AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

:eek: Side effects: Possible androgenic side effects include acne, hair loss, increased levels of estrogen and testicular atrophy may occurr. Do not exceed recommended serving. Exceeding recommended serving size may increase the likelihood of these side effects.

Nope, dat is het rare. Hangt wss af van de hoeveelheid die je bestelt. Mijne maat zijn pakje werd onlangs gecontroleerd. Hij had nochthans voor 180 Euro producten (zonder verzending) en moest enkel 10 Euro betalen.

Ik weet wel niet of er een lagere prijs op de doos stond.

Bij mij stond er een véél lagere prijs op...

:eek: Side effects: Possible androgenic side effects include acne, hair loss, increased levels of estrogen and testicular atrophy may occurr. Do not exceed recommended serving. Exceeding recommended serving size may increase the likelihood of these side effects.

:D
Niks van gemerkt eerlijk gezegd, en ik heb er 5 potten na elkaar doorgejaagd.

nou, had besteld op 16sept. en VANDAAG is het eindelijk binnen, mn leviathan MET yohimbine, er staat geen douane sticker ofzo op, dus vraag me echt af waarom het er zo lang over heeft gedaan???

Beter MacB....
My order has arrived to..net binnen ! :D

Ja of niet dan stormloop nu opeens.....ach ja ..finaly !! :meal:

volgens mij was alles gewoon ergens opgestapeld en zijn ze nu wakker geworden ofzo ???

ah goed nieuws dan plaats ik een bestellinkje bij BB.com

Ik ga bij mijn volgende bestelling weightgainer & whey bestellen vanuit NL of BE. Ik heb onlangs dit gedaan bij bb.com en de verzendingskosten waren... Ja idd je begrijpt wat ik bedoel.

Met deze post tracht ik meer te weten te komen over gebruikers van deftige weightgainers van bv. bodylab...

Ik ga bij mijn volgende bestelling weightgainer & whey bestellen vanuit NL of BE. Ik heb onlangs dit gedaan bij bb.com en de verzendingskosten waren... Ja idd je begrijpt wat ik bedoel.

Met deze post tracht ik meer te weten te komen over gebruikers van deftige weightgainers van bv. bodylab...

Ja dat heb ik ook al gemerkt.. whey kopen uit amerika is niet zo voordelig door het gewicht.. tenzij je natuurlijk spreekt over merken al ON.. die prijzen zijn in belgië zo duur dat je er nog véél voordeel mee doet om het daar te kopen :D

In Duitse webshops is On Whey wel nog betaalbaar maar ik val waarschijnlijk in herhaling....
86€ voor 10 lbs is niet te veel vind ik.

Terug
Naar boven