XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Waar kun je nu het beste eiwitten bestellen met in het achterhoofd $$$. Een bestelling waar je toch zeker 2 maanden mee verder kan. Hiermee bedoel ik simpele whey als weightgainer van een deftig merk. Creatine en dergelijke(Multi, dextro, no...) ben ik al uit, toch zeker als het over "kleinere pakketjes" gaat, dan ga ik direct voor bb.com.

Heb nog maar net een grote bestelling van x aantal potten weightgainer en whey gedaan via bb.com.

bb.com --> Optimum 100% Whey Protein 5LBS (70 servings) 40 dollar.. Probleem is dat je net zo veel voor je verzendkosten betaalt als je pot zelf.... Dus dan is t al n stuk onaantrekkelijker!

Vb. van wat je dan besteld en waar?

Is dat dan ook het voordeligst?

Mijn laatste bestelling was bij powersupplements, het voordeelpakket dat daar nu loopt.

2x2500g Whey + 6x visoliecapsules + shaker beker voor 134,9 Euro incl verzendkosten

Daarvoor XXLwhey gehad, ook erg tevreden van.

Tsja, voor 125 dollar (incl. shipment) heb je 5 kilo (10lbs) Optimum 100% Whey Protein... Dan heb je gelijk één van de lekkerste die er is en al n paar jaar achter elkaar uitgeroepen tot protein product of the year....

Tsja, voor 125 dollar (incl. shipment) heb je 5 kilo (10lbs) Optimum 100% Whey Protein... Dan heb je gelijk één van de lekkerste die er is en al n paar jaar achter elkaar uitgeroepen tot protein product of the year....

Heb al verschillende malen Optimum gehad en vind de whey van XXLnutrition even goed. (en bij XXLnutrition heb je voor 150 euro 10 Kg)

Ga nu deze van powersupplements uit proberen, 90% isolaat.

Productjes binnen gehad !!
*2 x No-Xplode
*2x 5Lbs Whey protein
*1x 4 Lbs Casein
*2x 15 proteine bars
*1x green magnitude
*1x white flood
*1x purple wraath

Helaas dus de hydroxycut hardcore & lipo 6 er niet bij..

Ik had jullie gemeld dat ik op 20/09 besteld had, en dat het sinds 28/09 bij de douane lag, hydroxycut hardcore & 2 potjes lipo 6 heb ik niet gekregen (Yohimbe = illegaal).
Heb de rest wel gehad, hing een papier op, dat het door de douane is gecontroleerd geweest, verder niks van gehoord of extra moeten betalen.
Ben eens benieuwd wat er (mss) nog volgt...

HH kan dus niet meer besteld worden :mad:

Nu heb ik net gechat met BB.com, om te vragen wat er met die producten is gebeurd. En ze beweren dat ze apart zijn verscheept.. En dat ik de producten ( hydroxycut hardcore & lipo 6) elke dag nu mag verwachten...
We zullen zien !
Ik hou jullie allesinds op de hoogte !

Nu heb ik net gechat met BB.com, om te vragen wat er met die producten is gebeurd. En ze beweren dat ze apart zijn verscheept.. En dat ik de producten ( hydroxycut hardcore & lipo 6) elke dag nu mag verwachten...
We zullen zien !
Ik hou jullie allesinds op de hoogte !

dat zou alsnog mooi zijn dan! , maargoed het is nu voor mij precies een maand geleden dat mijn Leviathan (yohimbe) geshipped zijn

Mijn laatste bestelling was bij powersupplements, het voordeelpakket dat daar nu loopt.

2x2500g Whey + 6x visoliecapsules + shaker beker voor 134,9 Euro incl verzendkosten

Daarvoor XXLwhey gehad, ook erg tevreden van.

Ripaf,

Ben je nog op de hoogte van zo'n meerdere dergelijke acties?

Ik kreeg net dit mailtje :

Hello :D,

It's been 30 days since your order #:Dshipped from Bodybuilding.com all the way to Netherlands. I am just writing to let you know how much I appreciate your business! I hope that the products you purchased are helping you to meet your fitness goals. Our only goal is to make YOU happy no matter what it takes!

I was especially curious about your opinion on Palo Alto Labs Leviathan, 90 Capsules.

Help others by posting your experience with this product on our forum at Bodybuilding.com Forums - Bodybuilding And Fitness Board. You can also search and see what others think.

Reply to this e-mail or call us at 1-208-377-9002 with any questions or comments regarding your order! We welcome any feedback.

We just added a ton of new training, nutrition and supplement advice to our huge site. Check it out when you get a chance!

Sincerely,
Tommy Zarate
Customer Service Manager
Bodybuilding.com

Zojuist 'm'n pakketje nagekeken op i-net en is op het moment onderweg met de FedEx kar naar m'n huis..... Ben benieuwd of er een naheffing komt en hoeveel dat wordt. BSN deed het goed op mij laatst dus op bb.com 360 tabs Nitrix, een grote pot CellMass (die heb ik hier nog niet gezien), Axis-HT even uitproberen en een pot Syntha6 en al komt er een naheffing dan ben ik nog voordeliger uit. Dit zou me in NL ongeveer 250-275 euri hebben gekost en bb.com was dit 150 incl FedEx koerier.

Volgende keer ON Gold whey en Anabolic Extreme Stack en ALRI Stack.

ik twijfel nu nog altijd of ik zou bestellen op bodybuilding.com
Mijn oog valt dan op de prachtige whey...
Zou het voordelig zijn om deze te bestellen:
On whey: 10 Lbs. $79.99
+
On whey: 5 Lbs. $39.99
+
Cellmass 640 Grams $36.95

Ik bestel samen met 2 kameraden dus levering wordt gedeeld door 3
Maar zit er dan nog naheffing en dergelijke op? hoe groot is de kans?
Ik kies dan voor de optie: internat postal service ($85.99)
Iemand al hetzelfde besteld gehad?

AHA !!!

Vandaag taxipost weer voor de deur... met het 2e pakketje... met toch Hydroxycut hardcore & Lipo 6 (MET YOHIMBE)!!!:D

Douane heeft ze niet gecontroleerd... idéaaaal zou ik zo zeggen !!!

AHA !!!

Vandaag taxipost weer voor de deur... met het 2e pakketje... met toch Hydroxycut hardcore & Lipo 6 (MET YOHIMBE)!!!:D

Douane heeft ze niet gecontroleerd... idéaaaal zou ik zo zeggen !!!

MOOOI!!!! :D

mijne ligt wel bij douane..ben beniewd of ze em doorlaten! :P *(weinig kans)

MOOOI!!!! :D

mijne ligt wel bij douane..ben beniewd of ze em doorlaten! :P *(weinig kans)

Dacht ik ook... maar kijk, heb m'n productjes toch gekregen !!!
Hing geen sticker op dat het door de douane is gecontroleerd... heeft er wel gelegen vanaf 28/09... dat versta ik toch niet zo goed, maarja...

Terug
Naar boven