Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

The Products:

1x Hyperdrol X2
1x Mass FX
1x 11-OXO

Prijs: 105.99EUR

wat is aan te raden? korting van 5euro met de coupon, free shipping met de coupon.. Dus 101 euro voor deze stack :D

Damn, is idd goedkoper dan bij bb.com, daar betaal je met verzending 120 Euro dacht ik.

Voor de geïnteresserden, nog een Amerciaanse webshop gevonden met goeie prijzen.

TFSupplements

Damn, is idd goedkoper dan bij bb.com, daar betaal je met verzending 120 Euro dacht ik.

Komt uit op 102 EUR met standard Int Shipping en de 10% korting coupon op bb.com dus maakt niet veel uit.

Mijn bb.com shipment is binnen!!!! Eerste keer daar besteld en voortaan daar denk ik zo. 360 caps Nitrix, Pot Syntha6, AxisHT, en 980gr pot Cellmass en een free gymbag erbij. Moest alleen even de bestelling via mail bevestigen omdat creditcardadres niet overeenkwam met postadres.

Volgende keer MassFX Hyperdrol combo en Optimum Whey GOld en verder zien we wel wat erbij komt. Iemand wat tips wat betreft supps die bij MassFX en Hyperdrol het goed doen? Wil ergens februari m'n eerste cut gaan doen en zit te speuren naar cutstacks. Karma voor tips!

hoe lang moet je nu gemiddeld wachten nudat ze alles controleren?

3 maanden? :P :D ik wacht nu al vanaf 16sept :D

Heb ik dan toch ook maar een positieve noot te vertellen in deze harde douane-tijden!!

Mijn bomma heeft net gebeld dat mijn bestelling van bb.com is binnengekomen!!

Damn,en ik moet vanavond nog zoveel doen! Ik geraak daar vandaag niet meer!

ik hoop dat alles er in zit!

Greetz

Heb ik dan toch ook maar een positieve noot te vertellen in deze harde douane-tijden!!

Mijn bomma heeft net gebeld dat mijn bestelling van bb.com is binnengekomen!!

Damn,en ik moet vanavond nog zoveel doen! Ik geraak daar vandaag niet meer!

ik hoop dat alles er in zit!

Greetz

wanneer had je ook alweer besteld.

bb.com

Wat zijn op dit moment de ervaringen met de levertijd van bodybuilding.com? Ik wacht nu namelijk al 28 dagen op een bestelling en dat heeft voorheen nog nooit zo lang geduurd. Heel irritant. Heb besteld via IPS.

28 werkdagen?

Wat zijn op dit moment de ervaringen met de levertijd van bodybuilding.com? Ik wacht nu namelijk al 28 dagen op een bestelling en dat heeft voorheen nog nooit zo lang geduurd. Heel irritant. Heb besteld via IPS.

Gegarandeerd de douane die je pakje heeft.

28 september een grote zak ON whey besteld, multivitaminen van ON en wat Controlled Labs free samples. Gisteren alles gekregen zonder extra kosten.

:D

nou...IPS is ook niet meer veilig tegenwoordig, kan je net zo geod dus Fedex elke x doen aangezien die toch naar customs moet en DAN iig minder lang hoeft te wachten!

No thanks, wacht liever langer ipv naheffing te betalen.

als je via IPS ook door douane gaat heb je toch zelfde kans op naheffing als dat die door Fedex bij de douane komt?

Nope, dat is het rare. Hangt wss af van de hoeveelheid die je bestelt. Mijne maat zijn pakje werd onlangs gecontroleerd. Hij had nochthans voor 180 Euro producten (zonder verzending) en moest enkel 10 Euro betalen.

Ik weet wel niet of er een lagere prijs op de doos stond.

Terug
Naar boven