heb al massa's supplementen besteld zowel bij 1fast400/bulknutrition als bij suprememuscle.com. Nog nooit problemen gehad.
Nu dus zo'n leuke brief, die bijna niet te ontcijferen is...
Achja, maatschappij van tegenwoordig zeker...
Ik hoop dat ik mijn pakket snel ontvang en met niet te veel naheffing/btw en weet ik veel