XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

IPS of Fedex genomen ??

Ik vandaag ook m'n spullen gehad !!!
Besteld op 11/10/2007.. Goeie service, niks van extra kosten !!
Idéaaal dus...

heb 2,5 week geleden bij bb.com besteld. jungle warfare en bad ass mass. $90,- bij elkaar incl verzendkosten (€62,- ong)

gisteren (na 17 dagen) binnengekregen, zonder problemen en geen naheffing oid! (weet niet meer precies welke verzendmethode ik had, maar niet fedex iig.)

nog even iets...op je prijs in euro's te berekenen kan je dan gewoon op deze site je dollars invullen en dat moet je dan betalen? Omrekentabel valuta (Dollar - Euro - Gulden - BEF)

207.00 USD

=

143.845 EUR
United States Dollars Euro
1 USD = 0.694905 EUR 1 EUR = 1.43905 USD

Ik wilde dit nl gaan bestellen :

1 Optimum 100% NATURAL Whey, 5 Lbs., Gold Standard Chocolate
1 Optimum Glutamine 1000 Caps, 240 Capsules
2 Optimum ZMA, 180 Capsules
1 Water Bottle, 16 oz. Water Bottle gift
1 Optimum 100% NATURAL Whey, 5 Lbs., Gold Standard Strawberry

happy karma

Bestelling is vandaag binnen gekomen.:D

- Universal Shock Therapy
- Universal Storm
- Anabolic Extreme Mass FX
- Anabolic Hyperdrol X2
- Scivation Xtend

Ben benieuwd wat het me gaat brengen.

yo mannen,

Ik heb eindelijk mijn spullen binnengekregen (1okt07 besteld) maar...ik heb maar leifst 54euro douane kosten moeten betalen! Niet fijn!
Ik zal nu niet elke maand meer bestellen zoals voorheen maar iets groter bestellen en wss ook meer bestellen van Nederlandse/Belgische websites.

Grtz

heb je daar met kleine bestellingen meer kans op dan?

nu al 15 dagen sinds hij verstuurd is... word steeds ongeduldiger.. is dit normaal dat ik zo lang moet wachten? is dit een slecht teken(douane)?

ik moest laatst 35 dagen wachten, en vond geen sticker aan van douane...dus 2-4 weken kan moet je soms wel wachten :P

damn.. zit dus nog niet op de helft als ik ook zo lang moet wachten hehe

ben nu +- 10 dagen aan het wachten

Ik heb 21 dagen moeten wachten op mijn bestelling incl weekenddagen meegeteld.Geen paniek dus..;)

Ja meestal zo'n 3 a 4 weken wachten. Je kan gewoon doorgaan met trainen in iedergeval :rolleyes:

Ik heb NET mijn Naheffing van FEDEX gekregen, 20.43 EURO.....waarde pakket = 80euro, 1/4e dus.

dit is 2 maanden nadat ze mn pakketje hebben gecheckt/doorgestuurd

Terug
Naar boven