MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Ik bestel mijn whey altijd in USA, bij bb.com !
Je doet er nog steeds héél véél voordeel aan..
Maar ik combineer deze bestellingen dan nog met andere suplementen.. Komt me véél voordeliger uit !!

Ik heb mijn shizzle nog steeds niet ontvangen! Morgen maar eens terug bellen naar ABX...klote nest!

Wat heeft ABX daar eigenlijk mee te maken ?
FEDEX besteld ?

Nope, UPS. Op een of andere manier is mijn pakket bij ABX gekomen..

Kleine order geplaatst bij BB.com

NOW 5-HTP, 100mg/60
Applied Nutriceuticals RPM, 110 Capsules
NOW ZMA, 90 Capsules

Nope, UPS. Op een of andere manier is mijn pakket bij ABX gekomen..

Eigenaardig...
Bij mij (ben ook Belg, ben van de kanten van Gent), ook IPS als verzendwijze genomen, en altijd via TAXIPOST...
Gewoon ff aftekenen, en in ontvangst nemen... is een super service telkens weer !

Eigenaardig...
Bij mij (ben ook Belg, ben van de kanten van Gent), ook IPS als verzendwijze genomen, en altijd via TAXIPOST...
Gewoon ff aftekenen, en in ontvangst nemen... is een super service telkens weer !

De vorige keren heb ik mijn pakket ook altijd ontvangen via TAXIPOST, dus ik weet niet waar het is mis gegaan.

ik w8 nu 3 weken op mijn supps en ik heb ook geen mail gekregen met het nieuws dat ik 7 dagen geleden heb besteld en dat het snel binnen zou moeten komen. maar hij staat wel als shipped...

Heb op 09/10 een bestelling gedaan (o.a. whey, multi , mass fx , hyperdrol, gainers, ...) en juist netjes m'n pakket ontvangen , en ook geen € 10 aan de mailman :)

PS. van bb.com en IPS natuurlijk

ik had dit weekend een aangename verrassing: krijg mijn rekening in de bus van mijn card-provider, om mijn bb.com factuur te betalen..
en wat zag ik: 149euro :-) had besteld voor 200$, en niet bij stil gestaan dat de dollar zo laag staat! :D

de volgende keer bestel in weer in de states! :-)

Inderdaad heel erg mooi !

ik heb mijn spul binnen.

6x omega 3,6,9
3x ZMA
1x RPM
1x Nos Ether.

3 en een halve week moeten w8en. maja... sjit happens

Mijn supplementen zijn eindelijk "cleared by customs", dus normaal gezien ontvang ik vandaag mijn goodies.

yo mannen,

Ik heb eindelijk mijn spullen binnengekregen (1okt07 besteld) maar...ik heb maar leifst 54euro douane kosten moeten betalen! Niet fijn!
Ik zal nu niet elke maand meer bestellen zoals voorheen maar iets groter bestellen en wss ook meer bestellen van Nederlandse/Belgische websites.

Grtz

Terug
Naar boven