Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

1 oktober

't gaat er ook niet meer om wanneer je besteldt. Ze controleren nu elk pakketje!

Ja lap!! Mijn eerste bestelling die ik ooit deed via bb.com!:(

Ik heb ook 20 september besteld!

Elk pakketje wordt gecontroleerd!!!
Hoe lang gaat dat dan duren?? Oh my ****ing god!

Pff, kijk mijn pakket is 9 oktober toegekomen bij de douane.
10 oktober heeft ABX een brief gestuurd, die brief heb ik de 12ste ontvangen.
Nu kan een nog een tijd duren voor mijn pakket eindelijk van de douane naar het postorder bedrijf toekomt. En als laatste naar mij thuis komt.
Dus inplaats van de UPS/USPS (6-10dagen), komt er een hele rondslomp bij!

Mijn voorstel is nu gewoon minder bestellingen te plaatsen per jaar maar wel grotere (alleen legale shizzle) en terug Fedex kiezen!
Wat erop neerkomt is als je minder bestellingen plaatst ook minder transportkosten moet betalen en de aantal naheffingen (fedex) ook minder zijn per jaar.

Ik kies nu per jaar dat is gewoon om het wat makkelijker te maken. Bv. Bestel je nu elke maand iets, bestel dan vanaf nu om de 2maanden etc.

Grtz

Doe ik nu ook !
Wel via IPS !
FEDEX betaal je je blauw aan !!
Mijn pakketje staat al van 28/09 bij de douane, lazy people daar !!!
Ik reken erop dat ik ze binnen de 14 werkdagen ging hebben... en daar kun je dus voortaan niemeer op rekenen !
Ochja, vroeg of laat komt het wel aan... allééén vééééél meer geduld hebben !

Ik ben nu ook van de mening enkel legale producten te bestellen (Proteine, No & creatine).. en in grotere hoeveelheden ! Zodanig dat ik maar maximum 2 keer per jaar moet bestellen... Is wel klote, met die vertragingen van nu... Je pakje is gemakkelijk anderhalve maand onderweg !:mad:

ja, maar liever 2x per jaar een fedex naheffing btalen, dan elskeer 2maand op je pakket te moeten wachten

Das een keuze die je moet maken !

Je kan perfect rekening houden met de vertragingen die er nu zijn... al is het véééééééél leuker als je binnen de 2-5 werkdagen je bestelling aan je deur hebt staan !!

Blijkbaar heeft de douane vééél werk, want de laatste héél vééél vertragingen !!

Heb nog geen ervaring met bestellen via FEDEX !
Omdat er hier altijd maar wordt aanbevolen via IPS te bestellen !

Misschien binnenkort eens een klein bestellingske plaatsen via Fedex, eens zien hoe alles via daar verloopt, naar schijnt ook vian deze wel veel vertraging (relatief weinig in vergelijking met IPS)

Ik bestel altijd via bb.com, zij verzenden via International Express Courrier 2-5 dagen (FedEx).. Normaal gesproken werd elk pakketje open gemaakt en ff gecheckt en dan had k 't toch nog binnen die 5 dagen binnen.. Ik kreeg gemiddeld eens in de 3 keer bestellen een naheffing...
Nu staan mijn producten echter al een aantal dagen bij de douane en ik ben bang dat k zelfs n probleempje heb, want m'n tracking number kan sinds vandaag niet meer gevonden worden via Fedex.com... Ik denk dat ze nu in beslag zijn genomen ofzo? Iemand hier ervaringen mee..?!

Uh ja, kijk een paar posten omhoog!

Wss krijg ook jij een brief van ABXlogistics of weet ik veel welk bedrijf dat er nog zaken inorde gemaakt moeten worden. Zodra alles inorde is en u producten legaal zijn, krijgt ge u pakket opgestuurd naar u thuis.

p.s.: een beke lezen kan geen kwaad ofwel? (no flame intended)

Grtz

Ik heb de laatste zoveel posts ook doorgelezen vriendelijke vriend.. Het gaat er bij mij nu om dat het hele trackingnummer niet meer bestaat, waardoor in principe het pakket ook niet meer bestaat.. Hierover de vraag of iemand dáár ervaringen mee heeft gehad...

Adios

een vraagje, worden pakjes (fedex) vanuit engeland of binnen europa ook gecontroleerd?

Heb dit weekend grote bestelling via IPS besteld.
Voor eiwitten en weightgainer gaan ze toch niet moeilijk doen?!

Ik heb de laatste zoveel posts ook doorgelezen vriendelijke vriend.. Het gaat er bij mij nu om dat het hele trackingnummer niet meer bestaat, waardoor in principe het pakket ook niet meer bestaat.. Hierover de vraag of iemand dáár ervaringen mee heeft gehad...

Adios

aaah oke dan:)

Nope, mijn pakket ligt er gewoon. Tracking nummer bestaat nog. Kzou eens bellen naar Fedex moest ik u zijn.

yoooo

pfff wat gezeik allemaal als ik dat zo lees.....mijn order is nu 18 dagen onderweg ken nog wel ff duren dus.

Bij bodybuilding.com met IPS.

Waar kun je nu het beste eiwitten bestellen met in het achterhoofd $$$. Een bestelling waar je toch zeker 2 maanden mee verder kan. Hiermee bedoel ik simpele whey als weightgainer van een deftig merk. Creatine en dergelijke(Multi, dextro, no...) ben ik al uit, toch zeker als het over "kleinere pakketjes" gaat, dan ga ik direct voor bb.com.

Heb nog maar net een grote bestelling van x aantal potten weightgainer en whey gedaan via bb.com.

Whey bestel ik gewoon bij de board sponsors.

Vb. van wat je dan besteld en waar?

Is dat dan ook het voordeligst?

Terug
Naar boven